De boktclan te Kootwijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

De boktclan te Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-02 21:50

Hieronder een aantal foto's van een gedeelte van de boktclan die vandaag aanwezig waren tijdens wedstrijden van meerdere bokkers in Kootwijk

Hieronder: van links naar rechts: Nienke, de o zo geweldige rug van Joost, Doree, Maarten (wat zou die aan het doen zijn?), Prisca, Jan (een niet bokker, maar geweldige chauffeur en een stukje jas van Joyce.

Afbeelding

Hieronder: van links naar rechts: wederom een stukje Joyce die in gesprek is met Jan, de geweldige charmeur (eeeh.. chauffeur), Joost, Suzanne, Marco en Nienke

Afbeelding

Hieronder: van rechts naar links (voor de verandering Haha! ) Prisca, Joyce en Maarten

Afbeelding

Hieronder van links naar rechts: Joost (die lijkt te mediteren), Marco die er bij gaat slapen en Nienke die de slaap nog niet helemaal uit heeft *LOL*

Afbeelding

Hieronder Doree en Verward

Afbeelding

Hieronder: De boktclan die in spanning toe kijken naar de verichtingen van Kim (Nimber) met Lodewijk.

Afbeelding

Hieronder: van links naar rechts: Maarten (die weer naar zijn achterste grijpt Verward ), Nienke en Joost

Afbeelding

Hieronder: van links naar rechts: Verward , Maaike, Doree en Marjolein

Afbeelding

Hieronder: van rechts naar links (weer wat afwisseling Knipoog ) Paulien, Joost, Nienke, Joyce en onze niet bokkende chauffeur Jan.

Afbeelding

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 21:53

die je niet weet is Yor!!!
wat kijkt Bo lief op de foto met yor marjo doree en mij Lovers Lovers lieve doggie

leuke foto's hoor

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 22:12

Kootwijk in het zonnetje, maar vast niet zo warm als met de NBVR-kampioenschappen vorig jaar augustus... Haha!

Toch wel jammer dat ik er vandaag niet bij ben geweest. Ik vermoedde al dat het ERG gezellig was toen ik Prisca vanmiddag belde (en erg lekker om Joost ondertussen weg te drukken, hè Joost! Knipoog ) en een hoop blije Bokkers op de achtergrond hoorde. Maar ik heb ook een heerlijke bosrit gemaakt in het mooie Twente hoor! Lachen

Hoop dat jullie je allemaal vermaakt hebben, en ik hoorde dat er ook de nodige winstpuntjes zijn gescoord: gefeliciteerd o.a. Jessica & Kim! Party!!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 22:31

die zijn van toen ik al weg was Haha!

leuke foto's!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 18:22

Leuke foto's van een gedeelte van de bokkers die er die dag waren. Euh... Verward Ja... waarom grijp ik toch steeds naar achteren? *LOL* Tja... daar bewaar ik mijn portemonnee en mijn mobiele en ik ben altijd bang die dingen kwijt te raken dusseuh... heb ik een tic ontwikkeld *LOL*