Boktrit Beekbergen, part 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Boktrit Beekbergen, part 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 22:06

Er was al eens een boktrit, maar aangezien dit midden in de vakantie viel en nogal kortdag was ivm kamp van mij waren we 'maar' met z'n drieen, dus miniboktrit. Lachen Dat wilden we dus nog weleens over doen!! We vonden het toen al gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.

Vandaar dat ik en Lineke (horssie) weer een datum hebben geprikt, namelijk zaterdag 21 Augustus. We hopen dat er dan wat mensen kunnen!! De tijd: Half 10 afspreken, en om 10 uur vertrekken we (behalve als iemand belt als/dat ie wat later komt natuurlijk door omstandigheden). Als je niet van wachten houd kan je dus misschien beter om kwart voor 10 komen. Tong uitsteken

Afspreekplek
De afspreekplek is bij de parkeerplaats van de bakken, bij ponyclub de Bosruiters. Dit zit dicht bij het Lucas ziekenhuis, namelijk in een zijweg ernaast. Als je voor de ingang staat van het Lucas ziekenhuis de eerste weg links van het ziekenhuis. Je komt bij deze weg ook langs Randerode (rechts). De parkeerplaats is te vinden aan de linkerhand, achter de parkeerplaats is een grasveld/parkje te zien en misschien zelfs de bakken van de ponyclub al. We spreken op het grasveld / parkeerplaats af, om half 10 dus, en om 10 uur vertrekken!

Ik weet niet hoe lang de rit gaat duren, maar je mag wel erop rekenen dat we een aardige tijd weg blijven. We gaan niet overhaasten of te hard / te lang hard, en houden er natuurlijk rekening mee als iemand graag wil stappen als we in draf zitten, enzovoorts. Maar we willen er wel een gezellige dag van maken dus het is dan wel handig er rekening mee te houden dat we niet na een uurtje al terug zijn. Knipoog En we gaan ook nog even naar een poeltje in het midden van het bos omdat het daar leuk en mooi is! Misschien een idee voor pauze ofzo. Het is WEL handig om drinken mee te nemen en enventueel iets te eten als je denkt honger te krijgen als we wat langer wegblijven.

Misschien wel handig als mensen die meegaan mobiele telefoon nummer uitwisselen, met bijvoorbeeld in ieder geval mij (ik ben er sowieso om half 10!) zodat ze kunnen bellen als ze wat later aanwezig zijn zodat we kunnen wachten tot iedereen er is!!

Nou, wie gaat er allemaal mee? Lachen Ik zal dit topic wel naar een aantal Apeldoornse bokkers pben...

*langbericht*
Dusseh, we hopen dat er dit keer wat meer mensen kunnen komen!

Als er nog vragen zijn hoor en en beantwoord ik ze graag. Lachen

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:09

ik ga of course mee :d

Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:43

Hoi, ik zal effe vragen of mijn vriend ook mee wil. Weet het nog niet.... Hij rijd nog niet op Lygnvi sinds we de Myler gebruiken, maar misschien wil hij wel weer op Glod mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 10:36

ik zou heeel graag meewillen, maar ik heb helaas geen eigen paard Verdrietig misschien kan ik een paard huren? tips?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:33

Helaas die datum kan ik niet
En ik denk dat Vigo nog niet klaar is voor een hele lange rit.

Maar ooooit gaan we een keertje mee met Apeldoornse bokkers Haha!
..je moet toch ooit ene keer een boktrit mee hebben gedaan

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:39

Lachen Je leest het, voor ons gaat het niet lukken. Binnen zo'n korte tijd Vigo klaar krijgen voor een hele lange bosrit gaat niet lukken helaas.
Blijven proberen, maarreh denk wel aan het verslag uit mn onderschrift he Haha! Wij hebben wat voorwaarden *LOL*

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 20:44

Haha!! Lekker zwemmen in de modderpoel in het bos! Maar eh, er komen vast nog weleens boktritten. Als er nu te weinig animo voor is dan beschouw ik het eigenlijk ook niet als boktrit, maar gewoon als gezellige bosrit... Knipoog

Maareh Maaike, ik zou nog wel een keertje het bos in gaan met jou en jacqueline (en misschien nog met diegene met shet voor de kar?), met jacqueline eigenlijk al sinds die eerste boktmeeting begin vakantie Tong uitsteken Dusseh, hopelijk zie ik je nog weleens voor die tijd...

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 00:27

ik vind het zo raar :S ik krijg helemala geen mails maar als er gereageerd is in het topic
end atr terwijl er toch hieronder staat
geen abonnement meer op dit onderwerp.
zo vaag.

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 13:28

Hmm, apart ja... Haha, als we weer maar met z'n drieen zijn reken ik het niet als boktrit hoor!! Tong uitsteken

Misschien dan toch een kerstdagrit ofzo, zoiets is natuurlijk ook leuk. Schijnheilig Maarja, als er niet zoveel meer mensen kunnen denk ik dat we er maar weer met z'n drieen op uit trekken... Scheve mond (ik hoop natuurlijk stiekem wel dat er nu allemaal mensen nog gaan reageren die wel kunnen Knipoog)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 13:30

ik wil wel maar ik heb geen eigen pony Boos! grrrr *snotter snotter*

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 16:30

Ahh... Ach gut Het is echt balen dat er hier in de buurt nergens paarden te huur zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 16:41

ja heel erg balen Boos!

Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 16:59

Ik heb wel meerdere paarden, maar die zijn niet echt makkelijk te rijden. Als mijn vriend mee wil rijd hij ws. op Glod en ik op Lyngvi. Dan heb ik Vignir nog staan, maar die is net 3 maand op rust geweest ivm kreupelheid. Bovendien is hij niet zomaar door iedereen te rijden. Misschien als Vignir over een paar weken weer wat bereden kan worden dat iemand van te voren eens kan proberen of diegene hem aan kan, maar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:15

dat zou gaaf zijn, maar ja pb me tegen die tijd maar Lachen

Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:28

Is goed, maar dan moet ik wel meer over je rij-ervaring weten, hoor. Het kan er wel 1 zijn met een gebruiksaanwijzing en als je bang bent aangelegd hoef je er niet eens op te stappen. Hij zal nooit bokken of stijgeren, maar gaat alleen soms een beetje te hard. Ga je dan trekken en klemmen, dan is ie echt weg. Maar doe je weer te weinig gaat ie vrolijk door. Als ik hem weer mag trainen (hoor ik morgen) ga ik eerst NH-lessen volgen om de rem beter te krijgen. Dus het zal nog wel even duren voor er iemand anders op kan proberen te rijden. En dan wordt het eerst iemand van mijn stal die ik al heel lang ken en niet bang is.

Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:30

Trouwens, ik heb Jos net gesproken en we hebben besloten om niet mee te rijden. Lyngvi heeft wel een goede conditie, maar GloĆ° niet. Van de week heb ik een uurtje in een redelijk tempo met haar gereden en dat hield ze maar net vol. Op het eind stapte ze wel erg langzaam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:43

ai jammer zeg, maar ik rij 5 jaar en ben niet heel erg bang, maar pb me tegen die tijd maar als het wel een keer doorgaat, en ik snap het dat je niet jan en alleman op je paard laat.

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 22:16

Nou, ik heb er zelf niet te veel vertrouwen in dat het deze keer doorgaat... Scheve mond De weekenden hierna heb ik bijna elk weekend wel iets, dus ik denk dat het sowieso nog wel even zal duren voor ik weer iets organiseer... Scheve mond Als iemand nog interesse heeft om te rijden dan hoor ik het wel, ik hou dit topic nog in de gaten...

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 09:37

Hartstikke bedankt voor jouw pb! Dat werkt goed, zo via pb. Maar goed, ik zit dan een dagje bij een vriendin in Groningen. Dus ook ik ben er niet... helaas.

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 10:12

Ik ben altijd bang dat mensen denken dat ik aan het spammen ben en dat ze al helemaal geen zin meer hebben om hier te reageren. Bloos Maarja, dan weet ik wie ik iig wel kan pben de volgende keer. Tong uitsteken Mja, misschien later nog een keer he...

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:18

Roskur schreef:
Ik ben altijd bang dat mensen denken dat ik aan het spammen ben en dat ze al helemaal geen zin meer hebben om hier te reageren. Bloos Maarja, dan weet ik wie ik iig wel kan pben de volgende keer. Tong uitsteken Mja, misschien later nog een keer he...


Ja hoor, ik vind dat ideaal, want ik zie vaak topics over het hoofd!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:51

ik wil nog mee,maar ik geloof dat we met zen 2en zijn,of niet iris
wil niemand met ons mee? *kijkt lief*

Selena87

Berichten: 1635
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:39

Sjit ik kan nooit op zaterdag Boos!:(:(:(:(:(

Anders hadden ik en mijn vriendin graag meegereden.

Plan het weer een keertje op een zondag ofzo!

Groetjes,
selena

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:59

mischien kunnen we het anders verplaatsen naar zondag?
met ze'n 4en is wat leuker als 2 Lachen (*ook al is dat ook heel cool*)

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:01

en maybe kan kyra dan ook mee?