Kuinderbosrit andere datum

Moderators: Warboel, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:31

Zaterdag de 24e kan ik ook. Wil dan alleen wel even weten waar jullie precies willen verzamelen en hoe laat. Ik zie ook dat jullie netjes jullie leeftijd er bij hebben gezet, wat mijn leeftijd betreft, ga er maar van uit dat ik van enkele van jullie de moeder zou kunnen zijn. Maar dat mag de pret niet drukken toch?

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:14

OK, starttijd is dus 11 uur. Maar waar wil je verzamelen. Daar waar voorheen het paardencentrum Kuinderbos was of op pensionstal de Witte Burcht. Mijn voorkeur gaat uit naar het paardencentrum. Dat is ook de officiele parkeerplaats voor de trailers. Zit je ook meteen op de ruiterpaden. Persoonlijk vind ik een rit van ongeveer twee uur, meer als voldoende hoor, maar ik weet de weg terug, dus als jullie langer willen rijden is dat geen probleem.

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 21:30

Even een routebeschrijving voor diegene die de parkeerplaats niet weten te vinden. Komende vanaf snelweg Lemmer neem je de afslag Bant-Luttelgeest. Boven aan de afslag ga je linksaf. Na ongeveer 200 meter neem je de eerste afslag links (Friesepad). Deze weg blijf je volgen. De eerste afslag links, de eerste afslag rechts en de tweede afslag links vergeet je. Je volgt het Friesepad dus tot aan het begin van het bos. Daar is ook direct de parkeerplaats. Een huis met een grote schuur en paddocks. Komende vanaf Wolvega-Kuinre, neem je direct na de benzinepomp de eerste afslag rechts. Deze weg blijf je alsmaar volgen. De eerste weg links laat je ook links liggen. Rijd door tot de volgende kruising (midden in het bos). Daar ga je linksaf. Op een gegeven moment krijg je aan de rechterkant allemaal huisjes. Het laatste huis heeft een schuur en allemaal paddocks. Daar is de parkeerplaats. Mocht je het niet kunnen vinden. Mijn nummer is 06-22132156. Mijn naam is Anita.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie