Boktrit brabant 2 (met poll enalles)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Welke datum moet de boktrit Brabant gehouden worden?

zondag 25 juli
5 (45%)
Maandag 26 juli
Geen stemmen
Dinsdag 27 juli
Geen stemmen
Woensdag 29 juli
2 (18%)
Donderdag 30 juli
1 (9%)
Vrijdag 31 Juli
Geen stemmen
Zondag 2 augustus
3 (27%)

Totaal aantal stemmen: 11


Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:13

Ik heb op de 25e gestemd. De horzels zijn hier op zich wel, maar ik denk dat manege Meulendijks dan ook kiest om de heide op te gaan en daar zijn eigenlijk geen horzels te bekennen. Tenminste daar ga ik ook altijd rijden als er hier zo ontzettend veel horzels zijn. Als het een andere datum wordt moet ik nog even kijken of ik dan kan 31 juli en 2 augustus kan ik zeker niet.

Ik weet dat voor 2 uur een paard/pony huren €20 kost. Zie anders voor meer info in dit topic [BM] BM:Animo voor voorjaarsrit omg. Eindhoven/Helmond? 2 uur is ook zeker wel genoeg. Dan heb je veel gehad en wij hadden echt een leuke rit gehad die dag. In september 2003 hebben we ook al via manege Meulendijks een rit gehad en die was toen ook al heel leuk. De mensen zijn aardig en je kan daar eigenlijk alle kanten op.

Voor foto's van de laatste rit, zie het topic in mijn onderschrift. Krijg je een beetje een idee van hoe het de vorige keer was.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:29

k_loves_p_c schreef:
thanx solide
voor je antwoord ik gaat dan zeker wel mee ik moet aleen nog even kijken hoe ik daar kan komen maar dat doe ik als wel een vaste dag hebben tis jammer da pierre niet ken meenemen maar ja ik vin het ook niet zo heel duur *heb de foto's gekeken waren leuk* Knipoog


Graag gedaan. Om daar te komen, in Geldrop stopt een trein, alleen moet je even kijken of er mensen zijn die je dan vanaf het station op kunnen halen. Maar dat zal toch wel mogelijk zijn.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 14:48

En weten we al welke datum en wie er nu allemaal mee gaan? 25 juli is al snel dus ik denk dat er dan snel iets geregeld moet worden met de manege.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:36

De topic-starter reageert niet echt, dus ik ben bang dat het helemaal niet doorgaat. Ik hoop het wel. Zo'n rit is altijd gezellig.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 17:22

biancaaaa schreef:
Anders start ik wel nieuw topic met datums die wat later vallen! Goed enuh ik help wel mee hoorMelliejj. Iedereen mee eens dat we nieuwe datums prikken?


Ik denk dat dat ook een beter idee is. Het wordt allemaal anders wat kortdag. Misschien eind augustus begin september dat het dan beter is om te doen. Dan heb je genoeg tijd om iets af te spreken met een manege en dan zijn er mensen die die zondag ook vrij zouden kunnen houden... Ik wil in ieder geval nog steeds mee als het bij manege Meulendijks is. Is het daar niet, dan wil ik nog wel mee als ik en Solide met iemand mee zouden kunnen rijden. Ik zie het wel hoe of wat. Laat in ieder geval even binnen dit topic weten waar het nieuwe topic start.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 17:26

crossmonster schreef:
waar word ie gehouden?


Wat in dit topic de afspraak was, zou zijn dat ie vanuit manege Meulendijks in Geldrop zou gaan. Weet niet wat ze van plan zijn als ze het gaan veranderen.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 17:45

biancaaaa schreef:
GA vanavond nieuwe starten! Moet nu paardrijden Haha! nog voorkeuren op manege's? Meulendijks of kempen, bergeijk (weet er niet zo heel veel in de beurt?)


Als het op manege Meulendijks is kom ik zeker want dat is voor ons te voet ook nog wel te doen. Als we uitwijken naar een andere manege dan moet ik kijken of er mensen zijn die misschien Solide en mij mee kunnen nemen naar die manege, want ik heb zelf geen vervoer voor ons.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 23:48

Loverhorse schreef:
Ik vind het jammer dat de data nu later vallen. Ik had er zo op gehoopt
om volgende week een rit te kunnen maken. Maar jah.. misschien ook
wel beter ook


Wij kunnen ook weleens een rit gaan maken. Ik moet toch altijd alleen de bossen in en vind het wel gezellig als je een keer mee wil gaan. Kunnen we in Lierop of zo afspreken om dan vanuit daar verder te gaan. Je zegt het maar.

Trouwens bij manege Meulendijks moet je de paarden/pony's huren en verder hoef je de begeleiding niet te betalen.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers