Inschrijven voor Bokteling

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 22:02

Mijn inschrijving is zojuist geregeld. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 11:39

Jura is een held. De laatste keer dat zij in de Efteling was, heeft ze foto's zitten maken tijdens het ritje in de Python!!! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 23:32

Volgens mij Ymke en Laudine, die wonen allebei 10 min. met de trein vanaf Utrecht, aan mijn kant van de stad.

En wat dat vliegtuig betreft: ik kan mezelf helemaal vinden in het onderschrift van Ymke! Party!!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-23 23:33 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 10:33

Bungy gaat mij ook iets te ver. Of eigenlijk te diep Lachen. En zo'n piratenschip dat heen en weer gaat, daar word ik alleen maar kotsmisselijk in. Maar parachutespringen is GAAAAAAAF! Ondanks dat ik enorme hoogtevrees heb... had ik daar nauwelijks last van! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 11:01

Is dat die in Six Flags? Verward

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 11:18

Hihi, moet ff lachen nu ik 'via Weesp' zie staan! Ik zat namelijk in de verkeerde trein vanmorgen, moest naar Diemen Zuid maar kwam in A'dam Muiderpoort terecht. Ik was in Weesp overgestapt (doe ik vaker) maar ik had niet gekeken of de trein aan de andere kant van het perron wel echt naar Diemen Zuid ging. Niet dus. Vrij frustrerend als je dus weer helemaal terug moet via Weesp. Sta je daar om 9.40 op de trein te wachten terwijl je een uur geleden in Hilversum stond. Nou ja, moest een keer gebeuren!

Als jij straks maar in de goeie trein naar Utrecht stapt! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers