KWPN hengstenkeuring Den Bosch

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
parnassia
Berichten: 815
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 10:14

Zag het al in het programma staan! Ben erg benieuwd hoe Stravinsky loopt, we verwachten een veulentje van hem.
Ben de hele woensdag aanwezig, heb er zin in! Heel veel succes gewenst! (ga je Stravinsky ook nog wedstrijden starten?)



parnassia
Berichten: 815
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 12:34

[color=darkblue]sta al tijden vrijgepland op woensdag.... ik vind het een hele mooie mogelijkheid om jonge hengsten te bekijken en vergelijken ('s avonds) . Op papier kan alles nog zo mooi lijken, maar in het echt kom je er dan achter dat het soms je type gewoon niet is....
Doordat de aangewezen hengsten per vadergroep voorgebracht worden, zie je heel mooi hoe elke oudere hengst doorfokt (overdag).

parnassia
Berichten: 815
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 16:35

heb'm vorig jaar ook zien lopen onder een poolse vrouw (oei, wat klinkt dat briek), en ben er wel enthousiast over, meeste volbloeden zijn niet echt dressuurders. Maar deze heeft een mooi vlug achterbeen... (klopt toch...?)
Kroonjuweel ken ik alleen van naam, nooit (bewust) in het echt gezien! Hoor je (ik in ieder geval) nooit wat over. Zal even opletten

parnassia
Berichten: 815
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:13

heb Amsterdam (waar Sjoukje van Kooten toen op reed) dat ook een paar keer zien doen, super lopen en dan ineens bit vast en dan kon ze dr niks meer mee. Dit was wel steeds op een show oid en dan zijn ze natuurlijk een beetje anders dan anders. (excuses; off topic......maar vond dat Kroonjuweel verhaal wel humor)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 12 bezoekers