Ik wil ook een bokt MINI meeting :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-01 17:29

Heb alle leuke foto's gezien van de meetings en ik ken helemaal NIEMAND van jullie irl Boos! Aleen van foto's en berichtjes... en ik kan 5 mei ookal niet mee... SNIK Huilen

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 17:30

Misschien heb ik straks over 2 weken een minibokt meeting en dan een hele week lang *LOL* want liz gaat misschien mee op kamp i hope so!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 17:40

mhhhh waar woon je laura? ene je komt maar een dagie naar Apeldoorn zetten de meeste (en de leukste *LOL* ) bokkers

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 17:44

haha
Wat heb ik een raar plaatje onder mn naam die is niet van mij, wel leuk haha lief paardje

geen kapsones krijgen he kim Knipoog
in almere zijn ook leuke bokkers en hele leuke paardjes vooral de ukkies haha

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-01 17:49

Is Apeldoorn een beetje bereikbaar by NS? (zonder stakingen LOL) Ik heb nl geen vervoer en ben daar dus afhankelijk van. Ik wil jullie graag ontmoeten hoor!!! Zal direct eens gaan kijken hoeveel Fl een kaartje Ede-Ap is.. moet namelijk nog steeds sparen.. LOL Party!!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 18:07

Apeldoorn is super bereikbaar via de ns maar weet niet of dat ook via ede zo is. en van daaruit kan je altijd nog zien we je met bezoekje gaat vereren want kim mag je volgens mij niet heen net als renate en maaike der verzorgponies. dus dan blijven er nog wle een paar over. maar je bent welkom.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 18:41

jaaa A'doorn is heeel goed bereikbaar!!! jammer met dan MKZ gedoe, anders had je veulies kunnen kijken bij mn verz pony's en bij renaat en bij kim maar dat komt dan nog!!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 19:42

Wie vind een Mini-bokt meeting van Drenthe-bokkers wat? Ik geef toe, we zijn in de minderheid, maar wat let ons!?! Clown

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 19:49

Hye Riëtte

Goed idee! Jij woont ook in assen toch? Zijn er hier nog meer die uit drenthe komen? Misschien kunnen we wel een collectieve buitenrit gaan maken ofzo.
Groetjes Maaike Lovers

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 22:31

uhm...
laura...
is ede n beetje bereikbaar met de trein???
dan wil k heus weel langskomen binnenkort!!!
ik ken namelijk ook nog niemand!!!!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 22:52

Ik doe mee!

Maar eh... ik woon nu in Groningen. Mag ik dan wel meedoen met de Drenthe-mini-bokt-meeting?

Maar eh... mijn paardje staat in Drenthe, een kwartiertje van Assen af...
Als het Balloërveld weer toegankelijk is, kun je daar erg mooi rijden. Ook het Gieterbos is leuk (ik verdwaal er regelmatig)
Maar ik vind het ook niet erg om een stukje met de trailer te gaan, hoor! We hebben een tweepaards, maar ik weet niet hoe Muzefee reageert als er een ander paard bij haar in staat...

Ik geloof dat Mirjam in Norg woont en Rieja in Beilen. En Kimmy woont wat noordelijker, ik geloof iets boven Groningen ofzo. En ...eh... er was nog een vriendin van Kim die daar ook woont...
En ik geloof dat er nu ook al iemand is die uit Drachten komt, maar ik weet zo even niet meer wie dat was.


Maar goed, ik ken dus ook niemand IRL. (Misschien heb ik je nog wel op de Amerikaanse Markt gezien, Riette...)

Groetjes Kitty

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 22:54

Als ik eindelijk die rail actief kaar heb gekocht...mag ik dan komen buurten in Ede? Hihihi...kan ik die kaart tenminste terug verdienen. lol! *LOL* *LOL* *LOL* Lijkt me best gezellig Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 22:58

En wanneer komt zuid-limburg?

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 23:06

jaaaaaaaah, een Noordnederlandmeeting!!!!!!!dan doe ik mee!! wanneer, waar?? roep maar! (hihi, dat rijmt!)
ik hoor het wel Verward *LOL* , grtx rieja