Meeting met Marinke!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Meeting met Marinke!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 20:08

Vrijdagavond op msn besloten Marinke en ik dat het wel tijd werd om eens te meeten. Omdat zij niet naar de Appelscha rit kon komen, heb ik Janke even lief aangekeken en mocht ik Goldy een middagje van haar lenen, zodat Marinke en ik dan hier een buitenrit konden maken met Rinkja en Goldy. OK dan!

Nou ja, we konden eigenlijk allebei zondagmiddag wel, dat was al over 2 dagen, maar waarom ook niet? Tong uitsteken Dus zondagmiddag werd Marinke door haar moeder bij mij gebracht, en na een korte rondleiding Knipoog zijn we naar stal gegaan. In no time hadden we de pony's opgezadeld en gingen we op pad.

En het was supergezellig. Haha! De pony's waren heel braaf, en dat viel vooral van Goldy mee, want ik had me op erger voorbereid. Knipoog En ook Rinkja gedroeg zich netjes, al was ze soms vergeten waar de rem zat. *LOL* Maar dat is een bekende afwijking bij zowel Rinkja als Goldy zo af en toe.

We zouden een uurtje rijden, maar de tijd ging zo snel voorbij dat Marinke met een snel telefoontje regelde dat ze een paar treinen later terug nam, en we dus nog even door konden rijden. OK dan!
Nadat we de pony's weer afgezadeld hebben heeft Marinke nog even gefreestyled en dat deed ze super!

Nog snel wat foto's, en toen gingen de paarden het land weer op, en wij moesten snel weer naar huis om de bus te halen. Ik zou Marinke weer met de bus naar het station in Leeuwarden brengen, maar thuisgekomen bleek die bus niet te rijden op zondag. Clown
Dus weer een telefoontje naar huis, en Marinke begon maar meteen met:
'je voelt m zeker al aankomen...?' Knipoog
Ze nam dus nog een trein later, en 5 uur bracht ik haar weg. Lachen

Toen wist ik nog niet dat ik pas 9 uur terug zou zijn. Rolleyes
Ik bracht haar even in de trein, want het was best fris geworden, en het zou nog wel een kwartier duren voordat de trein zou gaan. En ik moet natuurlijk wel even uitzwaaien. Tong uitsteken Maar goed, nooit een fluitje gehoord, wel de treindeuren die dichtgingen. Bloos! Ik rende er nog heen, maar ze wilden niet meer open. Dus ik liep de coupe weer in, en iedereen keek me aan. Clown Nadat Marinke en ik uitgelachen waren maar even naar huis gebeld om te melden dat ik een beetje later thuis zou komen omdat ik in de trein naar Groningen zat. Vriendjes zijn?
Maar bij het eerstvolgende station er uit gestapt, en gezocht naar de dichstbijzijnde bushalte. Want ik had wel strippenkaarten bij me. Na een tijdje zoeken vond ik er 1, maar daar was het briefje met de tijden afgehaald. Boos! Misschien reed dat ding wel niet op zondag, dus ik zocht verder. Tot ik bedacht dat ik misschien ook wel met de trein terug kon, dan maar zwart reizen. Dus ik belde m'n moeder of die op wilde zoeken hoe laat de trein vertrok, dan kon ik ondertussen de bushalte bewaken. Cool Bleek dat ik nog een paar minuten had, maar ik waagde het erop en rende weer terug naar het station. Waar de trein dus net weg reed. Clown
Ren ik terug naar de bushalte, en wie rijd daar net weg...? Precies, de bus. Clown Toen had ik er genoeg van, en besloot maar te liften. Stopte er zo'n super deftig mevrouwtje, met een dure wagen. Bloos! Die had volgens mij al snel spijt, toen ik naast haar zat in m'n paardenkleren. Nagelbijten / Gniffelen Maar ja, ik zou alleen Marinke even wegbrengen.
Maar goed, kom ik weer op het treinstation, was m'n bus naar huis net weg, en die rijd ook maar 1 keer per uur. Vriendjes zijn?
Toen ik heb ik maar even naar huis gebeld, en een taxi geregeld. Knipoog
En zo was ik pas 9 uur thuis. Clown

Maar het is in ieder geval een leuke middag geweest, en ik geloof dat onze moeders het wel goed met elkaar konden vinden. *LOL* Toen wij naar de stal vertrokken stonden ze nog te kletsen op de oprit, dus als zij bij elkaar op de koffie gaan, hoeven wij niet meer met de trein te reizen. Knipoog

Een snel geregelde, maar gezellige boktmeeting. Haha!
En Janke, dank je wel dat ik Goldy van je mocht lenen.

OK dan!

evelyn
Berichten: 254
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:40

haha een boktmeeting dus ook om nooit meer te vergeten! Haha!
leuk hoor! voor herhaling vatbaar?? Tong uitsteken

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:56

Haha, stelletje mutsen wie gaat nou mee inde verkeerde trein Tong uitsteken Haha was vast gezellig ?

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:57

komen er ook fotos?

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 20:58

Het was wel de goede trein, alleen was het niet de bedoeling dat ik meereed. Knipoog

Marinke is nu bezig met de foto's, die komen er aan.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 21:14


Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:18

Geweeeeeeeldig verslag *LOL*
Ik heb echt dubbel gelegen, napret zullen we maar zeggen Tong uitsteken
het mooiste moment van de hele middag was toch wel toen de trein wegreed met jou er nog in Haha!:D
We hadden het er zelfs nog over gehad he, wat je zou doen als de trein zou wegrijden! *LOL*

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:33

Haha maffe Lindy! Bij mij was het ngo wel goed gegaan maar ik ken je nu wel beetje en stond dr nog niet eens zo van te kijken Tong uitsteken
Maar Rinkja rijd super ! Heerlijk en heel leuk dat je Goldy mocht lenen!
OWOWOW ik wil teurg! Ik vond het zo geweldig bij jullie!
En Marinke volgens mij vond jij het ook wel leuk!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:55

Ik vond het zeker leuk Haha!
Ik wil ook terug *LOL* als we nou eens tegelijk terug gaan Haha! dan is het weer een echte boktmeeting (want ik ken jou nog niet Knipoog)

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 17:38

haha, wat een verhaal *LOL* een boktmeeting om nooit te vergeten haha..