Definitief topic rit Soesterduinen / omliggend bos

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:28

Oke ik meld me aan voor de groep van mayo Lachen Als je nog steeds veel over Rhino hoort enzo, en het is echt in de buurt waar mn paard staat, dan ga ik niet mee! Ik wil het risico niet lopen dat mn paard besmet word of dat hij dalijk iemand anders ermee besmet.

Qua tijd heb ik een voorkeur voor de middag. Voor mij is het nog wel zo'n 1,5 uur rijden dus daarom word het voor mij erg vroeg als we om 10 uur af zouden spreken.

Gamble


_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:10

nog 1 maandje en dan is het Tong uitsteken het wil nog niet zo opschieten met aanmeldingen he? jammer dat veel mensen geen vervoer hebben.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 15:59

ik en mariska 15 willen nog steeds mee hoor, als het gaat ivm rhino!

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 10:05

Oke, ik ga dus definitief mee Lachen Ik heb de voorkeur om wat later af te spreken omdat het voor mij wel zo'n 1,5 uur rijden is. Als iedereen het eens is met half 11 afspreken dan zal ik daar ook maar in mee moeten gaan Tong uitsteken

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 09:27

Mayo"]
[quote="_Michelle_ schreef:
Oke, ik ga dus definitief mee Lachen Ik heb de voorkeur om wat later af te spreken omdat het voor mij wel zo'n 1,5 uur rijden is. Als iedereen het eens is met half 11 afspreken dan zal ik daar ook maar in mee moeten gaan Tong uitsteken


Is 11 uur voor jou beter? Als we later gaan dan is het zo zonde Lachen
[/quote]
11 uur is goed ja Lachen Dus dan 11 uur daar zijn en kwart over 11/half 12 weg rijden?

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 18:41


Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:54

Nog 1 weekje en dan is het zo ver, ik heb er zin in Haha! Hopen dat het mooi weer is Lachen

Kleintje, ga jij nog mee?

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 22:16

Verdorie, het wordt nogal slecht weer zaterdag Boos! Vrijdag 70% regenkans en zaterdag 60% Boos!

Wil iedereen dan nog wel?

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 08:56

Als dan maar niet die 90% van vrijdag op gaat schuiven naar zaterdag Scheve mond

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:21

Mn vader ging helemaal de trailer wassen, want het moest er mooi uitzien als we ermee weg gingen Haha! Er zitten ook net nieuwe banden onder dus onze trailer is weer bijna als nieuw dalijk Schijnheilig (moet het toch wel droog blijven anders is hij ook zo weer vies)

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 07:43

Er is iets gebeurd waardoor ik ervoor kies om niet meer mee te gaan Scheve mond We zijn gister met mn paard in de trailer in schevingen naar het strand gegaan. Toen we terug wilden ging mn paard niet meer de trailer in Scheve mond Waarschijnlijk heeft hij tijdens de heenweg een beetje te kort gestaan omdat mn vader de balk achter zijn kont iets verder naar voor had gehad dan normaal, en dit vond hij denk ik eng omdat hij rare trekjes had toen hij uit de trailer kwam. We hebben 2 uur staan proberen om hem erin te krijgen maar het ging niet en het werd donker Scheve mond We zijn toen naar een manege gereden om te vragen of mn paard daar een nachtje kon staan, dat kon gelukkig. We zijn toen een uur daarheen gelopen OVER de boulevard van schevingen. Wij hebben hem daar op stal gezet, zijn naar huis gegaan en we gaan hem zo weer ophalen, eens zien hoe die thuis komt Scheve mond
Ik baal ervan dat ik niet mee kan maar om stress te voorkomen wil ik het hem niet aandoen om hem morgen weer op de trailer te stoppen, misschien gaat hij wel niet eens meer Scheve mond

Ik heb dit nogal snel getypt, sorry als er fouten staan maar die ga ik nu even niet verbeteren.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:26

Ik heb mariska net gesmst maar ze heeft nog niks terug gestuurd.

Ik denk dat het misschien wel handiger is om het te verzetten ja. Er wouden wel veel mensen mee maar veel konden er dan net niet morgen, misschien dat ze een andere datum wel kunnen?

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:21

Ik heb Mariska net eventjes snel gesproken. Ze kreeg alle info zo even snel in 1 keer binnen dus ze weet nog niet precies wat ze doet morgen. Ze moest nu werken dus dan zal ze er ook nog wel even over nadenken.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 18:18

Nog meer verwarring Knipoog

http://www.weathernews.nl/
Lokaal weer
Soest en omstreken
zon % 30
neersl % 30
neersl (mm) 1
min °C 8
max °C 13
wind var 3

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 18:28

haha ja *LOL* ik zou lekker de laatste geloven, die is het mooist én voor soest. de rest is gewoon algemeen, voor heel NL Schijnheilig

ik denk dat je er gewoon op moet rekenen dat er af en toe een bui zal vallen.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 14:24

Is er al iemand terug, hoe was het Haha!? Hebben jullie het droog gehouden? Hier is het al de hele dag droog namelijk Lachen

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 15:40

Mooi zo dat ie geslaagd was Haha!

Maris, leef je nog Haha! Was leetee braaf en hoe was je eerste echte rengalop Haha!

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:38

Volgende keer wil ik wel weer een nieuwe poging wagen om mee te gaan Lachen Heb alleen binnenkort wel examens dus ik weet niet of het dan gaat lukken...

Gamble


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers