Boktmeeting jerintho+foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Boktmeeting jerintho+foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 21:57

gister was het dan zo ver, de meeting met inge en jeroen, jerintho hier op bokt. Ik had het weer alvast mee sochtend's, het goot pijpestelen e het stormde toen ik wegging, maar eenmaal op weg had ik er enorm zin in.na ongeveer 2 uur kwam ik aan in zeeland, ik weet het 2 uur is lang, maar ik reed ongeveer 20 km te ver door Haha!. Na een warm ontvangst en een gezellige babbel met inge jeroen, hondjes en zoontje zijn we naar stal gegaan en inge heeft de 2 paarden opgezadeld. Het was de bedoeling dat dit mijn 1e westernrit zou worden, dit werd een woeste westernrit om nooit meer te vergeten Haha! nadat inge de knoppen van het sturen had uitgelegd gingen we op pad richting strand. Des, de appi waar ik op reed was nogal fris door de harde storm (windkracht 9), en was behoorlijk aan t klieren. toch een poosje doorgereden en sommige stukken gingen prima. we hadden besloten recht de dijk over te steken en aan de andere kant beneden te gaan rijden uit de wind. ik moest dus een behoorlijke helling op en pakte me beet aan de knop van het zadel. gelukkig hield hij bovenaan weer stil, wat ging dat hard Scheve mond toen netjes langs het pad naar beneden, en een eind langs de dijk richting strand gereden. De swerd alsmaar gekker, we waren nog niet eens op t strand en hij ging op t laatst alleen nog maar in zijn achteruit. dus besloten we terug te gaan, hij werd echt te gevaarlijk. helaas wilde meneer niet tegen de wind in terug en ik kreeg niets meer met hem gedaan, hij liep bijna achteruit de dijk af Boos! dus ik afgestegen en inge ook, we hadden besloten samen terug te lopen. toen stelde inge voor dat ik wel op mara mocht, haar dravertje. dat ging een poosje goed, inge liep naast des, maar ook mara weigerde dienst waardoor we het laatste stuk samen naar stal hebben gelopen. we waren doorweekt en bekaf, maar ondanks dat heeft het westernrijden mijn interesse wel getrokken en hebben we afgesproken dat ik binnenkort met goed weer les ga krijgen in de bak, jawel op desperado, die is nog niet van me af. terug op stal hebben we alle 4 dr paarden even in de bak gegooid, daarvan zie je hieronder de foto's. paarden weer op stal gezet, en toen zijn we even bij nina's veulen noah gaan kijken, die stond vlakbij. savonds nog lekker gegeten, en toen het hele eind weer terug, waar ik ook erg lang over deed door de heftige wind. ik heb enorm gelachen met inge en jeroen en ze hebben een schat van een zoontje, die de oren van mijn hoofd kletste in zijn kindertaaltje. en dan die geit, heb je ooit weleens een geit in je voortuin door je raam zien kijken? nou, daar kan dat dus. de geit is al heel oud en woont dus bij ze in de achtertuin waar hij een leuk hok heeft en langs het huis kan hij dus naar de voortuin, stond hij heerlijk door t raam te loeren wat we aan t doen waren. al met al een ontzetten leuke dag en ik heb gelijk het wintec westernzadel mee genomen, waar ik dus binnenkort heerlijk op ga rijden.
Afbeelding
het paard van jeroen, een 4 jarige Nas ruin.
Afbeelding
de super welshcobmerrie van inge Kwijl
Afbeelding
mara de draver
Afbeelding
en de 17 jarige dondersteen desperado waar mijn eerste woeste westernles om was gegaan Haha!
het zijn stuk voor stuk schatten, des is voor zijn 17 jaar erg pittig en behoorlijk koppig op zijn tijd, maar op stal heel lief. hij had hier net gerold en het schijnt uniek te zijn dat ie op de foto poseert

SuckiYas
Berichten: 4
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Wissenkerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:32

Hey Lonneke, OK dan!

Je hebt de "eer" om hier mijn eerste officiele posting onder mijn eigen account op bokt te mogen ontvangen.... lol Schijnheilig

Wij hebben het ook erg leuk gehad die dag. Ik persoonlijk vond het ook niet zo raar dat Des en Mara in protest gingen hoor die rit!
Alleen een maffe Bokt moderator en mijn Inge gaan met windkracht 9 met windstoten oplopend naar 10, een strandrit maken... Ha ha ha haaaaa.

Ik was blij dat ik op de kleine jongen moest passen. Tong uitsteken

Maar uhm... even zonder dollen. Volgende keer met z'n allen hoor. Wie weet vinden we nog wel een paar Bokkers die dan mee willen.

Trouwens, 21 Mei heb je hier op Noord Beveland de Ruiter & Mendag. Is een hele gezellige dag met een leuke rit voor onder het zadel en aangespannen. Als er mensen zijn die mee willen doen (Sorry Lon - al onze paarden zijn al bezet) kan men via ons wel info krijgen.

Hey laat even weten hoe je zadel bevalt.

Groetjes;

Jeroen.

Overigens, leuke foto's joh.... eindelijk een actie kiek van mijn super appi!! Cheese!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 06:55

het was echt bar en boos met t weer, de paarden zullen zich wel rotgelachen hebben op de terugweg. ik hou je eraan hoor, de volgende keer met zijn allen, ga ik wel op je shetlander Haha! trouwens, in mei kan ik met mijn shetlander+ wagen komen naar die mendag, dat lijkt me hardstikke leuk. ik zal de foto's ook even aan jullie mailen van je paardjes.