buitenrit Hoek van Holland!!! (strand/duinen/bos)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

buitenrit Hoek van Holland!!! (strand/duinen/bos)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 20:20

Hey allemaal,

Hebben paardenliefhebbers in de omgeving van Hoek van Holland misschien zin om een heerlijke buitenrit in Hoek van Holland te maken? Ik heb namelijk sinds kort een bijrijdpaardje, maar daarmee rijd ik vaak alleen buiten of met een vriendin op de fiets. Ook met m'n vorige verzorgpaardje (waar ik helaas te groot voor ben geworden, dat was een welshje) ging ik bijna altijd alleen rijden of met een vriendin op de fiets.
Daarom lijkt het me erg leuk om met een paar mensen een lekkere rit te maken, misschien wordt dat wel voor herhaling vatbaar!
Mensen zonder eigen paard kunnen misschien wel een paard huren op manege Hoek van Holland, dat weet ik eigenlijk niet zeker; dan wordt het waarschijnlijk wel onder begeleiding.
Ik hoop dat jullie ook in zijn voor een gezamelijke rit!


_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 22:14

Als jullie het goed vinden graag!! Was jullie topic idd helemaal vergeten, zal daar even reageren; bedankt voor jouw reactie!

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 12:18

Zijn er misschien nog meer mensen die mee willen? Hoe meer mensen, hoe beter! Zie ook het topic 'wie gaat er mee naar hoek van holland' - kom allemaal mee!!

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 15:28

Ik denk dat het per persoon ongeveer 25 euro zal zijn voor 2 uur, weet het niet precies. Ze hebben geen internet en zijn ook niet aangesloten bij de FNRS. Het lijkt mij leuk om het ergens in maart te doen, dan wordt het al wat warmer en mag je nog gewoon het strand op.

Vanaf halverwege april mag je tussen ongeveer 8.30 uur 's ochtends en 19.00 uur 's avonds het strand niet meer op. (de precieze tijd 's ochtends weet ik niet, maar 's avonds mag je dan in ieder geval vanaf 19.00 pas weer op het strand.

Leuk dat jullie allemaal mee gaan, lijkt me echt heel leuk worden!!


_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 15:57

We kunnen idd beter even een overzichtelijke openen, met bovenaan de mensen die meegaan en dat iedereen daar dan gaat reageren.
Maarre, ik ben van plan op m'n verzorgpaardje te gaan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers