Waar was nu iedereen om 13:00 op paard en koets?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 23:01

'k Heb alleen Kim, Lodewijk en Dorine en Peter gezien.......

'k Vond het best voor herhaling vatbaar (p en K), maar idd lang zo veel stands niet als op Paard in Utrecht.

Toch heb ik nog flink wat inkopen gedaan: een lange waxjas voor op paard en op de kar, een wormkuurtje en van die handewarmertjes (zakje met zoutoplossing en een muntje, knik jehet muntje dan kristalliseert het zout en komt er (flink) wat warmte vrij! (Lekker in de handschoenen van de winter).

Verder natuurlijk geknuffeld met Lodewijkje. Die slimmerd mikte zijn emmer om toen er niemand meer bij hem stond (Had succes, in no time stond het voor zijn box weer vol).

En genoten van de shows. Heb die van Kim en Lottel gemist, maar Experiment wel gezien, zo he, wat een knapperd!
De vaardigheidsproef was ook gaaf. Een 2-soan shetjes heeft gewonnen, wat een tempo hadden die! Als wij op de menles een vaardigheidsproefje doen, gaat dat rustig in draf, op de lange lijnen een galopje en nog kost dat de nodige strafpunten....

Al met al een geslaagde dag!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:13

maaike en ik waren heel heftig marianne scherps aan t aanmoedigen Haha! dus waren 20 minuutjes later toen iedereen al foetsie was. niets aan te doen. volgende keer beter.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 23:20

Foei toch! Maar idd volgende keer beter.....

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:47

Ik was er zaterdag Haha! Maar niet om 1 uur, want mijn vader wilde niet, wou shows kijken. Dus bleef ik maar shows kijken Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 00:09

tja, ik vroeg het me ook al af, wij waren later (half 2) omdat wij 's morgens nog een verjaardag hadden.
Dus wij op zoek naar de groninger stand, en dachten, dat is vast niet moeilijk te vinden, met 3 miljoen bokkers eromheen.
Hebben even moeten zoeken naar de stand, maar toen ik zowat tegen ex zijn kont aan liep had ik kim en paulien gevonden.
Ook later nog even met Karin E gepraat, maaike en marjo over gezien, en dat waren geloof ik de bokkers die ik gezien heb

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 06:49

ik was er ook hoor, zat in de stand bij kim.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 09:59

ik was er zaterdag. tot vervelends toe he kim? Haha! ik vond het echt ontzettend gezellig en vond het heel leuk om jullie weer ff te zien. ik hoop dat paulien dr foto's nog gelukt zijn.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 11:30

sorry ik moest ff zitten bij mn ouders op het terras. was namelijk erg ziek Misselijk

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 11:38

ik zat dus op de tribune met marjo... marianne aanmoedigen!! dat was echt zo gaaf!!!
maar ik had dorine, peter, piggie, paulien en nimber al gemeet daarvoor!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 12:22

Mijn ouders waren er wel, en die vonden de show met de Tinkers zo leuk!!
De ruiters waren verkleed als Zigeuners, klopt dat?
Ik zei al tegen ze, dat waren vast bokkers!! *LOL*
Mn ouders meteen: Bokkers, wat zijn dat? Clown *LOL*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 12:29

wat kewl dat je ouders die show zo leuk vonden!! de ruiters (en dansers) waren idd verkleed als zigeuners. tinkers zijn nou eenmaal van oorsprong zigeunerpaardjes he! Lachen

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 15:16

Ik was er wel, heb ook de tinkerzigeunerbruiloft gezien, maar mijn lijf wou niet verder, dus helaas kon ik niet meeten. Heb wel wat bokkers in "het wild" zien lopen.