Meer fantasy tekenaars op bokt? Elfwood meet 17-01

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Meer fantasy tekenaars op bokt? Elfwood meet 17-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 02:21

As zaterdag is er een dutchelfwoodmeeting in café Florin in Utrecht...

Elfwood is http://www.elfwood.com een site voor fantasy tekenaars/artiesten/schrijvers etc

Dutchelfwood is een groep van Nederlandse Elfwooders die samen komen om te tekenen en bij elkaar te zijn. http://dutchelfwood.mine.nu

Ik weet dat er een aantal bokkers ook lid van zijn, maar er zijn er vast ook nog die ik niet ken Lachen Iemand zin om langs te komen? Je hoeft geen lid te zijn van Elfwood en/of Dutchelfwood als je (Fantasy) tekent/schrijft en zin heb om langs te komen ben je welkom. Om 14.00 wordt er afgesproken op het meetingpoint van het centraal station in Utrecht, maar je kan ook op eigen houtje naar het café komen, er zit daar een groep van 15.00 tot 01:00 zo ongeveer....

Voor vragen of routebeschrijvingen kan je hier posten of me pb-en/emailen

Lachen

Leo

Berichten: 50126
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:23

Ik ben ooit lid geweest van Elfwood (wachtwoord kwijt) heette Daria Takoda... Van Dutchelfwood weet ik niets af, maar ik teken en schrijf wel fantasy Tong uitsteken

Hmm misschien dat ik er nog eens ga kijken

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 17:47

Gezellig Lachen

elfwood heeft wel een real name policy hoor, pas je op Tong uitsteken

Als je btw je wachtwoord terugwil, ik ben mod daar dus als je je inlognaam of volledige naam nog weet kan ik het terugvinden

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:55

Ik teken ook fantasydingen (heb net weer iets nieuws gemaakt Haha!) maar ben geen lid van Elfwood.
Een bokker tipte me wel om lid te worden, maar aaaaaalll die regels Gaaaap dat waren me er iets te veel! En dan die 'test' ook nog, anders word je niet toegelaten Scheve mond
Ik zet mijn tekeningen wel op Bokt, is niet hetzelfde maar ja. Lachen
Wat is jouw stukje elfwood Ellende? Volgens mij heb ik die nog nooit gezien

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 18:28

De regels worden nu minder, er komt een 'merge' tussen verschillende onderdelen, en ik denk dat de test dan ook minder wordt eigenlijk... Die test is ook vreselijk, ben ik het mee eens, maar het was nodig omdat op een gegeven moment niemand zich meer aan de regels hield jammer genoeg...

Ik kan je echt aanraden om lid te worden, ik heb er zelf een heleboel aan gehad! Lachen

En ook als niet Elfwooder ben je welkom in Utrecht hoor! Lachen

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:41

Scheve mond Heel jammer, ik kan as zaterdag niet Ik moet dan thuis blijven om op ons hondje te passen.
Wát gaan jullie eigenlijk allemaal doen daar?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 23:36

Tekenen Knipoog

iedereen neemt een dummy mee (een tekenboek met lege bladen) en dan wordt er dus getekend Lachen Sommige mensen houden daar al vrij snel mee op en gaan dan gezellig zitten kletsen, maar tekenen en op elkaar letten enzo is wel het hoofddoel zeg maar Knipoog

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 11:18

Dat lijkt me wel geweldig leuk om mee te maken!
Maar ik kan dus niet
Hebben jullie niet nog een keer zo'n 'meeting?'
Of kun je niet voor mij heeeel veel foto's maken? Haha!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:44

ziet er leuk uit. Een paar jaar terug was ik helemaal verslaafd aan fantasy tekeningen. Overal stonden elfjes en draken op Haha! Ik hou het nu alleen nog maar op dieren maar blijf ze wel erg leuk vinden Knipoog

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:44

En? Was het een succes?
Waren er veel mensen enzo?