minibokt meeting verslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-01 20:06

ok daar gaan we dan.
rond 9 uur reden we bij mijn huis weg en na onderweg een gedeelte van de routeplanner over te hebben geslagen zijn we om half 11 bij heike aangekomen.
daar in de buurt was het nog wel ff zoeken voor we de goeie straat hadden maar met wat hulp van heike waren we er.
nou kennismaken (ik kende heike nog niet, kim al wel) en ook met lucky de kat. (hele leuke kat). wij hadden foto's meegenomen en hebben de videoband gezien over julius en barley. (was echt errug mooi, heike)
nou toen zijn kim en ik ff naar de bakker gegaan en hebben lekkere gebakjes gehaald en appelbollen. we hadden net de gebakjes op en waren met de appelbollen bezig toen kwam ons aller bart. daarna zijn we naar de manege gegaan. daar hebben we alle paarden gezien en natuurlijk barley als eerste (ze stond in de wei) daarna hebben kim en ik gereden. kim op friso en ik op o'malley (jaaaa een tinker)
later hebben we geruild. er zijn veeeel foto's gemaakt (hoor net van bart dat die er zodadelijk ook op komen te staan.) daarna hebben we nog even met barley gelopen. en toen was het tijd om weer richting apeldoorn te vertrekken. en natuurlijk stonden we in een file van 16 km grom. Boos! maar het was heel erg gezellig en voor herhaling vatbaar.
enne maaike hij is heeeel lief hoor Extreme duivel

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 20:44

Leuk dat het zo gezellig was! En ook fijn dat Bart in het echt geen engerd is... Vork

Ik mag morgen! Party!! Party!! Party!!

Hoor net van Heike dat de foto's in aantocht zijn. Heike, waar blijven ze nou???

FO-TO's, FO-TO's... Lachen Lachen Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-06 20:45 ]</font>

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 20:56

ze staan er op. Nog niet eens allemaal want ik moet er nog een stel bewerken. maar die voeg ik morgen wel toe. enne karin. Morgen gaat die camera natuurlijk ook mee....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 21:02

Tong uitsteken

Ach, gelukkig word ik steeds fotogenieker... Ik hoefde geen een foto van mijn vakantie in NZ weg te gooien, ik stond nergens met een rare kop op. Dus dan zal het morgen ook wel meevallen! Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 21:03

grom, die k*t treinen ook.
Willen jullie me jalours hebben? Nou, dat is nu dan gelukt. Party!!
naja, volgende week ofzo misschien heike, dan ben ik de l*l, dan ga ik op ginger Bloos

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 21:16

OOOh en de volgende keer mogen we een nachtje slapen van Heike lief he? ze praat al over een volgende keer dus zo'n onwijs monster ben ik dus (nog) niet.
Maar eerlijk waar Barley is zo'n schat van een beest en ook zo onwijs nieuwsgierig!
Die vos waar ik opzat paste niet in de auto maar was zzoooooooooooooo leuk. en ik heb op een bonte gezeten!!!!!!!!
Natuurlijk ff met bart op de foto om maaike te pesten hehe

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-01 21:21

mmm ik zal zo snel mogelijk ook mijn rolletje volschieten en die laten ontwikkelen. want BART heeft hele mooie foto's gemaakt (hoop ik) terwijl we aan het rijden waren met mijn (nou ja van mijn bf) camera (tje) *LOL* Party!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 21:29

Leuke foto's en het klinkt als een leuke dag. Daar zullen jullie met alle mkz perikelen wel aan toe zijn geweest.

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 21:31

Leuk joh zo´n dagje, ik ga zo die foto´s even kijken

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 15:58

Ik wil alle!!! foto's zien! Ze moeten er allemaal op, elke foto die gemaakt is ook als ze mislukt zijn Knipoog *LOL*

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 16:02

ja de mislukte foto´s zijn meestal het leukste toch

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 16:19

Ja, ik wil ook alles zien! En het klinkt als een leuke gezellige dag

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 17:48

GROMMMM niet leuk dat t zo leuk was!!!! Knipoog ik had erbij moeten zijn! hebben jullie bart nog wel gestalkt zoals jullie beloofd hadden??? anders moeten jullie weer terug hoor!! Tong uitsteken
nee maar fijn dat jullie t leuk hebben gehad

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-01 20:37

ja maaike, maar hij is nogal vervelend. steeds je laten struikelen enz. maar hij is wel lief hoor }> .

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 00:18

Wat leuk dat het zo leuk was! Haha! En ik heb de foto's ook gezien, die waren heeeeel leuk!