Gemeet met Prisca (en mayo en karin (in een flits haha))

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 18:37

Nou ik hoorde dus vrijdag dat ik zondag groom zou wezen voor iemand die wedstrijd had. Dus ik vragen waar (ja is ook handig als je weet waar je heen gaat he haha) Nou dat was dus Zilvia´s Hoeve. Dus ik dacht gelijk: Hé daar staat prisca toch ook?

Dus ik zaterdag aan prisca gevraagt. En ja hoor.

En het grappige was dat wij ook een Lysander (NRPS Dekhengst) mee zouden nemen (ach een E meer of minder maakt ook niet uit toch).

Nou wij dus zo´n beetje afgesproken. Ik gezegt dat ik een pet op zou doen. Nou zo gezegt zo gedaan.

Nou zondag gingen we inplaats van 10:30 pas om 10:50 op weg naar Zilvia´s hoeve maar we waren toch wel op tijd want ze moest pas om half 2 Lysander starten.

Dus ik had al een beetje rond gekeken in de stallen of ik (de beruchte hihi) Leysander kon vinden. Nou en ja hoor hij was niet te missen! Hahaha ik denk dat sommige wel weten wat ik bedoel! Nou toen rond half 5 kwam Prisca op me af. En nog geen 2 minuten later kwam Mayo ook aangelopen. Dus Prisca stelde Mayo even aan me voor en mij aan haar. Nou toen even naar de Kür gekeken. (was wel een leuke kür he prisca??)
Nou toen gingen we even naar Leysander. Als de stal open is en je aait hem... Wat een schat is het dan zeg!!! Echt een liefie! Toen heeft prisca me ff wat paardjes laten zien. Ah dat veulentje!! LIEF!!! Weet je welke ik ook erg stoer vind?? Die Karate ofzo!!! Die vind ik wel mooi!

Toen liepen we ff naar onze veewagen. Daar kon ze onze Lysander ff zien. (was niet echt veel te zien maar ik maak nog wel ff een keer foto´s ok Pris??)
En wat vond je van Mix (v. Coctail)? Mooierd he!!

Nou en toen ik naar huis ging zag ik Pris nog ff want die was met Leys bezig en ff snel in een flits Karin! haha ook nog ff gezien.

Nou Pris ik vind je erg aardig! En Mayo ook wel hoor! haha Nou van Karin kan ik niet echt veel zeggen ... Maar komt vast nog wel een keer!

Groetjes Kirsten

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 20:32

karate is idd stoer die is toch van liselore?
Ik heb met haar op school gezeten!
En heb je ook de manege paardjes gezien?
En zoja jamaica en elinda zijn cute he?? *LOL* *LOL* *LOL*
Ik kon het niet laten dit te zeggen Extreme duivel

Maar als ik niet wegmoest kwam ik zekerz effe kijken! Party!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:43

Heb je niet de beruchte super-Iduna gezien???

Volgende keer toch trouwens wat meer woorden uitwisselen *LOL*

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 08:46

Nee ik heb Iduna niet gezien volgens mij.... Ben wel wezen kijken maar ja... Nog een reden om terug te komen! Ja idd wel ff meer kletsen maar kwam ook wel dat we naar die kür aan het kijken waren.....

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 10:59

Euh Karate is er niet het paardje wat erin stond is een 3.5 jarige tuiger (merrie) volgens mij een Manno. Ze heeft idd een super kleur en blesje alleen geen makkelijk paard ze is erg bang en valt je rustig aan.

Deze paarden staan er een paar weken worden getraind om te kijken hoe hun vermogen is wen worden weer verkocht.

Dat paard karate is een grote Hengst van 9 jaar. Helaas liep hij een peesbelessure op op stal (raar he als je er een merrie naast zet Frusty ). Dus hij staat voorlopig op een andere stal (herstellingsoord) om te genezen. Als dank van het feit dat ze ie merrie ernaast hebben gezet hebben ze zijn ballen maar afgenomen Boos! .

Ja Kirsten Mixx is idd een heel mooi paard groot, slank enzz geen tank. Jammer dat ik jullie Lysander niet goed heb kunnen bewonderen maar ik heb hem wel eens op foto gezien Party!! .

EUHH Leys i toch lief wanneer je voorbij zijn stal loopt Schijnheilig .

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 16:00

haha ja leys is een schatje als je voorbij loopt!!! hihihi

Oh wel een mooie merrie zeg!!!

Ik zal alsnog ff foto´s maken van Lysander. Ook onder het zadel enzo....

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 16:30

Ja leuk shanaia moet je doen ben benieuwd ??.

Ene wanneer start ze weer bij ons Lovers .

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 16:32

ik zal blijven opletten en vragen wanneer! Ze gaat binnekort ook een kür voor lysander laten maken. Dus wie weet ook wel een keer met kür!!