Boktrit Manege Bergemo???

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:53

Fleury schreef:
Ik wil best nog een keer mee hoor! Alleen moet ik een beetje uitkijken wat betreft het plannen in het voorjaar omdat ik nu ook eindexamen heb in die periode.

Idd voor mij geld dit ook. Ik heb dan ook examens en moet dus goed blokken.
Ik hoop wel dat ik kan, lijkt me leuk! Karen (iwayalover) en Irma (irmaatje) willen dan vast ook wel mee
Volgens mij word het dan wel een te grote groep of niet?


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:59

Macario schreef:
alleen mag ik dan wel op een andere ipv bolle bruintje

Zo erg was Bruintje toch niet?
Zij kan best wel snel zijn buiten, maar het tempo lag zoiezo al laag. Wat ik overregens wel fijn vond want ik vond die ponygangen vreselijk! Haha! Ik was na een klein stukje draven al bekaf!
Ik dnek dat ik nu dan op een paard ga En dan proberen of ik op hendrik mag, die rijd lekker.
Misschien kun jij dan ook beter op een paard gaan Macario.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 20:25

Tempo kun je veelal zelf bepalen, als de hele groep achter de begeleider loopt te roepen dat het harder moet, dan gaat het tempo omhoog.
Zit de groep te gillen wanneer we iets harder gaan ( *LOL* ) dan gaat het rustiger Knipoog
En je kunt natuurlijk van te voren met de begeleider afspreken wat voor tempo je wilt.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:43

Ik denk het ook, anders is het wel een hele grote groep en dat krijg je ook niet afgesproken met Bergemo.
Want het maximum is toch als je het afsrpeekt per groep iets van 10 ofzo?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 12:17

Fleur: het is neit echt verantwoord om naast elkaar te rijden, de paden zijn vaak smal en de pony gaan elkaar inhalen als ze naast elkaar rijden. Denk niet dat dat dus ene optie is.
En wat dat westernzadel betreft, er zijn ook gewone zadels Haha! Ook voor de paarden die normaal een westernzadel op hebben

Ik wil op Hendrik Haha! Mét westernzadel

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 13:00

FerrO? Dat is toch een hele kleine pony?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 14:01

Paard is leuker Lachen

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:31

En als je op en paard gaat?


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:30

Ja ik weet dat je dan duurder uitbent, maar ik word heel erg moe van die ponygangen omdat ik dat niet gewend ben Haha!
Ik zie dan nog wel of ik kan regelen dat ik op hendrik mag en anders ga ik wel op een pony
Ik dacht trouwens dat Pino nog veel makkelijker was dan Rakker, of is dat Jamai?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:51

Ik denk dat ik hem gewoon verwar met een ander Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 19:27

Misschien is het juist makkelijker voor jou om niet met Wendy in de groep te rijden, dan kun jij ook óp RB mee.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:21

ja dat is idd wel een beetje zielig Haha!
Had ik niet aan gedacht.
Waarom gaan jullie allemaal op Pony's? Verward

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 15:52

oh Scheve mond nah dan zie ik nog wel of ik op een paasrd of pony ga.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:37

Ik wil idd op Hendrik, mar dan moet er in de galop wel een flink tempo gemaakt worden, want ik kan hem dan niet echt rustig houden Haha!
Spencer lijkt mij ook wel lief, maar zit volgens mij voor geen ene meter dus uhh... die liever neit!
Max daar reed Emy steeds op, lijkt me ook heel leuk! Rijd volgens mij wel lekker, schud alleen met zijn hoofd.
Black Jack en Ilona heb ik ook buiten gereden. Black Jack is wel lief en ook rijd hij (of zij?) heel lekker, maar hij trok bij mij in stap de teugels uit mijn handen (á la Jelles) en dat vond ik heel wat minder)
Ilona was ook heel braaaf, maar die vond er zelf niks aan. Was heel erg aan het sukkelen en ik maar schoppen om bij Emy te blijven, maar daar reageerde ze niet op. Pas als Emy bijna uit zich was, sprong ze in draf of soms zelfs in galop aan Scheve mond Was heeeel erg vermoeiend!
Die nieuwe 'dikke' lijkt me ook heel leuk!
Wie is Rocky?

Maar ik wil trouwens alleen maar op een paard als er meerdere op een paard gaan, omdat anders het tempo voor dat paard te laag licht. En dan word het dus konstant kontenkleven en in galop moet ik dan denk ik echt inhouden (en als de ponys arbeidgalop doen, is er groot kans dat je als paardrijder nog draaft Scheve mond)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:19

deedee19 schreef:
Black Jack is heeeeeeeeeeel erg stoer.

Ja? Heb er alleen een beginnersbuitenrit op gereden. hij was wel heel braaf, maar irritant met zijn hoofd. Scheve mond

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:48

Ik denk dat ik bijna zeker weet Tong uitsteken dat ik dan tóch op een pony ga. Is eens wat anders en met een paard tussen al die kleintjes vind ik niet zo fijn
Ga wel op een grotere pony, misschien wel Obelix, net als de vorige keer. Als hij lief is Lachen

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:58

Ze hebben ook hele simpele ponys die gewoon braaf in het rijtje blijven (bijna allemaal eigenlijk wel Haha!)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:08

Ze hebben daar heel veel lieve fjordjes, die zitten op zich wel lekker én lopen braaf in het rijtje mee.
Er zitten ook hele leuke 'gewone ponys' tussen die braaf zijn en eigenlijk zijn de meeste haflingers ook heel braaf!
(anders zou ik ook neit mee durven Haha!) Maar je moet natuurlijk wel de gangen beheersen om mee te kunnen!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:37

Staat allemaal op Pagina 1!
Paard is duurder dan een pony en de meeste gaan (daarom?) op een pony.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:05

Maar je kunt wel galoperen en draven?
Want er word op zo'n rit natuurlijk wel gegalopeerd, dus dat moet je een beetje kunnen.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 19:01

Ik vind dat niet erg
Ik vind een rustig galopje (of geen galop) net zo leuk als veel galop (denk ik)
Enige nadeel is, dat het dan wel korter is, de rit Scheve mond

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:53

Niet een half gevordere
Die is anderhalf uur, beginners is een uur en gevordere 2 uur. Scheve mond
Volgens mij kan dat niet anders

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 13:13

Hé! Nog een Bergemo ganger?
Op welke dag rijd je?
Ik rijd er niet voor vast, maar heb best vaak met mijn zus haar les meegereden en buitenritten gemaakt bij Bergemo.
Op wie ik rijd? De laatste twee keer met een buitenrit op Hendrik, hij zit zoooo lekker!
Daarvoor op Ilona (beetje om paard, luisterd absolut neit, maar zou volgens mij niks verkeerds doen) Black Jack heb ik ook een keer gereden buiten.
Mozes heb ik een paar keer op gereden, die is wel grappig.
Obelix met de Boktmeeting, was ook wel leuk, maar zat minder lekker.
Bruintje heb ik vaak op gesprongen (de eerste keren) dat beestje kan goed springen!
Heel lang geleden (drie jaar ofzo?) heb ik op Big trouble en op de oude Calippo gereden. Big trouble vond ik toen helemaal geweldig, zit ook wel lekker.
Ik heb in de les op Little Jump gereden en daarna op Winston. Winston vond ik wel leuk, ik moest heel erg wennen aan zijn gangen en ik kon het stuur niet echt vinden, maar ik vond het wel leuk

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 13:19

ja ik ook, maar ik om eerlijk te zijn, klopt het wel wat Deedee19 zegt
Annelou moet wel goed mee kunnen komen, anders houd ze de groep op.
Ik weet neit of je ook kan regelen dat je een halfgevorderde rit maakt van 2 uur?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 13:07

Jullie meoten wel rekening houden met de eindexamen mensejes (zoals ik en Fleur) ik heb in mei- juni namelijk examens en dan kom ik dus niet!
Dus het liefste dan April voor mij.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers