Boktrit Manege Bergemo???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Boktrit Manege Bergemo???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 22:47

Vorig jaar heb ik ook een bokt-rit bij manege Bergemo in heijen geregeld. Het was toen hardstikke leuk en gezellig. Nu vroeg er iemand of we dat dit jaar misschien weet konden doen, en mijn zus vroeg of ik dit weer wou regelen. Ik zou dit best willen doen. Maar dan moet er natuurlijk wel weer belangstelling zijn. En ik stel voor deze rit weer rond het voorjaar te doen. Ik begin al zo vroeg met dit topic, omdat ik er de vorige keer ook zo'n 3 maanden mee bezig ben geweest voordat alles goed geregeld was.
Het zal dan waarschijnlijk weer een buitenrit van 2 uur worden, en dat kost voor pony's 21 euro. En voor een paard zou ik het na moeten vragen.
De site van de manege is: www.bergemo.nl
Het "programma" van vorig jaar was zo: [BM] Boktrit manege bergemo--> de tijden!!!!
en dit is een verslag van vorig jaar:
[VvdD] Verslag Bokt-rit bij manege Bergemo
en voor foto's van vorig jaar:
[HAW] Fotos Bokt-rit manege Bergemo versie Annètje

Dus laat maar weten als je belangstelling hebt, er kunnen waarschijnlijk max. 8 a 10 personen mee.
greetzz
Monique


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 23:06

jah als dat zou mogen en kunnen, dan zou het super zijn als zij begeleid!!!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 23:44

jah ik had wel gedacht dat dat niet echt zou mogen. En ja, ik zou die verantwoordelijkheid ook niet graag op me nemen Knipoog maar het zou wel leuk zijn als je mee gaat met RB!


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 13:57

Als het er teveel worden lijkt het mij ook beter om in 2 groepen te gaan. Zo kan het tempo ook hoger liggen lijkt mij zo. Want als je met 20 bent, dan is dat eenbeetje onoverzichtelijk denk ik.
enne je kunt je eigen pony/paard mee nemen, dacht ik zo.
enne ik weet ook al op wie ik wil: ferro Tong uitsteken echt een tof beesie!
smiddags komt idd beter uit, anders moeten de mensen die van verder komen erg vroeg vertrekken en het lijkt me fijner als je wat rusiger aan kunt doen.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 15:40

ferro is een vrij grote pony hoor, een vos. echt zo'n gaaaf ding!!! Mocht met ponykmap de buitenritten op em rijden, en dan lekker voorop met lizanne, leidster, en dan lekker hard. echt zo leuk vond ik dat!
vorig jaar met boktritheb ik op Rakker gereden--> vond ik hardstikke leuk, alleen met ponykamp mocht ik er niet op omdat hij "te gemakkelijk" voor mij zou zijn. dus heb ik in de les en een enkele bosrit op Pino gereden.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 15:49

Ik zal ff degene die wel mee willen als ze kunnen ff hieronder optypen:
- Annetje
- Apollo
- Boogiegirl
- deedee19
- eefke
- Fabiënne1
- Fleury
- Irmaatje
- iwayalover
- Macario
- Maikuh
- Shiloh
- xxlindaxx
- Yentl

ik las net de PB van macario waarin ze voorstelde om misschien de boktrit tussen het voorjaar en de zomer in te doen, zodat de kans op regen kleiner is. Mij is dit ook best én dat komt misschien ook beter uit met degene die dit jaar examen moeten doen. Maar zal ik daar ff een Poll van maken, welke tijd jullie he beste uitkomt?

Als je voor ene paard kiest, ben je wel duurder uit he?! ik geloof iets van 27,50 euro...Maar weet ik niet zeker.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 19:56

eeh Pino was toen nog pas ingereden, en egt niet de allergemakkelijkste.Telkens in de galop: bok bok bok bok bok...dus zo ging de wedstrijd ook Haha! maar vond em wel hardstikke leuk! alleen met de buitenritten was ie erg gevoelig op harde ondergrond, dus in de galop wou ze in de struiken, dat was behoorlijk irri. Het kan best dat Pino nu gemakkelijker is...

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 22:19

ik wist nog niet wie Pino was, maar toen ik bij de stallen kwam dacht ik: als jij het maar niet bent, je ziet er zo maf uit! en ja hoor, dát was pino! ik vind de naam wel toepasselijk, ie ziet er echt zooow maf uit vind ik! maar is wel leuk hoor!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 17:01

Ik was aan het denken, misschien dat als we de datum hebben geprikt er al weer mensen afvallen die mee kunnen met de boktrit. en dan kan er nog altijd 1 groep worden gemaakt. en anders gewoon 2 groepen die op dezelfde tijd gaan. dat lijkt mij iig het beste en leukste. anders is het nog zo " apart" .
maarre ik wil op FERRO!!! hahaha..maarre zal ik alvast een pol maken met wat datums of eerst met maand? wanneer hebben degene die examen doen, examen?

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 22:21

jemig..ik wist niet dat dit topic nog in leven was Schijnheilig zal ik wel telkens overheen gelezen hebben Knipoog
Maarre zal ik anders een Poll maken met een paar maanden erin, bijv: april-mei-juni .....??
heb er iig kei zin in!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 14:44



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fro en 49 bezoekers