Boktrit Manege Bergemo???

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 21:55

Ik wil best nog een keer mee hoor! Alleen moet ik een beetje uitkijken wat betreft het plannen in het voorjaar omdat ik nu ook eindexamen heb in die periode.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)



Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 13:04

Waarom kun je niet gewoon met 20 een buitenrit maken dan? Ik heb wel eens met 20 door de duinen gereden gaat goed hoor. Ik hoop alleen wel dat we dan niet zo sullig achter elkaar moeten rijden maar dat we in stap en draf gewoon naast elkaar kunnen rijden, vorige keer reed ik helemaal achteraan en kende na de rit nog niemand beter. Dat kwam pas bij het wandelen.
Ik vond dat er wel redelijk wat tempo in zat alleen waren die hele kleine stukjes heel iritant Tong uitsteken

AAAAAh een boom stappen!!! Oh een man aan de overkant van de weg: Stappen!
Galop voor 20 meter was er ook telkens.
Ik hoef ook niet meer op Bo want die heeft een westernzadel wat ik niet lekker vind zitten Tong uitsteken
Ik denk dat ik wel meega hoor het is gewoon heel gezellig daar en ze hebben leuke pony's.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:11

De examens zijn van 19 mei tot en met 5 juni volgens mij maar mijne beginnen op 24 mei tot en met 2 juni.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 20:16

OK dan! Dat jullie daarmee rekening houden!

April vind ik ook een goede datum misschien de 13e ofzo? (dat is met paasvakantie op de dinsdag) ik weet niet of bijna iedereen paasvakantie heeft ofzo, wij nooit eigenlijk alleen dit jaar wel Verward
En als er 2 groepen komen dan kun je mij indelen bij de gevorderden hoor. Heb ook een half gevorderde rit gemaakt een paar keer en dan kom je lang niet bij die mooie stukjes bos en een galopje op zijn tijd vind ik toch ook wel fijn Knipoog
Ik wil wel op een pony, iig geen paard. Ik heb nu niet echt voorkeur (vorige keer was het Bo) maar hoef niet perse zo'n beginnerspony, mag wel klein beetje snelle pony zijn. (maar ook weer niet dat ik de hele tijd bezig ben om die pony in toom te houden, zo geweldig rijd ik ook weer niet en dan kun je niet van die geweldige omgeving genieten)

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers