Verslag Boktrit Oud-Heverlee (20-12)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Verslag Boktrit Oud-Heverlee (20-12)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 19:52

[BM] Meeting bokkers België: Leuven
Dit was dus ons topic

Gisteravond zei Amargith plotseling dat zij en Eilandje (die met één van de paarden van daar ging) niet konden komen, er was een probleem met hun trailer. Ik bleef bij Anja logeren die nacht, dus ik helemaal in paniek, want zij 2 waren de enige boven 21 jaar (tussen 12 en 14 jaar moet je altijd met iemand van 21+ gaan wandelen), dus zou ik ook niet meekunnen Huilen . Dus vertrokken we 's morgens bij Anja thuis naar de manege, in de veronderstelling dat ik niet mee ging. Gelukkig had ik m'n rijbroek mee, want het mocht van Marc - 'stalverantwoordelijke'-. Titsia (Titsia) en Elke (free) waren er al, dus gingen we allemaal opzadelen. Net weer op het moment dat de stalknechten kwamen voeren, dus hebben Anja en ik in topsnelheid moeten opzadelen. Eilandje en Amargith waren uiteindelijk toch gekomen om ons uit te wuiven . En dan konden we vertrekken Lachen . Elke was dus onze gids, we moesten wel altijd zelf de richting kiezen, maar zolang ze maar wist dat we niet verloren reden Clown .
Na een tijdje wat gedraaft, maar daar was Trixie, 'mijn' Tinker Tong uitsteken , het niet mee eens . Een stel kinderen waren aan het gillen, dus zij moest natuurlijk weer de bangerik uit hangen, en moest ff crossen Tong uitsteken . Onderweg zijn veel foto's gemaakt, die ik straks ga uploaden. Na de wandeling zijn Anja en ik gaan afzadelen, en Elke en Titsia, die nog op haar vervoer moest wachten, gezelschap gaan houden. En Heros maar wanhopig hinniken zonder antwoord te krijgen Ach gut , dat paard kan wel luid hinniken hoor Bloos! .

Ik vond het geslaagd, maar we moeten het nog eens overdoen met VEEL meer Bokkers

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 20:13

Aaaaaaaaaaaaaargh
Die eerste Bloos

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 20:52

Wacht maar, ik heb er wel eentje waar iedereen opstaat, buiten ik natuurlijk Tong uitsteken

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 21:09

Heeft er iemand (Elke dus Tong uitsteken ) FATSOENLIJKE foto's van mij ?
(Wat een uitzondering zou zijn Scheve mond )

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 18:49

Jaaaa!

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 12:11

Mijn foto's dan maar
Afbeelding
Mijn uitzicht: Trixie

Afbeelding
Elke en Montana

Afbeelding
Hoofdfoto's van je pony maken is nogal moeilijk als je er zelf opzit Tong uitsteken

Afbeelding
Anja (met de camera Knipoog ) & Ushi, Elke & Montana

Afbeelding
Titsia en Heros

Afbeelding
Nog is Anja en de camera, Elke en de oortjes van Trixie Clown

Afbeelding
Poging tot een foto waar Heros en Titsia helemaal op staan Ach gut

Afbeelding
Groepsfoto, alleen ik sta er niet op Knipoog

Afbeelding
De bergaf *LOL*

Afbeelding
Schattige Montana na de wandeling Lovers

Afbeelding
Heros, Titsia en halve Montana Vingers aflikken

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 13:58

En Trixie wou niet stilstaan, en dan niet volgen, ging direct terug naar de manege Haha!
't was idd heel leuk!

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers