Mijn verslag van dagje uit verkopen in beverwijk.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Mijn verslag van dagje uit verkopen in beverwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:23

Om 10 uur opgestaan wat gegeten en even t hondje uitlaten. Om kwart voor 12 (ikke sloom? Schijnheilig een vriendin opgehaald. Toen begon ons dagje vol gezelligheid eigenlijk al. Ik had voor de zekerheid wel een routeplanning uitgeprint, want ja als paps verteld hoe ik moet rijden ehm.... nou toch maar voor de zekerheid. Op een gegeven moment we waren nog niet eens op de helft van ons reisje toen reed ik achter een man die continu op zijn rem trapte om niets. Na 5 min door zijn gereden (nog steeds achter de zelfde man aan, ik kon hem niet inhalen het was echt heel erg druk en dat met een 3 baans weg ) Zag ik dus sirenes in de verte en opeens trapte de man voor mij weer op de rem maar ditmaal stond hij stil Ik trapte uit alle geweld ook keihard op de rem maar begon te slippen (nat wegdek) en kon net mijn auto onder controle houden, ik kon helaas niet uitwijken naar links of rechts want ik zat gewoon vast (reed dus op de middenbaan)dus met een snelheid van 20 reed ik zo tegen die irritante bestuurder voor mij. alle inzittenden van beide auto's hadden gelukkig niets zijn auto had amper iets op een innimini deukje in zijn achterbumper na. Mijn auto was de voorbumper helemaal van kapot Verdrietig echt balen!!. Nou na wat formulierwerk in te vullen (saampjes met nog 4 andere lotgenoten(de vluchtstrook stond helemaal vol met mensen die op elkaar waren geknald) zijn we maar weer verder gereden. Eindelijk aangekomen in beverwijk waren we een beetje verdwaald maar we hebben het uiteindelijk gelukkig gevonden Pling. Nou het plenste echt keihard even gemeld in de kantine en toen konden we de spulletjes uitladen. (aangezien ik behoorlijk wat spul had Bloos! paste dit niet allemaal op een halve tafel) en even wat warme choco gehaald mjumm Vingers aflikken kon het verkopen beginnen. Ik stond naast vossebier en ik was ook echt de enige met een naamplaatje Ach gut Bloos maar het was wel gezellig. Vond het jammer dat er weinig kopers waren en had eerlijk gezegd wel verwacht dat er ook heel wat meer verkopers zouden zijn.... Er liep wel iemand rond ( weet echt jou naam niet) die was foto's aan het maken haha opeens heel onverwachts FLITS Cheese! hehe. Nou na 2 en een half uur en een aantal spulletjes te hebben verkocht konden we weer inpakken (tenminste er waren al wat mensen aan het inpakken zo ongeveer 3 kwart) Ik vond het jammer van de weinig mensen en dat er al veel mensen zo vroeg gingen inpakken.

*ben benieuwd naar de andere verslagen* Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 20:10

skysari schreef:
ik was zondag ook van de partij was er maar kort maar 10 min maar was eerlijk gezegd niet veel te zien Bloos! Ach gut ben met een video van emiel voest en een longeerzweep naar huis gegaan Cool


Een longeerzweep die bestond uit 2 stukken? Tong uitsteken Bloos haha
Ja het was erg gezellig..Maar hoe heette die mevrouw nou eigenlijk met roodachtig kort haar die heel erg vrolijk was? Heel aardig zij heeft bij mij een halster + touw gekocht (knalgeel met bauw).
Vond het ook leuk om te zien dat er mensen waren met westernspullen! Er was een heel gaaf paard in de bak een zwarte Bloos! die ging een western zadel passen.
En het grappigste vond ik die kleine meisjes met die shetlanders door de binnenbak hihi erg leuk!! *LOL* Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:29

irish_lady schreef:
hebben jullie die meiden nog gezien met die shetlanders? kreeg de rillingen over mijn rug lopen! met de handen zaten ze te trekken terwijl ze ernaast liepen en dan been naar achteren en schoppen. stomme k*tkoters!


Ja ik heb wel kleine koters met shetlanders zien showen met "hun" paardjes hihi zo van : KIJK MIJ! ik heb een zomaar een shetlander en hij kan nog draven ook... .... .... het duurt alleen even voor ik het "aan"knopje kan vinden. Ik heb ze niet zien schoppen, want dan was ik er wel ff heen gelopen .


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 00:00

Haha wat heb je gezegd tegen die kinders? ~~}> Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 13:52

Tessebes schreef:
Ik zag ook een paar kinderen met hele bijzondere bitten rijden. Een Pessoabit, een Pelham met teugels alleen aan de onderste ringetjes vast. En iedere keer drijven en dan met je volle gewicht aan de teugels gaan hangen. Boos!
Verder wel een mooie manege trouwens!


JA ik had nog een Liverpooltrens liggen en een van die meisjes kwam vragen of dat bit wel niet scherp genoeg was .... Verward Ik : Waarvoor wou je het gebruiken? Zij: Ja voor het rijden, want haar pony die ging er telkens vandoor en die zou niet te houden zijn, dus wou ze het allerscherpste bit hebben die er was zodat ze niet zo hard hoefte te trekken telkens Lips are sealed Verdrietig ik: Nou deze bit wordt gebruikt voor het mennen en je mag hem zeker niet zomaar gebruiken hij is ook erg scherp ja. Zij (begint nu heel erg rood te worden Bloos! ) Ohw ja wat stom van me dat had ik natuurlijk kunnen weten (A).. Haha heb erg dubbel gelegen hierom, maar mooi NIET! dat ik het bit aan haar zou verkopen al zou ze het dubbele betalen Haha! Nagelbijten / Gniffelen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 bezoekers