Mijn weekje vrij dus lekker MEETEN ….deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Mijn weekje vrij dus lekker MEETEN ….deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 23:39

Yes donderdag morgen eerst ik zelf na de fysio (leys was de dag ervoor weer geweest) erna snel naar de bus op weg naar Utrecht CS om de trein te nemen naar …………………..Ede/Wageningen. Tja en daar staat iemand op mij te wachten hopelijk Lachen?

Ik kwam iets later dan 12:45 aan op het station en Janna stond al op me te wachten. Dus maar snel op pad naar de eerste paardjes. Eerst ff langs de merrie gereden. Wat een leuk paardje zeg apart hoofd ? Deed me een beetje arabisch aan tja en als ze dan ook al eens niet makkelijk is Verward. Even daar nog lekker rondgekeken wat een mooie stallen alleen jammer genoeg wat klein naar mijn idee (kwam een nieuw dak op de stallen). Daarna maar snel naar de echte paarden gereden.
Wow:~ in het echt zijn ze nog veel mooier dan op de foto. Heb mijn ogen uitgekeken wat een fijne paarden en super omgeving. De eigenaar is ook super voor de paarden niet overdreven lief maar wel bezorgt als ze iets tekort komen.
Daarna hebben we het jonge spul nog even bekeken Lovers wat een super beestjes allemaal. Ze zien er super uit en hebben een super leven daar.
Compliment voor de eigenaar het terrein ziet er super netje geveegt uit het geeft je gelijk een fijn gevoel want dan weet je dat er netjes met de dieren wordt omgesprongen. En na een kopje koffie op weg naar Ilona en Maarten.

Daar aangekomen was Maarten er nog niet maar die kwam al snel. Het was druk op stal er kwam een nieuw pension paard binnen en Ilona d’r ouders waren flink aan het klussen. Volgens mij genieten die wel zo van het leven daar Lachen. Jurga stond al opgezadeld en Harald (bijrijdpaard ilo) ook. Oeps moest dus mijn rijbroek aan gaan doen.

Jelka het fjordje (oeps Fjordje laat maar zeggen FJORD) van Maarten stond lekker in het land. Helaas waren de andere de baas dus als Jelka iets te dichtbij kwam kreeg hij ze achter haar aan. Wel sneu voor jelka maar dat is het lastige als ze als laatste in de groep komt.

Nou rijbroek aan en ik op Jurga. Al snel merkte ik dat ze niet blij was met mijn benen hihi die druk vond ze NIET leuk. Ze zit ook wel vast op links maar met wat buig oefeningen die ik bij Antoine de Bodt heb gezien (ja de clinic waar Jura aan meedeed) kreeg ik haar los en ging ze redelijk recht lopen. Maar nog steeds was ze niet blij met mijn benen maar het werd iedere keer beter. Wat me trouwens opviel is dat ze super doorzit. Ze laat je echt lekker zitten vaak gooien tuigers hoog op kan je ze niet uitzitten. Dat was dus niet het geval.
Omdat ze zo los was ging Ilo er nog even op en heb haar nog even geholpen. Iloon je hebt idd een super paardje en ze kan een hoop als je maar hard genoeg eraan werkt. Ene afblijven links he ? Wees niet bang ik heb precies hetzelfde probleem en ik begin het al af te leren Lovers dus er is nog hoop.

Helaas moest Iloon om half 6 weg en kon ze marco niet meer zien. Hij was vanaf Amersfoort onderweg naar Lunteren om mij op te pikken *snif*. Onderussen heb ik Maarten maar even geholpen met inladen van de spullen. En toen Marco er was kon Jelka op de trainer. Helaas liep dit niet volgens plan. Eigenwijze kl*te FJORD hihi Maar later de trailer bij de deur gezet en mevrouw liep heeeeeeel braaf de trailer in kl*te knollen ook altijd. He maarten Lovers.

Zo dat was weer een dag om *snif* morgen is het alweer vrijdag. Dan begint het Formido concours bij ons dat betekent 3 dagen super veel mooi springen. Dus als er nog mensen zijn zie zich vervelen. Het is er heeeeeeel gezellig Lovers.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 23:55

x
Laatst bijgewerkt door janna op 09-04-22 14:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 07:21

Wow zeg, een complimentjevan Pris over mijn SuperJurga!!!! Lovers Vind ik natuurlijk geweldig. Ik zei gister nog tegen mijn vader, er zijn zoveel paarden mooier dan haar, maar dan zie ik haar weer en dan ben ik toch weer overstag.... Lovers
Pris weet het al, maar ik ben na mijn werk weer naar stal gegaan, zag jurga staan en dacht: "Ik moet gewoon nog even voelen wat Pris nou gedaan heeft!" En Jurga liep gelukkig nog steeds lekker. Ik ga er echt mee aan het werk nu Pris, hartstikke bedankt!!! *LOL* Knuffel van mij. Was eiggie de bedoeling dat ik Harald die avond nog een keer zou rijden, want wat ik had gedaan toen Pris op Jurga zat, was niet neomenswaardig, dus hij zou in de ehrkansing gaan. maar ja, toe had ik Jur nog een keer (derde keer die dag) gepakt en daarna waren mijn stalgenotes heel druk bezig met de bak haha. heb wel staan kwijlen bij de nieuwe aanwinst hoor, wat een Kwijl kwijlpaardje. Huilenpaardje??? 1.76 m. schat! Knipoog ) Dus daarna nog Harald maar even in de bak laten uitboesteren, ging ook wel goed. Alles wat ik doe met hem is al meegenomen. Ronald vroeg al aan me wat ik vraag voor het bijrijden. Niks natuurlijk, alhoewel meneer de meninstructeur.... Knipoog
Ik baalde er echt van dat ik hals over de kop weg moest. Tien voor zes ging ik van stal...racetempo naar huis gecrosst, omkleden en naar de supermarkt. Paar minuten te laat, merkt de baas toch niet. Haha Had ik nou maar gewoon vrijgenomen, maar okee, ik was snel klaar en heb meteen Prisca ff gebeld, maar alles was goed gegaan. Wel jammer hoor, dat ik Marco gemist heb in the middle of holland, maar schrale troost: ik heb hem nog even aan de foon gehad. *LOL* Volgende keer beter....

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 09:06

x