Verslag bokt meeting in Pinky's Paradijs!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 21:57

Vandaag hebben Flygirl, Moontje, !iElleni!, Nathalie, Ineke2, Buster en in geboktmeet Haha!

Het begon allemaal vroeg in de morgen. Ik moest natuurlijk weer op het laatste moment nog vanalles inslaan voor mijn gasten *LOL*

Om half 12 stonden Inge(FlyGirl) en ik op het station. Om 12 uur (Lang leve de NS) kwamen Nadia (Buster) en Ineke (Ineke2) aan. Natuurlijk vertraging gehad Haha!
Achter op de scooter mee door de geweldige stad Eindhoven, op naar Pinky en Mysty!
Daar aangekomen stonden Nathalie en Ellen (!iElleni!) met Robin (Paard van Nath Tong uitsteken ) al te wachten.
Metteen daarna kwam Monica (Moontje) ook aan racen.

Na even Pinky en Mysty geshowd te hebben, en Robin bij Pinky en Mysty in de wei gezet te hebben, gingen we eten Lachen

Eerst lekker ontbijten. Toen Nadia vroeg waar ons opknap stalletje was, gingen we met z'n allen even kijken. Maar toen we weer terug naar ons ontbijtje gingen zagen we daar een Pinky heel zielig afdruipen.
EN er was een hap uit de peperkoek....... Haha!
Oke, ik moest dus bewijzen dat ik niet vies van mijn pony was, en dat stuk opeten, yum Vork Vingers aflikken

na een stel foto's gemaakt te hebben van de pony's en Pinky en Robin elkaar helemaal afgeknuffeld hadden zijn we met z'n 7ene naar de verzorg pony van Monica gereden. Iris.
Een stukje met Iris gewandeld, en weer terug gereden naar Pinky.

Tja sorry meiden, dat ik jullie geen mooie glimmende WC MET WC-EEND aan kon bieden... Dat werden dus de bosjes Lachen Oke die WC komt binnenkort, in MIJN loods Haha! Dan moeten jullie snel weer komen en dan ook blijven slapen hoor!!
Oke weer terug naar de dag:
Ondertussen hadden we best wel honger. Dus zijn Moon en ik frietjes gaan halen. Lekker in de stal in het stro opgegeten en wat geroddeld over de bokkers Haha!
Ondertussen was het eigenlijk al TE laat, Nadia zou om half 5 de trein terug nemen, maar het was al bijna half 7... Oeps, te gezellig...
Oke na een tijdje toch maar naar het station, en Nadia en Ineke op de trein terug naar huis gezet Verdrietig Ondertussen waren Ellen en Nathalie met Robin ook weer richting hun stal, en was ik weer alleen en verlaten Huilen

Maar het was een super gezellige dag! Doen we snel over!

Groetjes Kim

PS Foto's plaats ik zometteen hieronder!!

_________________
<FONT COLOR="deeppink">[i]
Vrijdag ga ik mijn karretje halen!!!
[i]</FONT COLOR="deeppink">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pinky_girl op 2001-10-16 22:04 ]</font>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 22:05

dat klinkt heeel erg gezellig
lekker met de frietjes enzo
maarre... hebbben jullie het nog over mij gehad Schijnheilig Haha! wij willen fotos!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 22:42

Ja het was echt heel gezellie! Party!! Ik kom nog wel eens terug als je een WC heb.. Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 23:06

Hahaha ja het was echt gaaaaaf!!! Cool
Volgende keer weer.. maar dan zonder robin! Schijnheilig Frusty Trug weg was niet zo geslaagd maargoed.
Ik wacht op de foto's!!!! Haha!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 23:31

Haha.. Ja het Nath! Ik heb Kim al verteld hoe lief Robbie was op de terugweg Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 10:03

Maar nu willen we foto's!!!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 11:05

Jaaa wij willen foto's! Party!!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 11:17

Het was écht supergezellig!!!
Inderdaad is het iets om over te doen, en dan wil ik ook Marjon en Rossy zien, en ik zal dan de foto's niet vergeten... Frusty !

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 11:29

weeeeeeeeh....ik ben echt TE blond hoor. Helemaal vergeten. Argh, kim kon je me niet even helpen herinneren, en nou hebben jullie mijn poepie nog niet eens bewonderd!!!!
Mijn idee: we doen het nog een keer over, alleen dan bij Marjon en rossy. Okee, en Spot dan Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 11:33

hihi ja, 100 keer gezegt dat ze de foto's meeneemt en ja hoor, vergeten!!!
Dus dat wordt binnekort nog een keer komen EN blijven slapen!
Graag eigen wc meenemen MET wc eend Knipoog

Groetjesss

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 11:58

O ja, moet Buster zeker nu weer voor eend gaan spelen... Verward Hij wordt er gek van!!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 12:01

hahaha, eerst hond, en dan wc eend Haha!