Wie eet er mee na de paarden van Jura gezien te hebben?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 12:25

Jaja, deze jongen gaat weer proberen de bokt-kok uit te hangen Haha!. Ik zit me nu in 1 keer te bedenken dat ik best wel twee dingen tegelijk kan gaan maken voor het geval iemand iets niet lust. Ik ben niet zo'n type die zegt "eten wat de pot schaft!" *LOL*

Ik zou graag willen weten wie er nu eigenlijk mee-eten na Artis en de paarden. Dus als je zin en honger hebt dan ben je bij deze uitgenodigd!! Laat maar even weten wie er mee-eten.

Oh ja, Ilona: jij krijgt lekker droog brood, kun je ook niet ziek worden Knipoog Nog meer mensen die mijn kookkunsten niet vertrouwen? Haha!


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 12:38

*LOL* Karin, heb toch een beetje vertrouwen in me. Ik zal je beloven dat ik deze keer niets aan zal laten branden, anders moet Maartje wel heel erg gaan boenen op de pannen Haha!

Ok, tussenstand:

Maartje
Maarten
Ilona
Prisca
Marco
Yorica
Claudia
Barb
Mayo
Karin
Lautje
Joost (?)
Paulien
Prakkie
Lonneke

btw, Maartje, heb jij genoeg pannen of moet ik doe ook nog meenemen? Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-10-11 13:58 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-10-11 16:29 ]</font>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 13:14

Jammer dat je niet meekunt Spirit!

OK, wordt geregeld Ilonus! Droog brood voor jou Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 15:24

Oh ja, nog een ding, zijn er toevallig vego's bij?? Is anders niet zo'n probleem hoor, dan maak ik gewoon een portie zonder vlees!

Tja, wat ga ik klaarmaken....?? Ik zat te denken aan pasta met pesto-roomsaus met groenten en spekjes. Jaja, PESTO!!!!! Haha! Ben er zelf helemaal gek van dus dat komt iig op tafel te staan. Verder ben ik ook gek van Tarly (jullie kennen het misschien wel, die graankorrels *LOL* ). Deze mix ik dan met een Tarlysaus ook met veel groenten en spekjes.

Ik zat te denken aan een voorgerecht, maar ik heb eerlijk gezegd nog helemaal geen enkel idee wat voor voorgerecht dit zou moeten worden. SOEPIE!!!??? Lachen Of heeft iemand anders goeie ideeen?

Trouwens, Maartje durft het aan om met mij samen te koken, dus als jullie gescheld horen uit de keuken dan weten jullie dat we ruzie hebben om de pasta... Ik wil hem namelijk Al Dente en ik weet niet of zij het daarmee eens is! Haha!


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 15:40

Maartje, dat gerecht zonder pesto heb ik al. Dat wordt namelijk de Tarly! Haha!

Haha, is goed, je volgt mijn bevelen maar op hoor, maar zo streng ben ik niet dus het zal allemaal wel meevallen.

Hmm, wat voor toetje zullen we nemen?

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 16:04

Ok, dan kan ik de Tarly ook met rundergehakt maken, is geen probleem! Party!!

Jaaaah, Marco mag ook meehelpen. Hij is tenslotte ook een beetje een boktkok!! Zijn Mousaka was uit de kunst!! Party!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-10-11 17:08 ]</font>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 22:01

Hmm, ik heb er lang over na moeten denken maar ik heb ook al een toetje bedacht. Eigenlijk is het niet door mij bedacht, maar door Maartje. Ik meen begrepen te hebben dat Tiramisu haar favo toet is, dus daar slaan we ook een paar bakken van in!! Vork

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 11:15

Haha, voor alles is er een eerste keer. Ik zal zorgen dat je je eerste keer Pesto niet zult vergeten hoor Knipoog Wordt heeeeeeerlijk!!!! Vork


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers