Eindelijk foto's boktmeeting in het zuiden 14 sept

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Eindelijk foto's boktmeeting in het zuiden 14 sept

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 13:13

Jaja eindelijk foto's!!
Het was de bedoeling dat we een boktrit gingen houden op zondag 14 september. Ik kreeg zondagochtend echter een telefoontje dat er een ongeluk was gebeurd (verdere info vind ik niet aan mij om hier op bokt te zetten), waardoor het hele feest niet doorging.
Uiteindelijk is WilfredLover toch naar onze stal gekomen (van Spoekie en mij) en hebben we daar even gereden op Forrest. Daarna zijn we nog even naar De stal van My_Bonfire gefietst om even te kletsen.
Het zijn dus niet echt veel foto's geworden, maar toch even de moeite waard om ze erop te zetten.

Afbeelding

Hier is Moi even bezig met instappen (let niet op mij, ik heb al 3 weken ontzettende last van mijn rug Haha! )

Afbeelding

Hier nog een keer Moi. Op de achtergrond een stalgenootje met haar Tenessee walking horse merrie.

Afbeelding

Beetje draven....."goh gaat er ook nog iemand anders rijden? jou hebben we nu wel gezien" Tong uitsteken

Afbeelding

Nou vooruit nog een keer Moi dan maar.

Afbeelding

Hehe dat zou tijd worden....Dames en heren: Hier ziet u Jaqueline (ook wel bekent als WilfredLover) op Forrest.

Afbeelding

Jaqueline die een drafje waagt.

Afbeelding

En Forrest wilde ook even van dichtbij op de foto...hij wilde zijn nieuwe kleur vacht laten zien Haha!. Doe maar hoor jongen, ook al is het nog een beetje vroeg.

Afbeelding

Zo en nu word het pas echt gezellig. v.l.n.r. : My_Bonfire (Sanne) op Bonny (Bonfire), Annababs (Anna), Zilverster (Meike) met Pasja, Spoekie (Petra) en WilfredLover (Jaqueline).

Afbeelding

En van een beetje dichterbij. v.l.n.r. : My_Bonfire (Sanne) op Bonny (Bonfire), Spoekie (Petra), Zilverster (Meike) met Pasja en WilfredLover (Jaqueline). En ik mocht er niet meer op....


AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 13:45

wilfredlover schreef:
De foto's zijn leuk geworden Anna maar ik kijk nooit leuk op foto's vind ik zelf maarja voor de rest zijn ze heel leuk.


ach ja dat vind iedereen van zichzelf geloof ik Haha!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 15:46

mmja ik zie ook alleen maar kruisjes ineens
ik kan eens proberen om ze er opnieuw op te zetten, maar ik vraag me af of dat zin heeft

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 15:48

Afbeelding

Dit is de laatste foto.

ok die doet het dus duidelijk niet meer...andere uploadsite proberen dan maar.


AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 23:00

Sk4t3r schreef:
Leuke foto`s Anna! Ziet er gezellig uit! Lachen Ik wil ook WEER s een keertje mee naar Forrest Tong uitsteken Hopen dat jij er dan ook bent Knipoog

Als je de raad van Zilverster opvolgd, doen de foto`s het wel!


Ja moet je doen!
btw ik zie de foto's nu ineens weer wel Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 14 bezoekers