Bosrit Lage Vuursche???

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 10:08

Ik ben wel geinteresseerd en wellicht kunnen we starten vanaf mijn stal? Moet ik even overleggen of de boer wel de trailers op zijn erf wil. Afhankelijk van de datum wil ik wel mee.


mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 11:11

Bij laseur in soest kan je paarden huren als je even op de zoekfunctie kijkt dan zie je dat er bij de vorige lage vuursche boktrit gebruik van is gemaakt. WE hebben toen met de eigen paarden een groep mensen opgehaald bij Laseur in Soest, of volgens mij in het bos afgesproken. Ik heb niet de hele rit meegemaakt toen omdat ik ziek was/werd en onderweg ben afgehaakt. Je kan Napoleon pb-en voor die gegevens die heeft het vorige keer georganiseerd.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 14:29

Misschien dezelfde groep die de vorige keer is mee geweest. Napoleon, Belker, Xxtrax, Lunatic ? (die staan in ieder geval vlakbij)

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 08:44

Als jullie naar de lage vuursche willen kan ik wel regelen dat er op de boerderij geladen kan worden, dat is misschien wel prettig.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 07:37

Soesterduinen lijkt mij hardstikke leuk, maar dan is het misschien een beetje onzin om in de lage vuursche afte spreken dan kunnen we beter in Soest afspreken? Vanuit de lage Vuursche moet je nl. een drukke weg over om bij de soesterduinen te komen dus misschien is het makkelijker om elkaar daar te ontmoeten?

Ik kan ook proberen of we bij onze boerderij (achter stal arends) kunnen laden en misschien eten achteraf? Vanuit daar kan er misschien ook een wandel groep mee gaan?

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:54

ik kan wel op 9 november

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 18:35

hai ik heb nog even bij de boerin geinformeerd en we kunnen oip de boerderij laden en zij wil ook wel voor koffie, soep e.d. zorgen (vraagt ze wel wat voor maar niet veel) dan kunnen we voor dat we gaan rijden even koffie drinken en er is daar ruimte genoeg om de paarden rustig op te zadelen en voor iedien nodig kan er ook wel even een van een stalletje gebruik gemaakt worden. Vinden jullie dat wat?

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 07:33

willen jullie nou naar de boerderij toekomen, dan kan ik dat aan de boerin door geven. Das misschien ook makkelijker voor de mensen die niet rijden?

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 17:05

het maakt mij ook niet uit, lekker makkelijk allemaal. de boerderij is achter stal arends dus even doorrijden bij dat laantje, we zijn er toen met de paarden langsgereden. Het mag ook stal arends worden hoor dat maakt mij niet uit, maar ik dacht dat het misschien wel lekker is dat we eerst even koffie drinken en daarna even soep of zo.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 11:17

16 november misschien?

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 07:19

heb gestemd


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 1 bezoeker