En nu mijn verslag :) *Lang*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

En nu mijn verslag :) *Lang*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:26

Zoo, nadat vandaag de dag al om 6 uur voor mij begonnen was (Lunterenrit Jeuh! *LOL* ) Om 7 uur uit bedje gekropen, ontbeten, op broer gewacht en naar stal getuft. Daar om 8 uur de paardjes uit de stal geplukt: "Hey, wat doe jij hier op dit tijdstip?" en alles in de auto geknikkerd. Daarna geprobeerd de paardjes in de trailer te stoppen, maar Snowdon had niet zo'n zin, en dat was wel jammer want daarom wilde ik hem mee, zodat Amanda vlot op de trailer ging. Maar vandaag leken de rollen wel omgedraaid te wezen. Enfin, om half 9 op naar Lunterencity Lachen Lekker binnendoor gereden, zelfs door zeer plaatselijke zeer dichte mist. Geregeld maar een zicht van 75 m Scheve mond Dat was wel eng eigenlijk... Maar uiteindelijk via een omweg toch aangekomen. (Dit was wel een bewuste omweg, omdat hier de wegen wat beter zouden zijn).

En toen waren we gearriveerd! Paardjes uit trailer gehaald, buurbokkers + paarden begroet, en alle andere bokkers die overal rondzwierven Haha! Toen gezadeld en opgestapt. Ik zat er weer als eerste op, had het geduld niet om te wachten *LOL* En naar de bak om te gaan voetballen. Dat ging best aardig maar *Leermoment* ga niet met een hengstige merrie voetballen, want ze wijkt spontaan terug voor andere paardjes, in plaats van erop te beuken, zoals ik gewend ben bij Snowdon te doen Schijnheilig Ondertussen kregen we gezelschap van eeh... Marjolijn en Karin, die na wat aarzelen het toch ook probeerden en t ging best goed. *Hebben we nieuwe zieltjes gewonnen?* Ook arriveerden er toen andere bokkers met paarden.

Vervolgens konden we eindelijk op pad. Heerlijk gereden op de paden, en door het bos. Nog een leuke haflinger en mini-versie (oftwel vosshet met witte manen Haha! ) gezien. Gewoon lekker gereden en genoten van het weer, van de andere paardjes en gewoon de omgeving. Wat wel een beetje jammer was, was dat ze korte pootjes had, en dat paarden met lange pootjes harder kunnen stappen Plingit is logica Maya* En daarom heb ik veel gedribbeldraafd, en dat was toch eigenlijk wel vermoeiend voor haar... Nou ja, ze heeft een conditie, maar was toch aardig nat.

De rengalop was erg leuk, op t feit na, dat ik helemaal fijngegooid werd met zandkluiten hoewel ik een behoorlijke afstand hield. Ik haal nu nog het zand uit mijn ogen Ik heb wel lekker geraced toen ik genoeg afstand had Lachen

Anyway, in de pauze lekker gegeten, beetje uitgerust, nog even wat spul uit de auto toen gehaald. *Automobilist keek wel erg apart, toen ik met een veels te grote deken die aan alle kanten slobberde voorbij reed, inclusief flapperende dekensingels *LOL* * En lekker bijgekomen. Beetje relaxt gekeken naar de rest en gebabbeld met Joyce.

Eeh, toen weer terug, ging ook nog best wel lekker, al dacht ik dat we gingen draven, en ineens zat iedereen in galop, en ik dacht dat dat zo hoorde, en dat bleek niet zo te zijn. Dus "Ho!" En gewacht tot iedereen weer rustig was. En weer teruggestapt. Nog gebabbeld met Sjimmy (Petra, toch?).

Toen weer aangekomen, geprobeerd de paardjes op de trailer te zetten wat gepaard ging met een enorm geklier. Twee enorme mutsen die stom aan t doen waren, maar uiteindelijk Amanda erop gekregen met behulp van *dinges* en *dinges* En daarna Snow die niet echt wilde, waardoor Amanda weer begon te klieren.... *Zucht...* Paardjes he, soms kan ik ze wel villen. Anyway weer teruggereden, paardjes op stal gezet. Maar Snow had niet zo'n goede reis gehad, heeft blijkbaar gehangen tegen tussenschot, en keek wat verwilderd... Jammer.

Ilona, super geregeld, op alle vlakken, ik heb totaal geen opmerkingen wat beter of anders kan! Als ik weer eens in de gelegenheid ben, kom ik zeker nog eens


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:44

Jaja, in de rengalop bewaarde ik afstand van de grote zandgooiers, en zette toen de achtervolging in Eerst Joyce en Jessy ingehaald, toen Richtje met Regina voorbij gestuifd, en bijna Arwen en Rowan, maar toen waren we bijna bij de heuvel, dus ik dacht t is goed, we doen t weer rustig aan, want ze was wel wat moe. Maar t was wel leuk, racen kan ze echt wel. Voetballen was idd ook erg leuk, en ooh Lucien toch, wat een bink, daar had Amanda ook wel een flauwte voor. Die hoefde maar te hinnikken, en hoppekee.... *LOL*


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:53

Die kleine witte pony was een Fjord, en een heel leuk beestje, we hadden overeenkomsten. Drukke dribbeldraf, beetje opfokken en lekker snel *LOL* Maar, maar!!! Die was kleiner dan Amanda, wel 2 hele centimeters Bloos! Cool he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:55

Snorry Lia en Albert, ik ben zo slecht in namen onthouden, zelfs van de mensen waar ik vaak naast reed zat ik constant te denken, wie was dat?
Nog bedankt he, dat hielp goed en t ging zo best lekker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 23:08

Schiet je ooohoop? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 23:31

Jammer, maar ik snap t... Kijk ik morgen wel weer *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 14:15

Dank je voor t compliment Lachen Ja, ik ben mijn broertje ook dankbaar, hij vond t ook best gezellig met die daar, en superman T-shirt. Hij kan ook geen namen onthouden Haha!
Maareh, wie waren er nou allemaal? Volgens mij mis ik er nog een paar
Te paard:
Maya, Snowdon, Ilovehorses4ever, Arwenlune, Eveline_B, MarjoleinP, Denman, Richtje, Obsession, Nescio, Jurga, Dees, Billy, Nimber, Ilindra, Cissie dus, *Thanks maaike
Van de grooms:
Dorée, Sypheron, Sjimmy, [***], Maaike, eeh, mijn broer, Mayo, kwam ook nog... Susanna, *wederom thanks Lachen * Er waren er toch wel meer? Ik meen me 9 grooms te herinneren? 3 in elke auto....
Wat ben ik toch slecht in namen, snorrie voor degenen die ik vergeten ben, t is niet persoonlijk.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-09-03 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers