Geen liefhebbers voor boktmeeting 't Gooi? 20 oktober

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 12:01

Gezien het geringe aantal reacties is er dus geen belangstelling voor een boktmeeting/buitenrit in 't Gooi. Deelnemers tot nu toe: Lunatic + stalgenoten en ikzelf.
Het plan was om in 't Spanderswoud en/of op de hei bij Laren/Hilversum te gaan rijden, als er toch nog mensen mee willen: laat het weten! Hoe meer zielen hoe meer vreugde! Eventueel is er bij de stal waar mijn paard staat een goed parkeerterrein voor de trailers, grenzend aan de hei.
De datum is op dit moment vastgesteld op 20 oktober, hopen dat het weer een beetje meewerkt!

_________________
<FONT COLOR="BLUE">De natuurlijke trots en adel van het paard zijn af te meten aan zijn verzet tegen geweld en bedrog</FONT>
<FONT COLOR="PURPLE">Alessandro Alvisi 1887-1951</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Margreet op 2001-10-03 13:57 ]</font>


Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 12:34

In een nog nader af te spreken weekend, dat moet nog overlegd worden. Aantal paarden is op dit moment geloof ik 3 of 4.
Heb je liever veel paarden of juist weinig?

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 12:41

Gipsy is ook een neuroot, in grote groepen zit ze de hele weg in een soort passage als we stappen, tijdens het draven galoppeert ze in travers, en tijdens het galopperen gaat ze uit frustratie dat het niet hard genoeg gaat gigantisch bokken, dus ik hou ook niet zo van hele grote groepen..... Bij 6 man (paard) houdt het wel zo'n beetje op voor mij. Ze is wel bij je te houden, maar echt leuk is het dan niet meer. Ik rij zelf meestal alleen of met z'n 2en buiten, dus ze is het ook niet echt gewend, dus liever ook geen 20 paarden voor mij!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 15:42

Gaan we ook zeker doen hoor Mandy! Gewoon met z'n 2tjes, kijken hoe het gaat, maar dit leek me ook wel een leuk idee! Als ik een weekendje tijd heb PB ik je wel en dan spreken we wat af!

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers