strandrit uit omgeving zwolle/hardenberg/hoogeveen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 11:04

Ik ga zo even rondbellen en reken er maar op dat er dan nog een boel bijkomen uit zwolle.... Mijn paard gaat ook mee, weet alleen nog niet of ik erop zit of Nienke... Die kun je dan alvast mee rekenen.



Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:10

Heee, gezellie Fuurtje gaat ook mee!!! Ben benieuwd wat die van het strand vind. Gently gaat het helemaal geweldig vinden. Water in combinatie met crossen over het strand... De ideale combinatie volgens mijn paard. Eigenlijk toch zielig dat ze niet dichter bij de zee woont...

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:32

eh, misschien rare vraag, maar mag je in september daar al de hele dag op het strand? Oktober is dat nl. normaal...

Wat betreft die betaling: Meid, je hebt groot gelijk... Ken dat ook uit ervaring...

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:20

Als het goed is heb je de centjes voor Gently zo op de rekening staan. Wij gaan overigens met zijn tweeen op 1 paard. De meeste tijd zit ik denk ik met mijn dochter op het strand schelpjes te zoeken ofzo. Heb alvast mooi weer besteld, nu maar hopen dat Fabian (orkaan) ook een beetje meewerkt en mooi richting IJsland trekt. Krijgen wij weer mooi weer.

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:02

Ik kar zelf wel met de auto. Neem Lianne (fuurtje) mee. Nienke (bijrijdster) zit ook bij mij in. Heb een deeltijd paard zondag. Kortom mijn auto zit vol. Heb een probleem met paarden, die staan op een christelijke pensionstal en mogen op zondag niet van huis. Ook is er concurrentie van een springwedstrijd en veel paardenmalaise... Beetje moeilijk dus allemaal. Ruiters zat maar geen paarden die meekunnen.
Vriendin van me gaat ook mee voor een dagje strand samen met haar dochter. Ze wou me wel eens over het strand zien crossen.

Die 5 euro extra maakt mij in ieder geval niet uit. Kamphof weet de RIK wel te vinden en weet ook wel waar ik woon. Net als Lianne trouwens, die kent ie denk ik ook wel.

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:17

Pony van lianne is niet goed. Ze hoopte dat ie op tijd weer rad zou zijn maar lijkt er niet op.
Ik ga zeker weten wel mee. Heb er ontzettend veel zin in. Heb je al gezien wat voor weer het wordt??? Belachelijk warm gewoon weg niet normaal meer voor de tijd van het jaar... Neem mijn badpak mee.. *LOL*
Moet ik Kamphof nog bellen? of weet ie genoeg zo? Hij moet nl. echt bij de RIK zijn en niet bij Ritsaert (is een km verder)

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:24

Dat van dat bellen lijkt me een heel goed plan. Wou ik je nog vragen maar je was me voor... Zal zo Kamphof even bellen.

Ik zet eerst mijn paard op de wagen en dan komt de rest wel.. (auto inpakken, kids eten etc. )

Het wordt wel 9.00 uur voordat jullie weer langs Zwolle komen en dan kar ik gewoon achter jullie aan. Ik bel je zo wel even want ik had nog een paar vraagjes/suggesties...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 9 bezoekers