Meeting met Janna.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 23:29

Omdat ze vandaag naar de Verende Wagen wilde gaan ivm een bekende die daar moest rijden. Dus PBde ze me of ik thuis was zodat ze een keer kon komen meeten *LOL* En natuurlijk was ik wel thuis Party!! .

We zijn dus lekker eerst naar Leys gegaan die op dit moment nog steeds ergens lekker half op rust staat. Per 1 oktober gaat hij weer terug naar ZH.

Tjonge wat had hij weer een bende van zijn stal gemaakt zeg Misselijk . De viespeuk Haha! . Na hem lekker gepoetst en opgezadeld te hebben heb ik hem even een beetje ingereden en even op zijn goede kant de chargement gedaan en die ging super. Oke wel een flinke bok maar dat gaat vast minder worden. De andere kant wil nog niet lukken dat wordt hij een beetje boos Haha! . Ik ga daar van de week nog wat aan werken Frusty . Hij was errug braaf alleen vond hij het wat minder dat zijn vriendjes op het land stonden hihi hij wilde ook errug graag.

Nou Janna erop hihi nou hij moest gelijk aan het werk oren in de nek Party!! . Maar dat maakt niet uit. Ze was wel even bang dat hij een flinke bok zou geven maar Leys is gelukkig niet het paard om dat te doen. Er volgde nog heel wat protesten maar iedere keer ging het beter hij drukte zijn hoofd eruit maar kwam ook weer keurig terug. Tja hij moest echt werken nu Haha! . Zij reed het wat hoger in de hals waardoor hij veel beter ging lopen. Zelf doe ik dat ook al een paar weken alleen vaak komt er veel spanning bij kijken. Hij moest ook errug terug in tempo wat hij dus echt NIET leuk vond *LOL* maar na verloop van tijd liep hij echt super. En was heel braaf alleen heeft hij weinig tot geen respect voor het buitenbeen en vooral het linkerbeen. Ik weet daar helaas ook alles van Frusty . Ondanks dat meneer errug voorwaarts is moet hij flink met het been gereden worden om het bij elkaar te houden en zijn achterhand te activeren die nogal lui is af en toe. Alleen het galopje was moeilijk. Schijnbaar galopeerd hij nogal moeilijk aan dit was niet de eerste die er problemen mee heeft Schijnheilig . Maakt niet uit hoor Knipoog .

Ik heb heerlijk van mijn paardje genoten en weer gezien dat ik stenger moet zijn met rijden want dan doet hij het wel. Daarna nog ff zelf gereden tjonge wat die liep lekker zeg Kwijl helemaal los zonder echt sterk te worden. En dat op zijn moeilijke kant Lovers . Tevens nog wat tips gekregen die ik echt ga onthouden.

Na het afzadelen, mesten en nog wat gedronken hebben gingen we richting de Verende Wagen. Maarja het was daar stil Verward er was dus helemaal geen wedstrijden Verward . Er was die dag een oefenparcours geweest en verder niets Verward . We begrepen er niets van. Tja dan maar naar de MacDonalds onze buiken vullen want die waren toch wel errug leeg. Daar nog heerlijk gekletst over paardjes (what else Verward ). Later nog ff naar mijn huis gereden voor een drankje en een babbeltje is ze richting huis gegaan. Na alle verhalen ben ik zeker nieuwsgierig naar Mimo en Rising dus ik wacht met spanning op nieuwe foto's. En mocht je in de buurt starten kom ik zeker kijken Lovers .

Ene Janna je lijkt idd errug op Carla degene van wie Karin les krijgt die Leys ook een tijd heeft gereden na mijn ongeluk. Ook qua doen en laten met paarden errug leuk om te zien Lovers .

Je mag ZEKER nog een keer langskomen *LOL* jammer dat je niet dichterbij woont anders had ik zeker willen lessen bij je Lovers .

Ik heb een aantal foto's maar helaas moet eerst het rolletje vol Knipoog maar ze gaan zeker komen Haha! .




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-09-23 23:45 ]</font>


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 09:30

Yep kan zeker goed rijden Kwijl heeft veel respekt in het rijden voor het paard die het moeilijk vindt. Ze bleef ook tegen hem praten waar hij super op reageerde.

Echt jammer dat ze zo ver weg woont Huilen anders wist ik het wel *LOL* .


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 11:40

hahah idd Janna hij liep zo super bij elkaar dat hij gewoon NIET aan kon springen Haha! .

Arm dier misschien heeft hij vandaag wel spierpijn ga hem mar lekker plagen vanavond Schijnheilig .

Jaa ik denk dat Janna zelfs een Ezel aan het lopen krijgt Schijnheilig (mooi lopen danhe).

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 11:52

Ha mag ik dan mijn Koe meenemen misschien neemt nimber dan haar Geit mee en Mytens haar Kameel of lama Haha! .

Oeps dit gaat mis Schijnheilig .

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 12:20

hahah ze heeft erge honger vandaag Schijnheilig .

Ach we moeten nu nog even genieten van haar zo meteen kan ze niet meer overdag bokken Haha! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 12:29

hahah gaan we overdag allemaal van die slijmerige topics plaatsen Haha! Ze kan dan toch niets ertegen zeggen Schijnheilig .

Mhhh hoort dit topic nu thuis op het kippenhok Party!! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 16:20

haha dacht al dat jij dat zou zeggen Lips are sealed .

Mijn telefoon tijd stond niet goed dus ik had me een uur vergist oeps niet zo slim BlonT dus Frusty .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 bezoekers