LEUVENSE Jaarmarkt (België)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:18

Zoveel Belgische Bokt-meetings ineens! Lachen

(Ik las zonet toevallig iets over die strandrit in De Panne die jullie afgelopen weekend gedaan hebben, stom dat ik bijna nooit de topics bij Boktmeetings lees, want daar was ik hééél graag bijgeweest...)

Nu, ik woon in Kessel-Lo bij Leuven, en als ik 8 september niet moet werken, wil ik graag komen die morgen. Leentje, ik ga naar jou zoeken dan hé, want jij bent de enige die ik al gezien heb. Waar is die paardenmarkt eigenlijk? En waar is de Kuithoek? (Kapucijnenvoer ken ik wel) *Woeps, ik ken Leuven precies toch nog niet zo goed als ik dacht*

Toevallig nog een fjordenliefhebber onder de lezers van dit topic die 6 september naar de fjordenkeuring in Grimbergen gaat?


Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:14

Ikke Lachen

Wou net vragen of de meeting nog doorgaat...

Ga nog een beetje mijn best doen om het vriendje ook mee te krijgen, we moeten geen van beiden werken, maar 'k vrees voor de zaak, zo interessant vindt hij paarden nu ook weer niet...

Jullie gaan moeten oppassen met mij hoor... Zaterdag was 't Fjordenkeuring en daar heb ik mijn hart verloren aan een 2-jarige merrie, het gaat dus nogal gemakkelijk bij mij, en op een paardenmarkt heb ik dat soms ook Knipoog

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:07

Anjatjeuh schreef:
En, hoe was het? Heb ik veel gemist?
Niemand een nieuwe aanwinst? Knipoog


Het was gezellig Lachen

Alledrie wat nieuwe spulletjes aangeschaft, maar de shetties hebben we kunnen laten staan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers