BUITENRIT LUNTEREN!!!! Laatste nieuws...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-01 16:33

Hallo allemaal!!!!
Weer even een nieuw topic over de buitenrit in Lunteren. De peiling is voorbij, ik ben tot de conclusie gekomen dat er genoeg belangstelling is, dusse.....ik ga het gewoon organiseren!!!
Ik heb hierbij nu hulp van janna, dus jullie kunnen haar ook pb-en over de rit.
De datum is vastgezet op 10 november. We hebben bedacht dat het rond 11.30 verzamelen is bij de parkeerplek (later hierover natuurlijk meer) en starten om een uur of twaalf. Dat moet te doen zijn voor degenen die van wat verder weg moeten komen. Haha! Leuk leuk leuk dat er al zoveel zijn die mee willen. Ik heb al heel wat pbtjes verstuurd en heb al een lijstje van mensen die in ieder geval meegaan:

Sjuimpje
Nimber
Akerna
Sunnylover
Steef
Haffie
Mirte (moest nog trailer regelen?)
Fitzroy (Nouvel mee?)
maarten
Sugarmiss
Suleika
Prakkie
Janna
Jurga
GribaldiFAN (?)
Nathalie (?)
!Ellen! (?)
Honeybee
Sonja (?)
Er zijn verder nog wat mensen die meewillen, maar geen vervoer hebben, misschien kunnen de mensen die er uit de buurt komen en meekunnen en willen hen meenemen??? Moeten we kunnen regelen.... *LOL* En er zijn nog wat mensen die ook niet voorzien zijn van een eigen paard, maar toch graag meewillen. We kijken wat we hier voor kunnen regelen. Helaas kunnen er in de buurt geen paarden gehuurd worden. (honeybee, voor jou hebben we waarschijnlijk een paard)
Verder is natuurlijk iedereen gewoon welkom als publiek.... Zo hebben we al een groom in:
Jippie
favo (?)
Paulien (?)
maar we zoeken natuurlijk altijd meer mensen haha. *LOL*

wat ideetjes:
1. iedereen betaalt een klein bedragje en wij zorgen voor een lunch ergens op een pauze plaats, waar de grooms en publiek haha ons dus weer meeten.....hoeft iederen niet zelf wat mee te zeulen
2. twee afstanden rijden. Eén kortere afstand voor de paarden met wat minder conditie en één langere voor de mensen die houden van een lange buitenrit!!!! (zoals ikke!!!!! Weet een prachtige rit, vandaar haha) Dan kunnen we elkaar gewoon allemaal meeten op dezelfde pauzeplaats waar er dus ook tijd genoeg is om elkaars paarden te bewonderen en te kletsen en boktmeeten!!!! Pling
3. we kunnen na de rit natuurlijk nog ergens wat gaan eten of iets laten bezorgen ofzo, maar ja, dan is het wel de vraag of de paarden dan niet te lang op de trailers staan...we zien wel hoeveel animo hiervoor is....

Als iemand nog meer ideeen heeft, of ons van de organisatie Schijnheilig ff wil laten weten wat jullie vinden van de plannetjes......of natuurlijk mensen die alsnog meewillen.......geef het ff aan ons door, wij houden iedereen wel op de hoogte!

Greetz Ilona en janna

_________________
It's a plane....!!!
No, it's a bird....!!!
NO, IT'S SUPERJURGA!!!!!!!!!!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-09-25 14:57 ]</font>

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:39

Ik wil wel publiek zijn, maar mijn probleem is vervoer

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:40

als ik niet hoef te werken wil ik ook best als groom mee.

Eventueel wil ik best het eten dan naar die plaats rijden met me auto.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:40

Ik zou wel meewillen, maar een paard, tsja... Verward Huilen Huilen Kan ik van niemand een paard/pony lenen? Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:42

Dan ben je toch ook publiek net als ik, Aardappel Tong uitsteken
_________________
<font color="deeppink">Lieve Bolivia, wat ben ik blij
Met jou als verzorgpaard...
Je bent echt meer dan een miljoen waard!</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Spirit op 2001-09-20 16:56 ]</font>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-01 16:50

Paardengek, jij zat toch met een trailerprobleem??? Je hebt toch wel een eigen paardje???? Of zit ik nu zo mis?????? Verward En ja, alle publiek is welkom. Grote boktmeeting, altijd gezellig!!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 17:11

Ik ga voor optie 2 Idd omdat ik dus Lot niet langer op de trailer wil hebben dan nodig en omdat ik eerst renate nog weer naar huis moet brengen de tijd ben ik het verder helemaal mee eens hoor!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 17:38

volgend jaar misschien een optie?
dan is ailin zover om mee te gaan op zo'n rit. heb ik mn rijbewijs en als ik heel inteligent auto kan rijden (waar ik niet vanuit ga) heb ik dus ook mn e rijbewijs zodat ik helemaal mee kan.

nee hoor veel plezier. en ik hoop op een heel leuk verslag!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 17:47

Als het niet lukt om mee te rijden wil ik wel komen als groom! Haha!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 17:53

ikke geen paard heb!! Huilen jah ik kan moeiluk macario uit spanje ophalen he Vingers aflikken

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 20:55

Ik moet idd nog even iemand regelen die me wil rijden, trailer lukt wel. Maar als ik alles rond heb wil ik best iemand oppikken. Wil ook wel een extra paardje regelen, maar de enige die ik nog extra tot beschikking is komt van de baan en is dus behoorlijk pittig. Ik ga wel voor de kortere rit, komt ook beter uit want dan hoef ik niet te blijven overnachten.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 21:08

Citaat:
Op 2001-09-20 16:50, schreef Jurga:
Paardengek, jij zat toch met een trailerprobleem??? Je hebt toch wel een eigen paardje???? Of zit ik nu zo mis?????? Verward


Ik heb iig niet mn eigen paardje, maar ik denk dat ik wjerdo wel zou mee kunnen nemen, en idd een trailerprobleem + trekhaakprobleem Haha! Haha! Haha! Kan ik niemand groomen of paardje lenen? Haha!

_________________
Wjerdo, *zucht* je bent zooo lief en heeel ondeugend, maar kan je iets minder ondeugend zijn? Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: paardengek!!! op 2001-09-20 21:09 ]</font>

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 21:11

ik wil errug graag mee! Maar als er geen paardje voor mij is, dan kom ik wel groomen of publiek spelen! Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 22:30

Zou wel willen maar ik heb GEEEN VERVOER blehhhhhhhhhhhhh is er iemand die mij en paard kan oppikken ??

snif snif snif snif.

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 09:07

Waar is die genoemde 'parkeerplaats' ? En hoe lang denk je de ritten te maken, ik moet er tenslotte ook op het paard naar toe. Ga je alleen in de Lunterse Bossen rijden of maak je de 'grote oversteek' naar de hei.
Het Lunterse Bos wil wel eens erg drassig/modderig zijn in november en de hei is met z'n zandpaden altijd te berijden Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 09:13

Citaat:
Op 2001-09-20 22:30, schreef Prisca:
Zou wel willen maar ik heb GEEEN VERVOER blehhhhhhhhhhhhh is er iemand die mij en paard kan oppikken ??

Mijn trailer is al vol helaas,
Maar ben je levensmoe of zo?
Ik neem mijn Zeppie ook niet mee hoor! Vingers aflikken

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 09:21

Hoezo levensmoe Sjuimpje ????

Mmhh hij is denk ik dan geschoren en ik weet niet of het handig is om dan het bos in te gaan. Aangezien hij dan altijd lekker fris is Frusty .

Wie neem je dan mee Suus ?.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 09:22

Daarom!
Dan is Ozeppie ook al geschoren en van de laatste buitenrit met zijn 5-en werd hij ook niet bepald fijner dus hij slaat maar een rondje over! Haha!

Ik confisceer de 2 Friezen! *LOL*

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 09:53

Ik zou wel meewillen en heb op zich ook wel eigen vervoer, maar Jur gaat zich ontzettend druk maken en dan wordt het misschien wat veel voor haar. Zo'n lange rit in de trailer moet je ook niet onderschatten, en dat 2x op een dag + die buitenrit. Wordt echt teveel denk ik en ik wil nog heel lang van haar kunnen genieten dus dan maar niet... Verdrietig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 09:56

We moeten gewoon iets vinden waar je paarden kunt huren! Scheve mond\

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 12:05

Ik ben misschien een zeikerd maar ik vind dat zonde geld als je op een manegepaard gaat rijden dat helemaal niet lekker zit en je betaalt minimaal 25 gulden terwijl ik thuis 2 paarden heb staan. Als ik een buitenrit maak doe ik dat met mijn eigen paard maar dan moet het niet zo ontzettend ver weg zijn.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 12:44

hai allemaal! janna en ik regelen ondertussen vrolijk door, we denken wel dat we ver gaan komen, maar we zullen niet veel extra paarden kunnen regelen, aangezien er hier geen stallen zijn die aan verhuur doen. Die optie valt dus af. En dan nog....als je er een stel paarden tussen hebt lopen die niemand kent, vinden wij ook niet zo'n erg sterk idee. Wie weet wat er gebeurd. Nee, de veiligheid voor onze eigen paarden voorop!!!! Haha! Dat is ons veel belangrijker. en idd.....het publiek is erg welkom. Misschien kunnen we na de rit voor degenen die daar interesse voor hebben ergens wat gaan eten ofzo als boktmeeting. Er zullen veel mensen zijn die na de rit hun paard naar huis moeten brengen ed, zij zullen dan niet meekunnen. maar voor publiek en mensen in de buurt kan dit juist nog erg leuk zijn om nog door te gaan met de boktmeeting..... Lachen Party!! Lachen We kunnen dan lekker verder kletsen en meeten en alle Kwijl -paarden bespreken haha. Ideetje voor het publiek??????

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 12:47

We hadden btw nog een ideetje......als deze rit een succes wordt: misschien volgend jaar herhaling en dan om een gunstigere tijd in het jaar?????? Verward
Dan kunnen er misschien veel meer mensen mee en is het weer beter (hoop ik haha). Haha!
Dus dan komt er meteen een herkansing voor degenen die nu niet kunnen.....
Moet ik natuurlijk wel zelf weer een paardje hebben ivm mijn veulen hihi. En Mytens, als je dan ook meekomt......kun je het veulen meteen bewonderen!! Regel dus maar vast een trailer haha! Iloon

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 13:08

Citaat:
Op 2001-09-21 12:47, schreef Jurga:
We hadden btw nog een ideetje......als deze rit een succes wordt: misschien volgend jaar herhaling en dan om een gunstigere tijd in het jaar?????? Verward
Dan kunnen er misschien veel meer mensen mee en is het weer beter (hoop ik haha). Haha!
Dus dan komt er meteen een herkansing voor degenen die nu niet kunnen.....
Moet ik natuurlijk wel zelf weer een paardje hebben ivm mijn veulen hihi. En Mytens, als je dan ook meekomt......kun je het veulen meteen bewonderen!! Regel dus maar vast een trailer haha! Iloon



En dan maar hopen dat we dan eindelijk een trailer hebben. Of iig een trekhaak, trailer is niet echt een probleem. Haha!

Maar ik wil wel mee als publiek dan. Maar zou ik eventueel bij iemand kunnen overnachten? Lunteren is nou niet echt naast de deur voor mij dus zou dat wel fijn zijn. anders moet mijn vader 's ochtends brengen en 's avonds halen. Heeft 'ie niet veel zin in. Scheve mond\

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 13:10

Kan wel ff kijken of dat geregeld kan worden, ik gooi het in de groep okee????