puzzelrit van 24 aug.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:12

het was ook zeer leuk! We hebben menigmaal gelachen in de kar. Vooral omdat de kleine Romij het te pakken had van Mike hahaha. Het was een beetje jammer dat Misty zo vervelend was dat ze alleen maar achter Freke wilde lopen. Ik hoop dat je Freek nog goed verwent hebt toen we allemaal weg waren want ze was echt doodop. Om eerlijk te zijn zagen wij al met zijn allen die fiets tegen de auto aanknallen.... we zeiden dan ook al: en wat hebben we nou geleerd??? Nooit geen fiets achter op de kar leggen. Wat te denken dan van fietser die van schrik over de weg gingen hahaha er waren zelfs mensen die gauw de deur van de auto dichttrokken.... zeker bang dat er een stuk of 10 paarden in de auto zouden springen hahaha. He als er volgend jaar weer een aanspanning is ga ik zeker weer mee (desnoods neem ik rijlessen Haha!), anders trouwens ook wel hoor.


Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 09:16

alleen 's morgens bij het zadelen enzo, meer niet.... had het iets te druk met de opdrachten Haha!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 16:39

Alvaste een foto!

Afbeelding

Iedereen zadelen en poetsen, ik sta achter Freek dus ik ben niet te zien Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker