Boktmeeting in het zuiden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Boktmeeting in het zuiden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 19:25

N.a.v. Boktmeeting "eindhoven/helmond/nuenen".
Er zijn namelijk een paar mensen die op de afgesproken datum niet kunnen. We vonden het erg jammer dat we niet meekonden en wilden eigenlijk een nieuwe boktmeeting organiseren.
Dus mensen uit het zuiden van het land! Wie wil er boktmeeten??

Het liefst zouden we een boktrit gaan maken met paarden erbij. Maar het is de vraag of dit haalbaar is! Ideeen zijn welkom!

Groetjes!


AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 19:37

haha hoeft niet perse in eindhoven hoor Haha!. Mijn voorkeur is ook Helmond (die van jou ook neem ik aan?) mijn paardjes staan daar nl ook en ik heb ook geen vervoer.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 19:40

ow dat zou idd wel leuk zijn!! (staat ie ook vlakbij mij Haha!) En met pasja erbij moet verkeersmak maken een eitje zijn denk ik Haha!.
En anders wil ik je er ook wel mee helpen hoor
Laatst bijgewerkt door AnnaBabs op 18-08-03 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 19:47

Pasja schreef:
Als je dat wil graag! maar nu is het nog de vraag als ze daar nog komt te staan ik heb toestemming gekregen van de eigenaar Bonny&Pasja nu nog de eigenaar van Shanti
Trouwens ik hoop dat er meer mensen meegaan het word denk ik heel gezellig! misshcien kan meike wel Pasja lenen?


Tuurlijk geen probleem hoor Haha!.
Zou idd wel leuk zijn als meike pasja dan mag lenen.
nou idd maar hopen dat de eigenaar van shanti dit goed vind. En anders misschien alleen voor de boktrit? dat je daar dan een nachtje blijf slapen zeg maar? (alleen als het echt niet mag, want dat andere is natuurlijk veel gaver )
Nog meer mensen die meewillen?

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 20:18

wilfredlover schreef:
Ja ik wil ook wel mee, maar heb geen eigen pony jammer genoeg en ook geen verzorgpony's meer.


Ik denk dat er meer mensen dat probleem hebben. Voor mijn zusje heb ik namelijk ook geen pony. Ik vind (maar als jullie het daar niet mee eens zijn gewoon zeggen hoor). Dat als het niet lukt om voor iedereen een pony te vinden, dat we dan bij iemand op stal kunnen afspreken ofzo en degene die een pony heeft die dan meeneemt. Kunnen we misschien toch een staprit of iets maken...ik vind het namelijk geen probleem om mijn pony even af te staan en een stuk mee te lopen.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 20:24

Pasja schreef:
Mij zou het ook niet uitmaken maar ik doe het liever niet want ze is te fel en nog niet zo lang onder het zadel (Tja het is een arabje he ) en ook omdat het niet mijn pony is ik mag er normaal niemand anders oplaten dusd an zal het dan ook wel niet mogen


Nee dat kun je dan maar beter niet doen nee. is wel zo verstandig. Mijn pony is gelukkig wat makkelijker, dus ik kan dat ook makkelijk zeggen. Niet iedereen wil en kan dat natuurlijk. We moeten maar even kijken hoe het gaat. En anders toch gewoon een gezellige meeting? en degene die wil neemt dan zijn paard mee.


AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 20:31

voor geldrop gaan ze toch paarden huren bij Meulendijks? dus iedereen kan mee volgens mij (mits je op die datum niks te doen hebt ).
ennuh hoeveel weeg je dan? en hoe groot zijn die pony's? Ik rijd met mijn 1m67 en nog geen 50 kilo ook nog op forrest van 1m33...ok er is een grotere in de maak, maar toch Haha!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 20:57

Pauline schreef:
Naja, ik weet niet of die manege dat zomaar doet. Moet je echt even afspreken, en daar niet zomaar anuit gaan denk ik.


Deze opmerking was voor de boktmeeting die ze in Geldrop willen gaan houden op 21 september.
Ik volg dat topic niet meer (kan namelijk niet mee...vandaar dit topic Haha!), maar volgens mij ging Gera dat regelen bij Meulendijks. Ik weet niet of het gelukt is. Het was dus niet voor dit topic bedoeld.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 00:44

Ja mijn voorstel is dus gewoon om een meeting te regelen met een paar mensen. Het zou natuurlijk heel leuk zijn als iedereen een paard had, maar ik weet niet of dit haalbaar is. Ik kan aan de staleigenaar vragen of ik de moeder van lucas mee mag nemen, maar die is buiten zo opgefokt. Ik denk dus ook dat dit niet gaat werken als Robin,pasja en forrest meegaan. Robin en pasja zijn al wat ouder en forrest stapt heel erg langzaam. Lucky wil constant voorwaarts en als ze dat niet mag word ze ontzettend vervelend. Dit lijkt me dus niet zo verstandig .
En idd Nathalie, een rustige rit lijkt me ook fijner.
Ik denk dat we even moeten wachten tot iedereen weet wie er een paard mee kan nemen en dan kijken wat we doen.
Ik zal vast even een overzicht maken wie er mee gaan en wie er een paard heeft.

Anna (annababs)- evt. Forrest
Petra (Spoekie) - evt. Forrest
Meike (zilverster)- Pasja?
Pasja (richelle) - Shanti
Wilfredlover (jaqueline) - geen paard
Supertygetje (yvonne) - geen paard
Nathalie - Camilla + Robin
Solide - Solide
xtostarlight- geen vervoer (dus ik neem aan dat die niet mee gaat, anders even melden Haha!)
Sk3ter - geen paard

Ik heb het even uitgerekend (:D) en we komen (als Nathalie vervoer kan regelen voor Robin) 3 paarden tekort. wilfredlover, Sk4t3r of supertygetje (ligt eraan wie er dan evt op Robin kan/mag)en Spoekie of ik (ligt eraan wie er op forrest gaat) en dan is het nog de vraag of Meike Pasja mag lenen.

Dan is mijn idee: we maken een rustige staprit en wisselen (bij de paarden waarbij het mogelijk is) tussendoor een keer af (maar dit word misschien een heel gedoe). OF we spreken gewoon ergens af en degene die wil neemt zijn paard mee.
Of heeft iemand nog een idee waar we paarden kunnen huren?
Ik hoor het wel als het geen goed idee is! Ook als je een beter idee hebt natuurlijk Haha! !

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 00:53

xtostarlight schreef:
Ik wil ook wel mee, maar ik heb geen vervoer.
Als jullie ooit zin hebben om hier in het joe mann te komen rijden Haha!...


Als ik vervoer had, zou ik het graag doen . Maar ja dat blijft een probleem denk ik.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 15:09

Als het goed is maken we alleen een rustige rit, dus ik zou niet inzien waarom je niet mee zou kunnen Jaqueline met die welshjes.
En een hele brutale vraag misschien, maar zou je ze alle 2 mogen lenen denk je? dan zouden petra of ik erop kunnen namelijk (wij wegen nog geen 50 kilo allebei) en dan komen we namelijk nog maar 1 paard tekort (als nathalie vervoer kan regelen voor robin tenminste). En dat zou dan voor supertygetje zijn, maar die kan evt op luuts. Moet ze alleen ook vervoer voor regelen.
Ow en als er eentje mept Jaqueline, dan moet die maar achteraan gaan lopen. Dan krijgt ie daar geen kans voor denk ik. (forrest wil het ook weleens doen als er een paard aan zijn kont gaat zitten, maar dan krijgt ie een optater van me).

Ja de route. Dat ligt aan het verzamelpunt. Maar dat zal wel in Helmond zijn neem ik aan. Dan kunnen we idd door naar nuenen rijden, of naar geldrop? Eindhoven lijkt me een beetje ver.

En zoals ik al zei: als jullie betere iedeeen hebben dan hoor ik het wel Haha!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 15:46

ow en dan nog iets: Wie weet er een geschikte plek om af te spreken? dat klinkt namelijk allemaal wel leuk dat iedereen zijn paard mee neemt, maar waar laten we de trailers? ik wil wel bij ons op stal vragen of het mag, maar ik denk dat de staleigenaar daar niet zo blij mee is .

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 16:11

wilfredlover schreef:
Ik weet niet of ik ze alle 2 mee mag nemen want als het mag dan moet ik wel met zadel en hoofdstel enzo gaan slepen, ik weet niet waar we afspreken, maar ik hoop wel ergens waar ik goed kan komen met de pony en niet teveel op de weg.
Misschien kunnnen we afspreken op de Heide aan het begin bij Mierlo over het viaduct daar rechts is een grote parkeerplaats.


Mocht je ze allebei mee mogen nemen, dan lijkt het me niet meer dan redelijk dat degene die op die andere gaat mee helpt sjouwen!
Ehm ik weet niet waar die Heide precies is, maar dat klinkt wel goed. Kun je van daar uit goed buitenrijden?

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 15:28

ok ik vraag wel aan Meike of zij weet waar dat is en anders zoek ik het wel even op. Hoe lang is dat rijden vanuit stiphout? anders moeten we daar namelijk ook even een pauze inlassen.
Zullen we alvast een datum prikken? ik kan elk weekend behalve het weekend van 21 september. Dus roept u maar!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 21:38

14 september is goed hoor.
Hoe lang willen jullie de rit maken? want als ik al bijna 1 1/2 uur heen moet en ook weer terug en dan ook nog een rit...dat word wel lang. Of kan dat geen kwaad denken jullie?

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 18:16

Pasja schreef:
Ik denk dat we het dan het beste tussen mierlo en stiphout in dat het niet al te ver is... we moeten ook aan de pony's denken .... die uit stiphout komen...


ja daar zat ik ook al aan te denken, want anders word het wel een erg lange rit.
We gaan geen paarden bij meulendijks huren toch? want dan hebben we het probleem van vervoer weer....
Gezellig dat je meegaat Mybonfire! En Gera betekend jouw berichtje dat je ook mee gaat? (zou wel gezellig zijn hoor )
Weet er iemand een leuk stukje waar je kan rijden tussen Stiphout en Mierlo in? De Stiphoutse bossen ken ik ook heel goed, de lieshoutse ook. Maar dat is weer te ver weg voor Richelle denk ik...of je moet Shanti ergens een nachtje kunnen laten overnachten als je haar mee mag nemen? of is dat geen idee?

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 18:18

MyBonfire schreef:
we kunnen bijv. in de stiphoutse bossen ofsoow, daar heb je allemaal meertjes en daar kun je doorheen rijden ensoow en ik ken daar de weg:D!!


Uhm ik ben bang dat we niet door de meertjes mogen. Deze zijn namelijk kunstmatig aangelegd, omdat de stiphoutse en lieshoutse bossen zo droog zijn. Op de bodem ligt iets dat het water niet doorlaat zodat de meertjes niet niet drooglopen. Als we daar met de paarden doorheen gaan wordt deze laag omgewoeld en is niet meer waterdicht..
Maar goed, dit even ter informatie Haha! Verder wel een hartstikke leuke plek om te rijden.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 19:15

Nathalie schreef:
Lieshoutse bossen ga ik ook altijd rijden, én zwemmen. Super daar hoor.


Hej ik ook! onze stal staat daar tegenaan! Heb je daar nog nooit gezien . Hej maar als we daar gaan rijden heb je helemaal geen vervoer nodig en kan Robin gewoon mee...of wordt dat te lang voor hem?

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 20:40

MyBonfire schreef:
OOhjah en Anna je kan bij de stiphoutse bossen ook nog oversteken, en dan kom je richting aarle rixtel, daar kan je wel door de meertjes, als dat niet zou mogen dan heb ik wel de regels overschreden..Tong uitsteken want ik rijd dar wel doorheen...


Uhm bedoel je dan niet de lieshoutse bossen? Volgens mij is dat nl de enige maniet om naar Aarle-rixtel te komen via bossen. In dat grote meer daar rijd wel iedereen doorheen met zijn paard ja, omdat sommige niet weten dat het niet mag en anderen niet weten WAAROM het niet mag....maar helaas, daar mag je niet doorheen
Ok als Richelle op pasja meegaat is het idd makkelijker om dan daar ergens te gaan rijden.
Dan hebben er alleen nog een paar mensen geen paard:
Zilverster (Meike)
Spoekie (petra)
Supertygetje (yvonne)
en wilfredlover (jaqueline) alleen als ze die pony niet mee mag nemen.
Sorry als ik nog iemand gemist heb.

Wat doen we hier mee? toch maar pony's huren bij cahama? (sla me nu aub niet dood, want ik zie geen andere oplossing )

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 15:34

Ok dan stel ik voor om het volgende af te spreken:
We huren voor diegene die geen pony hebben pony's bij cahama (ze hebben ook paarden geloof ik). Het zijn over het algemeen hafjes en die kunnen meestal wel wat meer tillen.
De rest (met paard) komt dan gewoon naar Cahama toe, dat lijkt me dan namelijk het meest handige.
My-Bonfire wij zouden dan bijv bij Stiphout vooruit kunnen afspreken (met diegene die daar verder nog in de buurt staan, maar dat zijn er niet erg veel volgens mij) en dan van daaruit naar Cahama rijden?
De vriendin van mijn oude buurjongen werkt bij Cahama, dus ik zou bij haar eens kunnen informeren hoe het daar werkt. Ik moet daar wel even mee wachten, want ik heb haar nummer niet en mijn ouders wel, maar die zijn nu op vakantie.
Gera, ik weet wel dat een les bij Cahama 5 euro per uur kost, dus ik denk dat huren ook rond die koers zit. We kunnen denk ik het beste op een Zondag gaan, want dan zijn er geen lessen, maar kun je wel paarden huren. Weet er iemand of je die paarden dan ook mee mag nemen naar buiten?

IK hoor het wel, zijn er nog mensen die niet kunnen op 14 september?

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 15:38

MyBonfire schreef:
We kunnen mischien voor het voetbalveld (stiphout vooruit) afspreken, ik weet niet of er nou mensen zijn die met de trailer moeten komen???
Want daar heb je een parkeerplaatsje maar ik denk niet dat ze daar blij zullen zijn met al de trailers....... Als er mensen met de trailer moeten komen want dat weet ik dus niet.. Ik wacht op jullie reactie Haha!


Ik geloof dat solide met een trailer wilde komen, dan kan ze idd OF naar stiphout vooruit komen, OF naar Cahama. Als ik haar was zou ik dan toch voor Cahama kiezen, want daar is er nog enig overzicht (mbt tot stelen bedoel ik dan). Bij stiphout vooruit misscchien niet. en het scheelt haar ook weer 3 kwartier heen (naar cahama) en 3 kwartier terug. Ze is geloof ik wel op vakantie nu. Dus we wachten haar reactie wel even af en anders stuur ik wel even een pbtje.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 20:30

Nathalie schreef:
Ik kom dan wel gewoon naar Cahama toegereden. Lachen Ik denk dat ik wel iemand mee neem, dat zal waarschijnlijk Oester, Moontje of Lovemidnight zijn.


Ok gezellig!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 15:33

Tuurlijk! iedereen mag mee hoor!
Voor diegene die geen paard hebben worden er dan waarschijnlijk pony's gehuurd bij Cahama, maar dat moet ik nog even gaan navragen of dat mag.
ik zal even een lijstje maken van wie er allemaal mee gaan:

AnnaBabs
Spoekie
Zilverster
Pasja
MyBonfire
Sk4t3r
Wilfredlover
Nathalie + vriendin

Onder voorbehoud:
Solide
Gera
Danielle005
zusje Danielle005
Sheerza
Desiree

Als deze allemaal meegaan hebben we volgens mij 8 paarden nodig.
Ik wacht even met Cahama bellen totdat ik weet wie er meegaat die een paard nodig heeft.
Dus people: laat even zo snel mogelijk weten aub.
We willen het op 14 september doen, maar als er dan een paar mensen niet kunnen, dan moeten die dat even doorgeven, dan prikken we een andere datum.

*edit: spelfout eruit gehaald

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 15:35

Danielle005, ik zie dat je uit Rotterdam komt. Houdt je er wel rekening mee dat dat een hele rit word dan naar Brabant?

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 17:13

hahah lekker dichtbij dan!! Laat je even weten of je mag?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers