boktmeeting met thirza

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 20:05

Ik heb vandaag dus een boktmeeting gehad met thirza. We hadden afgesproken op het station van Ede. Ik zei dat ik met mijn groene seat ibiza aan zou komen scheuren. Ik kwam dus de hoek om en thirza zag al meteen dat ik het dan wel moest wezen.
Toen ze ingestapt was zijn we naar mijn paardje geweest en ondertussen in de auto was gekletst.
Ze vond pablo een erg leuk beestje.

Er was niemand in de bak, dus ik snel peesbeschermers bij pablo omgedaan en hem in de bak gegooid. Ik meteen twee longeerzwepen gepakt.
thirza ging achter in de modderbak staan en ik vooraan. Nou meneer pablo dacht ik blijf beetje in het midden rondlopen... daar is zo een grote plas daarkomen ze toch niet.
Nou we kregen hem een paar rondjes in beweging maar meer toch echt niet. Maar ja Thirza heeft hem in actie gezien.

Daarna hem nog even in de bak gelaten en thirza e ven rond stal geleid... Ze vroeg nog of er tinkers waren... nee sorry thirza die hebben we hier niet op stal staan.

Later wou ik pablo dus weer uit de bak halen... mooi dat hij niet komt he.... moest het weer met een wortel gebeuren... want voor voedsel doet hij alles... oke bijna alles.

Na dat we hem samen even gepoetst hebben, heb ik hem weer op stal gezet en zijn we ordinair friet gaan halen. thirza heeft meteen even kennis gemaakt met mijn vriend.
Ja thirz... hij spoort niet altijd. Vraag maar aan ilona Knipoog

Mijn vriend even weggebracht want die moest wedstrijdschieten en wij daarna nog even op bokt gekeken of er nog bekenden waren... niet dus Boos!


Ik heb net Thirza weer op de trein gezet, en hoop dat we snel weer een keertje afspreken... Want ik vond het echt supergezellig!!!


tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 20:09

ik doe enkel maar kleine meetings.... hou niet zo van die grote.... en zo'n meeting als vandaag was gewoon supergezellig.

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 20:14

ja dat is goed heike... lijkt me leuk! vind meetings van 1 op 1 erg leuk... leer je elkaar ook veel beter kennen..
Ik kijk altijd even de kat uit de boom , maar dat komt allemaal best goed hoor.


tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 14:19

We gaan zeker snel weer een keertje afspreken en dan kom ik naar jou toe... Dat komt zeker goed.
Heb er al weer zin in


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers