op naar Boktmeeting met Maarten

Moderators: Warboel, Essie73, MirandaT, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:09

yep, zit hier nu te wachten tot karin op komt draven. Ondertussen nog wat topics lezen.

Wat ik wel weet is dat het vast een heeeeeel kort verslag wordt. Goed, wat hebben we gedaan?? Gebokt!!!!! Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 13:10

haha, dit wordt een verslag in etappes merk ik wel. Karin is er nog niet. Kreeg net een sms'je dat ze bij de Ikea wegreed, heb alleen nog geen idee hoe lang het gaat duren dan.

Yep, op het menu van vanavond staat lasagne (hopenlijk wat beter dan die van jou Jura!). tot nu toe hebben zich 6 mensen ingetekend maar dat kunnen er een stuk of 19 worden!!!!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 15:33

oh mèn, gaan we nu al offtopic!!?? *LOL*

Over die bananenplant zeg ik niets, maar dan ook helemaal niets!

Tussentijds verslag: Karin is op dit moment naar een studiegenootje die hier vlak bij in de buurt woont (tja, ze weet het weer mooi te combineren). Ik ga zometeen maar eens boodschappen doen voor 8 man (gelukkig niet zoveel dus) pfieu *veegt zweet van het voorhoofd*. Daarna maar eens koken met hulp van Karin.

Na het eten weten we nog niet precies wat we gaan doen. Het eerste plan was om even bij Jurga en Ilona te gaan kijken in Lunteren (die woont hier 10 km vandaan) naar haar les, maar dat hebben we helaas gecancelled vanwege een mogelijk tijdsgebrek.

Oh ja voor diegene die willen weten waar ik woon. Ik woon op Dijkgraaf op de tweede verdieping.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:50

zo, de lasagne staat in de oven en over 10 minuten kunnen we als het goed is eten.

Maartje: die lasagne was idd jou idee. Dacht namelijk "dat moet ik beter kunnen" Haha!

OK, ik ga weer even kijken naar de lasagne. Is bijna gaar.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie