Boktmeeting met Maarten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 22:56

Mag ik nu ook erg hard gaan lachen, net als maarten Son en mij's macaroni uitlachte???????????Maarten, Son en ik kunnen best wat, kijk dat jij nou zo'n ervaren MAN bent en wij een stel teens...... Maar nu mag ik hard lachen! Haha!
Maartje, ik kom echt ook een keer bij jou thuis kijken hoor!!!! Maar eerst jij bij mij en mijn JUR!!! Ik hoor het wel weer, het is gezellie daar....
whhhheeeeeeehhhhhhh Huilen maarten gaat vreemd met Maartje......*ilona kijkt heel verdrietig en pinkt een traantje weg*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 23:29

jaja, je zou ook voor son en mij gaan koken, deed je ook niet.......moesten wij het maar doen met een patatje..... Vork Ach, ik kom wel een keer naar wageningen toe.......kijken of je nog van me houd.......... Knipoog Knipoog Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 23:52

Nee hoor Maartje, ik hoef maarten niet, jij mag hem hebben....hij is toch alleen maar onaardig tegen mij....loopt straal mijn paard voorbij als ie weggaat, wenst me geeneens succes met mijn wedstrijd..... Huilen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 21:45

OHHHHHHWW jawel hoor, daar kom ik echt wel onder uit, moet jij eens effe opletten!!!En ja hoor, bokkers en boksters....maarten zit echt bij mij onder de plak..... Extreme duivel Of ie nou wil of niet....als ik wil dat hij AF gaat, dan gaat hij ook echt AF!!!! Down Boy!!! *LOL* Ga af hondje! *LOL* En ja, hoe je het goed kunt maken.....neem me nou maar gewoon mee naar artis in je autootje.....
En laat die eigendunk van je adn maar lekker thuis...poeh hee, jij en Jurga instralen zeker.....laat me niet lachen *hoont*.... Lachen Party!! Lachen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 46 bezoekers