Meeting met jurga en paulien

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-01 18:08

Vanmorgen vroeg uit bed. Nou ja ik moest nog even stofzuigen voor het bezoek kwam. om vijf over negen stond paulien voor mijn deur. Even gepraat en toen naar het station waar ilona aan zou komen. De trein had iets vertraging maar dat mocht de pret niet drukken.

Eerst maar mij thuis waar ik de videoband heb laten zien van julius. Als trots baasje moet dat natuurlijk. Ik geloof dat ze de videoband wel mooi vonden.

daarna nog wat foto's van ilona bekeken. Ze had echt hele mooi foto's en ook hele maffe bij. Ook foto's van maarten gezien. Op een fjord.

daarna naar de manege waar we britt en ginger opzadelde voor een uurtje paardrijden. dat was heel geslaagd alhoewel ik een slipcursus heb gehad op britt. jeetje wat was ze weer op dreef. We hebben er wel om moeten lachen. paulien zeker. die zag me steeds door de bak vliegen. Ginger liet bijvoorbeeld en scheet en weg was Britt. Ze racede meteen richting Ginger en daar werd ze weer kalm. ja Ilona heeft me wel een paar keer aan zien komen. gelukkig bleef Ginger heel braaf al moest ze wel wat wennen aan Ginger. Ginger was namelijk heel smal in vergelijk met haar eigen paardje. Ik vond het heel goed gaan maar ilona zei steeds dat het helemaal niet goed ging. maar ja smaken verschillen.

daarna even Barley uit de wei gehaald en in de blub bak buiten gezet. daarna toch maar even in de binnenbak gezet zodat ze nog wat kon draven. Konden ze meteen zien hoe ze dat deed.

Ik ben toen Britt even op de wei gaan zetten die dus de wei op racde en mijn hand bijna opentrok. Ze stopte na enkele meters met het touw er nog aan. Wat een dame is het toch he. Ik natuurlijk flink gemopperd. daarna weer naar binnen waar paulien en Ilona zich vermaakten met barley.

Toen weer naar huis waar we nog gezellig wat gepraat hebben en een croissant hebben genuttigd.

Al met al een hele geslaagde dag.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 19:08

ik heb zeker zeer gelachen om Heike en Britt.
Ginger liet een harde scheet en Britt nam de benen hi hi hi hi hi hi maar Heike bleef zitten!!!

foto zijn onderweg naar je Heike.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 23:25

Ja, was echt wel een geslaagde dag!!! Haha! Inderdaad, ook erg toevallig, ik had nog vakantie en Heike vroeg de zaterdag dat ik haar had gemeet in holten wanneer ik Barley Queen eens kwam bewonderen. Aangezien Heike nog in de ziektewet loopt, ik nog een weekje vakantie had en mijn OV weer geldig was, stelde ik voor vandaag langs te komen. En kreeg gister een pb van Paulien dat ze ook kwam, gezellig natuurlijk!!!
Maar ja, kwart over zes ging mijn wekker. Aankleden, eten, beestjes voeren, foto's opzoeken van mijn eigen trotsje...en mijn lift nemen naar het station in lunteren city waar ik om kwart over zeven met de trein mee ging. Na bijna de trein op Utrecht centraal gemist te hebben, kwam ik toch aan bij Heike!!! Erg goed van mezelf *geeft zichzelf een daverend applaus*......
Eerst idd bij Heike omgekleed en video gekeken van Julius, erg leuk beestje Heike, echt supermooi!!! Lovers Mag je erg trots op zijn dat je hem hebt gekend Heike!!!
Toen naar de manege in de auto van Paulien, kwam erg goed uit met dit weer haha. Ja, ik mocht dus op Ginger stappen, foto's volgen als het goed is nog. Echt, was idd wennne, van mijn brede paardje naar een smal paard....moest mijn paard zoeken met mijn been. Nou, en Heike en Paulien hebben nu het bewijs gezien....ik kan echt niet rijden..nou hebben zij alleen geen vergelijkingsmateriaal met mij op Jurga, dan lijkt het nog ergens op.... Lachen Party!! Lachen maar goed.... Was erg leuk, had bijna Ginger ontvoerd voor haar lekkere galopje... En ja, af en toe zag ik vanachter in de spiegel Heike op Britt aan komen stormen....ZOEFFFF...... Clown Wat een leuk beestje is Britt btw!!!! Superleuk! En ja, Barley natuurlijk: wat een plaatje!! En dan zeg ik niet omdat Heike onze oppermoddie is Knipoog , ik meen het serieus!!! *LOL* Barley is echt heel mooi en wat een mooi koppie heeft ze! Super. Heike, ik hoop echt voor je dat ze het goed gaat doen voor je!!!! Maar okee, na Barley uitgebreid van veraf en heel dichtbij bewonderd te hebben, zijn we nog ff bij Heike wat wezen drinken en eten en nog gezellie wat gekletst......(lees: Roddelen over de Heer Bart.....) (kijken of ie reageerd hahaha.....nee hoor Bart, ik loop maar wat te banketstaaf...) Schijnheilig Toen Iloon weer op de trein gegooid............... en ja hoor, trein gemist......in utrecht.......ging die k*t trein stilstaan voor het station omdat ze geen perron vrij hadden en ik had al niet zoveel tijd (maar vier minuten) om mijn trein te halen. Ik rennen.....tevergeefs haha, trein was al lang weg....half uur wachten. Kwart voor zes thuis, toen maar gelijk naar mijn werk gelopen, honger geleden haha, baas effe laten weten dat ik graaaag snel naar huis wilde.......... Snel naar huis toen, eten en weer bij mijn pa in de auto gesprongen om naar een mensocieteitsavond te gaanwaar onze dierenarts gastspreker was over veel voorkomende ziekten en eerste hulp. Was veel te kort helaas, toen werd hij afgekapt, zonde hoor! Maar goed, volgende keer beter. Ik heb mijn gratis consult bij mijn brandende vraag weer binnen hahahahaha. Nu ben ik dus weer thuis en achter Bokt gekropen om nog ff wat toe te voegen aan Heike's verhaal.....
WAS GESLAAGDE DAG,DOEN WE GAUW OVER BIJ MIJ!!!!!! Haha! Haha! Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-01 23:50