Geboktmeet met Puck: op ziekenbezoek bij Wjerdo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 10:55

Afgelopen donderdag had ik met Puck afgesproken (gelukkig was ze makkelijk te herkennen aan haar auto Haha! ) om op ziekenbezoek te gaan bij Wjer...na eerst een trein te hebben gemist doordat hij van een ander station vertrok dan aangegeven... Frusty kwam ik dus aan op station Bunnik waar Puck al een een half uur in de auto zat te wachten...en toen de rit naar Roermond...erg gezellig!!! Ik ben er nu ook van overtuigd dat Puck miss boktsnob 1 is!!! Haha! Gelukkig wel een hele aardige snob! We konden het (dankzij een flinke dosis geluk Schijnheilig ) in 1 keer vinden dus tegen een uur of 15:30 waren we bij Wjerdo, Julke en Naoompje en ik moet zeggen, Wjer heeft zich als modelpatient gedragen! Haha! Lekker gekletst en gegeten, met Binkie geknuffeld, hondjes geaaid en Puck heeft nog even gegriebeld van de ratten...*grinnik* maar goed, het was dus erg gezellig en we hopen maar dat onze aanwezigheid een helende invloed op Wjer heeft gehad... Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:57

Gaaf, en hoe was t met WJ?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 11:41

Wj heeft zich als modelpatient gedragen...keurig in bed blijven liggen, een beetje gegeten en een beetje gedronken...allemaal nog wel wat gammel, schouder doet natuurlijk zeer, maar volgens mij gaat het aanzienlijk beter dan in het begin...maar als Wj zich als zo'n voorbeeldige patient blijft gedragen geneest ze vast wel snel! Haha! Ze heeft natuurlijk wel nog aardig last van haar hoofd en rug enz., daarom ligt ze lekker beneden op bed.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 12:57

Nouw waarom hebben jullie mij niet gepbt, dan was ik ook gelijk gegaan Haha! Kon ik ook gelijk jullie 2tjes onmoeten Haha!

Boos! Boos!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 13:36

Uhoh...tsk...dan moeten we nog maar een keer naar Roermond komen...Puck heeft de ezels ook nog niet gezien... Schijnheilig Stoute Puck en Vikki...

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 13:49

jaaah nog een keertje naar roermond komen, dan kan Puck gelijk alle ezels zien *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Hehehhehe wanneer? Haha!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 16:42

uhhhhhhh snel een keertje? maar dan wel in het wekend want ik niet elke keer vrijnemen Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 16:48

Ik kan pas na 23 september weer...eerst ff vakantie vieren... Haha! enne...ff off-topic...ik heb nog nooit een onderschrift zo vaak zien veranderen als dat van Puck! *grijnz*

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 16:49

Na 23 september dus PG Haha!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 12:02

23 september is op een zondag, en doordeweeks kan ik al helemaal niet (i.v.m. school Misselijk ) en sommige weekeindes ben ik bij mn vader in Arnhem, dus dan ben ik er ook niet, zal strax ff vragen wanneer ik WEL kan *LOL* *LOL* *LOL*