Definitief topic: Ameland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Definitief topic: Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 18:24

Afbeelding

Oke, ondertussen heb ik fietsen en paarden gehuurd voor 28 juni, de dag van de Amelander Paardereddingsboot.
Als jullie aankomen om kwart over tien/ half 11 staan de fietsen buiten voor ons klaar, we hoeven niet meer in de rij. Ik heb 5 fietsen (zonderversnelling) en twee tandems gereserveerd.

De fietsen zijn voor:
Marije
Karin
Marco
Maaike
Mijanou

En de tandems:
Lia en Albert
Nienke en Jantina

Ik heb in eerste instantie 7 paarden/ponies gereserveerd. Ik mag er nog eentje afzeggen, mocht Albert liever niet meerijden.
Voor mezelf heb ik Isolda maar bedacht, de rijstal vind het niet erg. Ik mag gewoon achteraan en op het strand schuif ik naar voren, aangezien ik niet achteraan wil galoperen. De eigenaresse vertelde me dat we toch in een nette galop zouden blijven en ze vroeg nog of Isolda dat wel kan Haha!
Nou Isolda kan veel, helemaal als ik beslis er een pelham in te hangen Extreme duivel

Ik heb anderhalf uur afgesproken, van half drie tot vier uur. De reddingsboot is om half 1 echt wel afgelopen, dus dan hebben we de tijd om naar de rijstal te fietsen (6 km) en ik moet voor de rit Isolda nog even opzadelen.
Na de rit nog even uitstappen (Isolda afzadelen en vast knopen) en dan weer op de fiets naar Nes. De boot gaat om half zeven, we kunnen nog ergens wat gaan eten als jullie willen. Vork

Als er iemand nog aan- of opmerkingen heeft, dan hoor ik het wel

Afbeelding[/img]

[Edit Karin] lijstje aangepast [/edit]


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 21:16

Okeeee... 1 tandempie geschrapt!
Marije, mooi kaartje he? Heb ik helemaal zelf uitgeknipt Iemand had er een rand omheen gemaakt, die moest er even af Schijnheilig

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 23:03

Elles, ik moet even bellen met de verhuur of ze nog een paard hebben. Ik heb al gereserveerd, dus dat moet ik even navragen. Ze hebben er niet zo veel *LOL*

Overigens neem ik Isolda niet mee. Helaas bleek dat er niet een overnachtingsplaatsje voor haar vrij was, dus kan ik haar niet meenemen.
Dus helaas, geen Isolda en Jantina samen in actie Verdrietig

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 13:01

Daarom kan je natuurlijk wel gezellig meegaan.... Het gaat tenslotte om de reddingsboot! Dat is echt helemaal top hoor

Marije, ik zou Isolda bij Eduard kunnen stallen. Maar dan kost het me nog een half uur om bij de rijstal te komen.... Ik weet niet of dat handig is Verward
Denk het eigelijk niet. Misschien kunnen we op de terugweg naar de boot haar nog even een aai geven.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 09:17

Elles!! Ga je ook mee? No problem hoor, er is nog wel een paard vrij!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 16:37

Ha! Gezellig

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 12:42

Neeee... valt hardstikke mee! Middagtemp. is mooi, want heter is niet fijn in de duinen. Regen gaat niet vallen, want dat heb ik zo afgesproken, die 40 % kans krijgen ze aan het vaste land Knipoog

En windkracht 4 is prettig voor M&M, kunnen ze toch nog vliegeren Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 12:50

Jammer hoor Sjimmie, de vorige keer kon je ook niet mee
Maar er komt ongetwijfeld een volgende keer, kan jij ook lekker mee!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 16:27

Huh?? Jullie zijn toch gewoon bikkels?? Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 17:25

Ooooh ja... Hmm.. op die manier.
Maar weet je dan niet dat het hier echt altijd mooi weer is?? Wij houden namelijk niet alleen van zon, maar ook van regen en harde wind Knipoog
Dat weet je toch??? Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 08:42

Jep, de boot van halt tien! Anders missen we de reddingsboot, die vertrekt namelijk om 11 uur.
Sja, als jullie graag willen, mogen jullie ook eerder komen, maar ik denk dat als ik dat zo lees van de dames gaat dat niet lukken Extreme duivel

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 12:48

Een fiets is 4,50 euro en een tandem is 13 euro (6,5 dus Nienke! Knipoog )
Is even handig! Scheelt weer een kwartier Haha!

Als er mensen zijn die dus met de half negen boot willen komen, laat het me even weten!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 16:14

Handig, zo'n contactpersoontje op MSN Haha!
Zoals Marije al vertelde, dat zijn de prijzen Knipoog

Zoals het er nu voorstaat ga ik niet mee met de rit, aangezien de rijstal 1 paard ziek had. (verkouden) Maar ik ga dan even op mijn fietsje door de duinen crossen en maak wat foto's op het strand enzo!

Jullie komen alvast gezellig aan met een dweilorkestje in de haven. Kunnen jullie de horlepiep dansen Knipoog

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 08:54

Ik neem aan dat er nu wel niemand meer online zal zijn, aangezien jullie nu halverwege Drachten en Holwerd zijn.
Maarehm, Lia, je benen geven licht Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers