meeting bij Ciska (dennis)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

meeting bij Ciska (dennis)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 21:25

hoi allemaal ,

nou vandaag was het zover.....me hadden afgesproken om te gaan barbeqen bij Ciska( dennis op bokt) we hadden rond 4 uur half 5 afgesproken bij haar thuis (wiringen werf :S? daar in de buurt)
daar aan gekomen hadden we ons voorgesteld (ik ree samen met renè ->(polly) sandra-> (obelix) laura-> (boo_laura) muriël ->(twinkie)mijn zusje , en martijn de vriend van renè meej naar wieringen werf.
en daar zaten Ciska->(dennis) dominiqeu->(mydominiqeu) en nog een paar al aan de tafel (SORRY BEN JULIE NAMEN VERGETEN Frusty )we hadden eerst wat gepraat en gedronken met elkaar en 10 minuten later ong. kwamen carina->(gomir) elisa->(WEET JE NAAM NIET:()het zusje van carina en de vriendin van elisa.
toen waren we allemaal compleet.Haha!
we hebben toen ook nog wat gepraat en toen zijn we gaan eten.
de ouders van Ciska hadden echt heerlijke dingen op tafel gezet, salade , meloen enz. Tong uitsteken Vingers aflikken
ook lag er vlees op de barbeqeu.
worstjes en hamburgers.
en nog veel meer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
muriël (Twinkie) had haar eigen vlees mee genomen, want die is vegataries. Lachen
we heeben nog wat gepraat daarna.
toen iedereen klaar was met eten , liet Ciska haar zwembad zien. Ach gut
1.50 cm diep Tong uitstekenong.
we zouden er ook meschien in gaan zwemmen maar het dak moest gerepareerd worden dus dat kon niet Tong uitsteken
toen daarna zijn we nog naar dennis geweest(jaja makkenlijk hoor een pony achter huis :J)
ze liet hem op het veldje kunstjes doen.
knielen en voetje geven.
zag er echt stoer uit.
verder hebben we nog meer gepraat(jaja we waren onze tong niet verloren Haha!)
en toen rond half 9 zijn we weer naar huis gegaan.
verder wil ik Ciska en alle anderen die er waren , en natuurlijk de ouders van Ciska , heel erg bedanken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BEDANKT VOOR DE GEZELIG HEID !!!!! Pling

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 22:50

ho crosspost verwijder hem maar.
sorry