Boktmeeting Apeldoorn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 08:18

Whèèèh, snik, huil, jank, snotter..... Sorrie Kim, maar je zult mij van je lijstje moeten schrappen!!!! Ik baal baal baal!!!! Boos! Boos! Boos! . Had ik zo'n ontzettende zin in zo'n megameeting in Apeldoorn, best te doen voor mij, kom ik erachter dat er dan net die dag Lunters Dagje Peerdsturen is bij ons in het Zandgat. Dat is dus een menwedstrijd (dressuur, vaardigheid, marathon en afstandsrit) en wij zouden dit jaar voor het eerst een keer meedoen! Mijn vader dan met Jurga. Ik kan het gewoon niet maken om dan richting Apeldoorn af te reizen, aangezien ik de groom ben van mijn vader en mijn stalgenoot en ik het aan de andere kant toch echt niet wil missen hoe mijn paardje het weer gaat doen. WAAROM MOET DAT NOU OOK NET OP 15 SEPTEMBER WEZEN???? Ik ben nu weer helemaal depri snik... Komt er net zo'n gezellige club naar Apeldoorn, kan ik weer niet. En ik hoef ook niet te verwachten dat ik 's middags redelijk op tijd klaar ben...dan is er bij jullie ook al heel veel geweest. Nou ja, het moet maar, ik ga verder balen en ik hoop dan maar dat ik jullie dan toch een keer meet... Heel veel succes degenene die meedoen!!! Ik moet het maar weer doen met verslag en foto's, Huilen . Veel liefs Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 10:49

We moeten BOKT T-SHIRTS laten drukken, ieder met zijn eigen boktnaam erop...Dan herkennen we elkaar op grote evenementen hihi!!! Goed idee????

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers