Rozen bij Dorine gebracht.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Rozen bij Dorine gebracht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 10:34

Gisteren zijn Lonneke, Horseless en ik naar Dorine gegaan om de rozen af te leveren. De kamer stond behoorlijk vol met alle rozen (die nog steeds prikken Tong uitsteken ) Na even gekletst te hebben zijn we ook nog even naar Cerise geweest, die even door mij, Dorine en Lonneke gelongeerd werd. Hierna moest Dorine van ons mee terug naar huis, waar ze ons nog probeerde over te halen om gelijk een verslag te typen of iig nog even bij haar thuis te blijven, maar aangezien het al half elf wasm, wij nog een uur moesten rijden en Dorien van ons en haar ouders naar bed moest zijn we toch maar naar huis vertrokken. Om kwart voor twaalf werden we door Lonneke bij Lydia thuis afgeleverd waar ik ben blijven logeren.

Foto's volgen vanavond, ik gheb Lydia's geheugenkaartje bij me, aangezien ik sneller kan uploaden dan zij. Ik was namelijk weer eens vergeten om mijn eigen digi mee te nemen...

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:00

Au, dus ze prikken nog steeds! auw auw auw

Ik wil wel een foto zien van onze mooie en auw pijnlijke geknipte rozen! Waar heeft ze de rozen allemaal neergezet? Tong uitsteken

Ben benieuwd naar de foto`s

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 16:04

De foto's worden nu overgezet naar mijn puter, dan moet ik ze nog verkleinen en uploaden, voordat ik ze kan plaatsen Knipoog Je zal dus nog even geduld moeten hebben...

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:35


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:48

Ik heb de foto's gezien, echt schitterend die rozen!
Dorine kent vast de helende werking van bloemen. Dit moet heel veel goede energie geven. Fatastisch gedaan mensen!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:11

Het zijn echt hele mooie rozen.....

Iedereen die hier aan heeft meegewerkt: Super!

En ook aan Lonneke en haar man, die al die rozen gedoneerd hebben, bedankt!