Mini-boktmeeting met het paard van Riette

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-01 21:02

Vandaag niet meer gereden op Aldira, het was te warm, en dan doe je zowel jezelf als je paard er geen plezier mee om te gaan rijden.
Wel zijn we even op bezoek geweest bij onze oude buren en daar staat ook het paard van Riette, dus direct naar de paardjes!
Des was erg nieuwsgierig wat we kwamen doen (hebben jullie ook iets lekkers mee? Tong uitsteken ) en stond heel verwonderd te kijken.
Ook het stalgenootje van Des bewonderd. Wat heeft ze een ontzettend mooi koppie Kwijl echt heel mooi! Ze was heel aanhankelijk dus wij aaien aaien aaien, en even de bovendeurtjes los gedaan zodat we ze beter konden zien.
Enneuh...Riette, jij zegt altijd dat Toutie zo'n uitbreker is maar volgens mij is Des degene die precies weet hoe die zijn eigen stal los moet maken *LOL* hup tandjes om de schuif... onee toch eerst die van Tout even losmaken dan maak ik mijn eigen deur straks wel open... Schijnheilig
Slim paardje hoor en hij zag er supergoed uit!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 20:53

Des weet idd hoe ze de staldeur open moet maken. Het vreemde is dat Tout dan helemaal aan de andere kant van het land staat (in no-time) en Des gewoon voor de stal op het gras staat te knabbelen.... Bovendien is tout de uitbreker uit het land! Des is nl bang voor alles waar mogelijk stroom op staat (een draadje dat over de grond ligt, draad dat langs de weg is gespannen enz...)

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 22:02

Volgende keer doen we een meeting met mij erbij! Gaan we ook rijden, en dan kom ik ook een keetje bij Aldira en Pliva kijken!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 21:21

Riëtte, dan kom je toch ook wel even bij Sarah, Mickey en Karin langs he Verdrietig ?
Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 22:09

Moeten we binnenkort maar eens een afspraak voor maken. Als mijn collega er weer is (duurt nog 2 weken).....