een verslagje van een leuk dagje..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 19:25

Party!!
om 6 uur opstaan, om 7 uur op de rozenkwekerij, tot 12 uur gewerkt. gaap boeiend.
ok het was twaalf uur ik probeerde sahin te ontlopen om te vegen (en nog een half uur te blijven) mar ik kwam hans tegen en hij liet me wel gaan ik blij. naar huis, wat gegeten route uitgedraait en op naar Kim.
Gaaaap stomme doos vergeet ik wat leesvoer mee te nemen en de rit was zo saai ik kende dat deel naar apeldoorn al. maar ok we waren bij afslag kootwijk en ik lees alles in een keer voor nou dat onthouden ze niet, stap voor stap de route gelezen.
ook zo boeiend.
<HR>
aangekomen op de stal keek ik mijn ogen uit, WOW wat is dat mooi zeg. we liepen een stukje kim zei dat ze wel zou staan vlechten en ik kijk korter dan mn neus lang is ik verwacht namelijk gelijk op de stallen aan te komen. even gevraagd en we zijn verder gelopen, vérder dan mn neus lang is want we werden geroepen en daar stond kim én dorine én gerdien bij stallen. even kennisgemaakt, halster gepakt en naar de weide gelopen. *LOL* mn vader met zn nette schoenen en mn moeder met dr hakken, moeten ze door de blubber heen.
even bij de wei vraagt kim of ik ze kon herkennen. nou voor zover ik het zie wel. zeske, oscar, hinke en floor. nou en dan was er nog andries en het zwarte hummeltje die net opstond was auke! mn ouders gingen de wei niet in, die zagen dus alleen een wit streepje Party!!
ze gingen even shoppen ik mocht nog niet té verliefd worden *LOL*
eerst even oscar aaien want die vind ik echt leuk.
met hulp van kim want hij is angstig voor vreemden. daarna even de muts van kim. ze is zelfs al 'zadelmak' Haha!
ok en daarna naar auke toe. was wel heel benieuwd naar dat paardje dat ik misschien (misschien!) krijg.
ging met moeite jane draafde telkens weg en dat hummeltje in galop erachteraab Party!!
had kim jane toch te pakken,. ik loop er naartoe even jane laten snuffelen en na een tijdje had ik zijn kont geaaid! Haha! veder kon niet maar het is een heel leuk veulen.
nog even naar muts gegaan Party!! (hinke dus ik vind muts beter bij haar passen dat zei kim toch ook, muts? *LOL*) floor gepakt na een zoektocht naar het halster. kim hield muts tegen maar die glipte ervandoor maar kon nog wel tegen gehouden worden.
floor gaan poetsen, zadelen, wie zou er het eerst opgaan? dat mocht ikke Lachen en dorine ging zonder zadel op Olimpyc, paardje van anouk een ihw echt heel mooi paard.
nou je kan wel merken dat ik al langer dan een jaar niet meer rijd Verdrietig ik kon floor niet eens wakker krijgen voor de foto Haha!
toen gingen we op pad, limp zat even zo van aaaaaah heerlijk weide! maar kon wel ingehouden worden. na een tijdje stappen mocht ik even gaan aandraven, is wennen hoor na 2 jaar pony's! zitzitstazitzitsta. teewde keer draven was zitzitstazitsta en al wat rechterop (geloof ik)
nou toen kwamen we bij de weide. en daar stond lottel!! hihi.
dorine stapt af van limp ik wil afstappen gaat mamamuts lopen. ff omgekeerd en afstappen.
en toen mocht ik van kim op lot naar de stal terug! Lovers heel erg bedankt kim! bananana ik heb op het mooiste en liefste paard van bokt gereden Party!!
ik heb ten eerste heel lang niet meer gereden, ten tweede zelden op een paard (dit is de 3e keer) en ten derde nooit zonder zadel. even stilstaan voor de foto maar lot had last van een vlieg dus die gaat opzij (wooh daar ging ik haast) maar kim had hem al te pakken. ik zat echt heel vaag maar daarna ging het beter armen wijd en op mn kont gaan zitten als in een leunstoel Lachen (im like a bird!!)
dorine ging in een drafje op floor en toen vroeg kim of ik ook wou aandraven? ehm nee bedankt. maar toch maar gedaan, niet met armen wijd maar goed. en hij zit heerlijk! dansend zoals ze dat zei,
in stap, armen wijd lot is echt eenb heerlijk paard. ik heb graag de teugels in mijn handen maar kim zei zo doe maar los je kan ook op je gewicht sturen. en dat ging ook! wow! en toen leunde ik te ver door en ging hij het andere pad op *LOL*
nouja terug op stal floor even gepoetst terug gedaan in de wei samen met anouk. fotos gemaakt van auke in galop Lovers is dat *&%^^$$@toestel kapot dus álle fotos mislukt Boos!
maar kim had er ook wat.
ehm.. denkdenk ik had een leuke vos gezien Lovers ben daar even op iets gaan zitten naast dat paardje die is ook zo gaaf! maar goed. kim had me de hengsten laten zien. Hanno, WOW die vinnik vet gaaf ik wisselde het af even bij lot hanno lot hanno Party!! maar ok boeiend. alderick gezien oortjes plat Verdrietig zon mooi paardje doet ie zn oortjes plat. beide hengsten maar hanno lijkt wel een stier vergeleken bij alderick.
mijn ouders kwamen te laat maar toen ze er waren liet ik die hengsten even zien hanno was wel lief alleen hapte hij naar mijn vader die hief zijn hand op alsof ie snoep had namelijk maar toch een schat van een paard dat voor een hengst. daarna naar alderick mn moeder zirt die oren ohjee gaat ze plat tegen de muur staan *LOL* alderick nieuwschierig dus die ruikt aan haar en zij nóg platter en huij helemaal uitrekken begint ze zacht te gillen echt komisch Haha!
daarna hebben we met zn alle gekletst ik mocht nog even op lot Party!! en hij begon te lopen maar hij stond vast hihi. even gaan liggen ligt nog lekkerder dan mn bed haha. darna andersom dorine hield me even vbast om te helpen glijd ik zo van zn rug af Frusty daarna zij erop en ik hing om zn hals heen en dacht zo ohja oliebol die knotten.
naja waren nog mooi gebleven. dit was het belangrijkste ik zal nog wel wat vergeten maar kim wil lezen en ik moet zo eten dus zo nog verder Haha!



Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 19:47

ook van hanno? van lot heb/ken ik er al zoveel! ecgt leuk (nouja heb niet want dat teostel was kapot Boos!)
maar van hanno heb ik er geneen. hihi.
zit er dik in dat ik binnekort weer kom *LOL* ik was namelijk gekomen voor auke en nu heb ik nóg de info over kosten niet heb al op mn kop gehad ervoor *LOL* misschien volgende of die week erna haha ga het gewoon weer vergeten moet ik weer Party!! nee ga binnekort wel vragen dan wat ik nodig heb

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 20:12

ja klopt ga ik zo even doen. het belangrijkste is prijs en vervoer. Lovers hanno *LOL*
wat was ik vergeten te vertellen ehm..
kim was lot aan het 'optutten' voor morgen en hij gaat de eerste prijs winnen zei hij haha (lijk wel een klein kind Haha!)
early leip daarstraks zo ik zag wel dat het een welshje (deels) was wat een schat is dat zeg! Lovers

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 20:21

jep.
ik zal zo nog even op vraag maar raak zetten maar waarschijnlijk een groninger Lovers al is het de vraag of mijn ouders dat willen want mijn moeder wil een fries. echt belachelijk die redenen (zo ook op vmr)

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 20:55

ook leuk lezen! kim nu jouw verslag nog Tong uitsteken
hoe kan je anders, niet glunderen als je op lot zonder zadel zit *LOL*
jij rijdt echt heel netjes zeg! ik kreeg floor pas later aan de teugel heel ffies maar ja komt nog wel, is al heel lang geleden dat ik dat deed namelijk Scheve mond\

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-01 12:43

ja ik ben 14. mijn ouders betalen alleen het veulen de rest intresseerd ze niks, maar als ik zeg he die wil ik abso. hebben bijv gaan ze dus wel kijken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 bezoekers