Bokt Bq in berkel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 15:25

stef ik kom ook goed???? Haha! en raim komt en nick komt en mike wilde ook wel komen


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 16:28

uhhhhh meiden ..... ik heb nog geen vervoer Huilen kan ik meerijden naar die boktbq Haha! hihihi ben in een lollige bui nu)

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 13:29

aanmelden voor de boktbq bij mij kan tot 5 september... daarna ga ik alle boodschappen doen en vlees aanvoeren.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 15:04

tot nu toe heb ik dus:
stef+pepper
prakkie
ineke2
nimber+mike
paulien
manon2
pam
billy+hond(wat mag je hond eten??)
madelein
orri
roos
ylva
en ik!
als je je nog wilt bijschrijven kan het nog steeds hoor!! het begint ong 16.00 u en je kunt naar huis wanneer je wilt. de kosten tijd en plaats horen jullie nader van me. groetjes van de feestcommissie


_________________
de uitslag van welshkeuring te breukelen: 2 1e premies!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lonneke op 2001-08-17 17:02 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lonneke op 2001-09-03 19:55 ]</font>


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 18:43

uhhh nee maar als het mag mag ie van mij wel een blik voer of een bak brokken of een hondenkoekje. tenslotte is hij ook een bokker Haha!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 20:17

ik wil alleen weten of je KOMT niet of je WAARSCHIJNLIJK komt. komt kim ook dan?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 20:22

ahhhh oliebol he? niet echt opgelet natuurlijk. grrr wat ben jij oplettend zeg Haha! Huilen Boos! hihihihi. tja dus kim komt ook das duidelijk. nou nathalie nog!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 20:47

ahhh juist ja dus toch. was mijn vermoeden dus toch juist. ik begon dus echt ff te twijfelen. dank je stef. verwarring alom!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 13:14

ja hoor als ze er dan nog is wel. ze gaat samen met irma naar de welshveiling op 1 september in ermelo. we willen toch wat meer mountain type zien in onze pony's dus vandaar dat we met dit stel niet door willen gaan.ondanks dat ze dus wel een verdiende 1e premie hebben, is het toch niet wat wij zoeken.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 01:27

tot nu toe zijn er 14 mensen die komen. er kan nog gezellig mee gemeet worden mensen!!! het word hardstikke gezellig en we zitten altijd warm en droog want we kunnen in de bedrijfsloods zitten. iedereen die nog wil komen.. ik kan mensen ophalen van de trein.. die stopt vanaf den haag en rotterdam hofplein hier op het station in berkel. vandaar uit kan ik je zo ophalen. er kan ook bij mij worden geslapen voor degene die niet mer naar huis kunnen. dus wil je nog inschrijven.. doe het dan nu!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 20:00

hallo allemaal. aanstaande zaterdag is het dan zover. de bokt bq op 8 september in berkel. kijk voor de zekerheid nog ff op het lijstje of je naam erbij staat zodat ik zeker weet wie er dus allemaal wel komen. helaas heeft nimber laten weten dat ze niet kan komen. ik zal nog even een routebeschrijving geven vanaf rotterdam (rijksweg A20) en vanaf den haag of utrecht (rijksweg A12). die volgt dus nog. je kunt je tot donderdag nog opgeven. vrijdag moet ik alles inkopen dus dan kan het niet meer. wil iedereen die nog een voorkeur heeft voor drankjes dit nog even hier vermelden????

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 20:19

dus als ik het goed heb is de lijst wel compleet?? ben ik niemand vergeten??. even over de kosten. die komen ongeveer op 25,- per persoon. niet meer misschien iets minder, het vlees kost al rond de 12,50 per persoon, dan nog fris stokbrood salades enz. je hoort het wel op de boktbq. morgen zorg ik voor een route

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 21:38

ok mensen. de boktbq gaat rond 4 uur van start. dus als iedereen dan probeert aanwezig te zijn?? de route: vanaf de A20 afslag rotterdam centrum nemen. richting berkel en rodenrijs (langs het sint franciscus gasthuis aan je rechterhand. kruising oversteken. rotonde rechts. onder spoorviaduct door. rontonde rechtdoor. door het dorp van berkel. na ong 4 km aan je rechterhand is er een caravan centrum met TOERcaravans (die eerste die je tegenkomt heeft stakaravans) de firma heet maat caravans. (naast die caravnscentrale is een weiland met shetjes. daar ga je LINKSAF!!! dan ben je aan de pastoor verburghweg. je moet zijn op nr 20 bijna aan het eind aan je rechterhand een groot vrijstaand huis met kassen erom heen. op het bord aan de schuur staat FA pl en r hooymans orchideenkwekerij.
Vanaf de a12: afslag zoetermeer/pijnacker richitng zoetermeer pijnacker volgen. het 7e stoplicht bij het blauwe bord richting berkel en rodenrijs LINKSAF. dan na ong 1 km (ook tegenover MAAT caravans en het weitje met shetlander) rechtsaf. dan kom je dus aan de pastoor verburhgweg en dan op nr 20 moet je zijn. rechts van de weg dus.

adres pastoor verburghweg 20. voor wie mijn telnr wil stuur ff een pbtje!!!
ik hoop op een gezellige avond en goed weer. we zitten in elk geval droog want ik zet de bbq in de schuur. vergeet niet om geld mee tenemen. ik heb de boodschappen dan al voorgeschoten en kan anders de rest van de maand niet meer eten Haha!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:04

ok alles is er klaar voor. het vlees is geregeld, de frisdranken en salades plus stokbrood is er, nu mis ik alleen jullie nog!! allemaal tot morgen!!!!! als er iemand is die voor de zekerheid mijn telnr wil voor als ze fout rijden, moet je me ff een pb sturen.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 22:48

honden mogen mee, maar houd er rekening mee dat er nog een hond komt en ik mijn honden ook nog heb.stef, eerder komen is niet nodig hoor. morgen ochtend word de schuur even opgeruimd en dan zetten we gelijk de bbq op zijn plek en de stoelen erbij en klaar is klara. zoveel werk is er echt niet. bbqvlees en stokbrood ga ik morgenochtend halen. verder is alles in huis.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers