Nog over de ontvoering van Dorine naar Marieke!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 22:30

oke dan hier mijn verslag:
ik was ongeveer de halve nacht aan het bokken omdat ik het allemaal zo spannend vond:ik kon níet slapen.
sochtends om kwart over 8 stond ik al bij dorine op de stoep.ik ben een vrouw van de vroege ochtend dus dorine was wel gewent dat ik om 8 uur koffie(ehh cola)kom drinken....maar goed.sochtends zei dorine nog tegen peet:ik krijg helemaal geen post..
kwam ik met een stapel aan!dorine én peet helemaal blij(peet wist ook nog niks van de actie haha)
nou goed om 9 uur op weg naar marieke,ik had dorine eerst afgeleid dat we naar een hij gingen,toen we op stal waren zei ik nou hier is de stal van maarten:dorine kijken?huhu oowwwww die heeft zeker zijn paard hier?nee ikke weer grappen en grollen,nee meid het is niet de stal van maarten we gaan:EEN BEKENDE NEDERLANDER ONTMOETEN owwmarieke?ja hoor ze had het eindelijk geraden.tja een geheim kun je heeeeeel goed bij mij bewaren (he pris en yor Knipoog )
goed ik had dus idd van pam dat pbtje gekregen of we niet een wens van dorine konden vervullen en ikke aan het denken en regelen geslagen en marieke geraadpleegd en ja iig twee wensen komen tot uiting:keertje leren mennen(mag ze bij mij komen leren)en keertje western.vandaag dus.ik vond het zo symbolisch om dorine op hope te laten rijden dat ik dat ook aan marieke heb gevraagd..marieke's antwoord was:hope doet leven..........
nou ik genoot eigenlijk al van het feit dat ik iemand anders gelukkig mocht maken en dorine zat zo heerlijk te genieten op hope......was voor mij zo prachtig om te zien.alleen peet was een beeetje lastig Frusty hij zat me telkens te pesten,grmbl Tong uitsteken
maar goed ik heb een heerlijke ochtend gehad dat ik dorine zo'n mooie ervaring heb kunnen geven en de eer gaat eigenlijk naar rianne(pam)en marieke.........
toen ik thuis kwam bleek chello weereens*zucht*plat te liggen,dus vandaar mijn verslag nu pas...............
maar dorine gaat vechten en wij vechten met haar mee en ik wil marieke nog even onwijs bedanken voor deze mogelijkheid:bij deze:BEDANKT,echt geweldig.
en rianne dat ze er ook bij was(ze was zooo verlegen.............. Knipoog )
en peet natuurlijk voor being de chauffeur
en dorine:hou je haaks ,ik ben er altijd voor je whenever you need me I'll be there.............om 6 o'clock in the morning Gaaaap

owja :marieke is in het echt NOG mooier dan op de foto's,wauw wat een knappe meid!

_________________
Where is the road
I must look at the road
I must pray a little longer
Or laugh a little more

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-08-14 22:56 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers