endurance Laag Soeren 25 mei.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

endurance Laag Soeren 25 mei.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 14:58

naar aanleiding van dit topic:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=117123

Heb ik besloten om een 6 september mee te doen aan de endurance wedstrijd in Holten. * heb ik nog even om me voor te bereiden *
het lijkt me wel erg leuk om voor die tijd een keer te komen kijken op zo'n wedstrijd!
Bijna de enige mogelijkheid voor mij is 25 mei in Laag Soeren ( als die tenminste nog door gaat ivm vogelpest ) Zijn er nog meer mensen die aan deze wedstrijd mee doen of die daar groomen? Het lijkt me nl. leuk om met de groom mee te gaan om te kijken hoe het er aan toe gaat op zo'n wedstrijd! iemand? Lachen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 15:04

Als het doorgaat rijden wij mee. Dan kunnen we zeer zeker wel een groom gebruiken. MAar ik vrees met grote vrezen dat ook die wedstrijd in het water gaat vallen.

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 15:07

ik hoop dat hij door gaat!

Op de site van de sprengenrit staat dit:

MEDEDELING I.V.M. VOGELPEST

Wij gaan vooralsnog wel door met organiseren want Laag-Soeren ligt in gebied C en daar zijn wedstrijden toegestaan. Wij houden ons aan de regels van LNV. Zolang zij geen beperkingen opleggen gaat onze wedstrijd door. Mochten deze beperkingen er komen maken wij dit bekend. Ruiters kunnen ook zelf op www.minlnv.nl kijken voor de regels.

tot nu toe gaat hij nog door...