Waneer kan de strand rit het beste door gaan

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Wanneer kan de stranrit het beste door gaan.

zaterdag 12 april
Geen stemmen
zondag 13 april
4 (22%)
zaterdag 19 april
8 (44%)
Ik kan niet, weet een andere datum (vermelt ff in het topic)
5 (27%)
ik kan alle datum's
1 (5%)

Totaal aantal stemmen: 18



leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 14:45

maakt mij niet uit, 12 of 13 april, als ik er maar geraak met de trein

(jeeeeeee, dat wil zeggen dat ik mijn toque moet gaan zoeken of wat?? heb dat ding in geen jaaaaaaaaren meer opgehad, waar zou die toch gebleven zijn?)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 14:46

weer maakt voor mij niets uit, lange waxjas aan en ik zit lekker droog Haha! (heb zelfs een "regenjas" voor mn pony, ons kan je niet binnenhouden als het regent...)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 14:51

Oh ja, nog een kleine opmerking, ik denk dat we best een begeleide wandeling aanvragen.

Redenen:
1. die mensen van ginder weten zelf het beste waar je wel en niet mag komen met de paarden (ik heb zelf ook een beetje buitenritervaring in De Panne, wel met een andere manege) en je mag niet zomaar overal komen, zij kennnen ook de beste/leukste routes
2. de begeleiding kent alle paarden en hun nukken en weet dus wat wel en niet kan voor elk dier apart
3. met begeleiding van de manege zelf erbij, sta je net iets steviger in je schoenen als er wat gebeurd met één van de paarden onderweg

en neem dit alsjeblieft niet verkeerd op, maar vooral omdat nog niet iedereen meerderjarig is, lijkt me dit belangrijk

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 10:58

voor de universiteitsstudenten onder ons, begint de blok al in mei
voor de hogeschoolstudenten onder ons, is mei een maand van keihard werken om de laatste projecten afgewerkt te krijgen, en te blokken, want wij hebben geen blok, maar
iedereen heeft in juni examens

uitstellen naar een latere datum, voor mij geen probleem, maar hou er wel rekening mee dat we dan evengoed eens slecht weer kunnen hebben, en dat je in de zomer in De Panne enkel op het strand mag rijden voor 10 uur 's ochtends en na 8 uur 's avonds

Dit brengt me dan meteen op een ander ideetje: in de buurt van die manege weet ik een erg goede camping, kunnen we er dan geen weekendje camperen van maken met zn allen? We kunnen dan een dagje strand doen, een dauwtrip (als dat kan voor die manege) of een zonsondergangtrip, een keer gaan kwistaxen, eventueel een avondje gaan stappen, .... de kusttram komt daar vlakbij, aan het station

hmm, is misschien wel niet zo haalbaar voor de wat jongeren onder ons om toestemming te krijgen van thuis :s

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 11:30

okeeeeeeeeeee, djeezes ik dacht dat elke Belg toch wel de nodige zee-uitstapjes erop had zitten en dus wel weet wat kwistaxen is Haha!

niet dus, okeee (domme ik Clown )

een kwistax is zoiets als een gocart, maar dan voor meerdere personen, je hebt ze in alle formaten, van twee tot acht personen geloof ik
ongelooflijk gezellig om zoiets te huren en er dan mee in de straten op stap te gaan voor een (paar) uur

is iedereen nu weer mee? Ach gut

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:04

Ik denk dat "kwistaxen" gebruikt wordt in de streek van Sint Idesbald en Koksijde, da's waar wij vroeger naartoe gingen als we naar de zee gingen en ik heb het nooit onder een andere naam gekend of het iemand anders weten noemen eigenlijk Haha!

btw, ik begin echt wel zin te krijgen in zo'n weekendje/weekje kamperen met een hoop bokkers, lijkt me supergezellig (ik ben in mn hoofd al vanalles aan het plannen en het doen Haha! )

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:12

ik ga eventjes een nieuw topic opstarten over het weekendje (of misschien zelfs langer?) camperen

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:34


Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:09

ehm, het is niet de bedoeling dat we ons eigen paard gaan meenemen
Het idee is eerder om er een gezellig weekend (eventueel lang weekend) van te maken, en om één keer een rit gaan te doen (met dank aan Tessake voor het ontdekken van De Drie Vijvers). Op die camping kan je je paard alvast niet kwijt, en ik weet niet of het de moeite is om je paard tot ginder mee te zeulen, een weekend op die manege te droppen en er één keertje mee te rijden.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers