2e Bokt Snuffelmarkt Mantinge op 7 juni

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

2e Bokt Snuffelmarkt Mantinge op 7 juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-03 01:45

De eerste Snuffelmarkt op 30 November vorig jaar was erg gezellig en we waren van plan dat zeker een paar keer per jaar te gaan doen dus vandaar mijn vraag, is er alweer animo voor een 2e Bokt Snuffelmarkt?
Kan uiteraard weer gewoon bij mij thuis in de schuren en als het mooi weer is kunnen we ook een stuk buiten doen. Het is nu in ieder geval alweer warmer dan op 30 Nov. dus veeeeeel beter Haha!

Mensen die interesse hebben kunnen zich weer bij mij aanmelden via dit topic of via pb, geef meteen even een voorkeurs datum want ik heb zelf geen idee waneer het het beste is, mij maakt het in ieder geval niet uit, liefst wel in het weekend en niet door de week, een Zaterdag lijkt mij wel wat.

Tot Bokt, Tot snuffels!!!

[Edit Karin 2/4] titel op verzoek aangepast [/edit]

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-03 11:27

Von schreef:
Lijkt me gezellig! Als je het in de week van 8 t/m 14 juni kan plannen ben ik zeker van de partij, want dan zit ik heerlijk met paard een week bij mijn ouders in Diever, lekker dichtbij.


13 14 en 15 juni is er volgens mij van alles te doen in Hoofddorp, daar wil ik zelf waarschijnlijk ook heen en ik denk dat daar nog meer mensen naar toe gaan dus ik weet niet of dat een erg goed plan is.
De week daarvoor maar doen?, dat zou dan Zaterdag 7 Juni zijn, laat maar weten of dat goed is.

Mensen tot nu toe die willen komen:
1. Honeybee
2. Von
3. Cody
4.Sjuimpje
5. Billy
6. Obsession
7. Belker
8. Merilyn

Enne Sjuim, ik heb dan vast nog wel wat spoorriempjes liggen die op de snuffelmarkt goedkoper zijn Haha! Haha! Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-03 12:07

Dan laten we hem voorlopig even op Zaterdag 7 Juni staan ok?

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 01:29

SmithsGirl schreef:
waar is het??? want ik heb ook interesse....


Het is bij mij thuis in Mantinge, dat ligt in Midden Drenthe dus wel een aardig stukje bij jouw vandaan. Heb je een auto? Misschien kan je anders met iemand mee rijden? (of iemand met jouw natuurlijk )

Clautje, het is de hele dag door, van smorgens 10 uur ongeveer tot 6 uur savonds dus je kan lekker uitkateren en dan naar ons toe komen voor een sterke bak koffie Haha!

O ja, ik zit ook te denken om er iets van een BBQ bij te gaan doen, maar dan zo dat je ter plekke een stukkie vlees of zo kan kopen dus niet uitgebreid eten met zijn allen maar gewoon voor wie wil is er bijv. een satétje met stokbroodje o.i.d. Kwijl (goed plan??? vind ik wel!!! Haha! )

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 11:46

Yep, bij de organisatie van de vorige snuffelmarkt was dit ook al een punt van discussie. Toen is er besloten dat de mensen die te ver weg wonen en dus niet konden komen zelf een soortgelijk iets zouden organiseren alleen hebben we daar nog steeds niets van vernomen dus ik zou zeggen, leef je uit en organiseer er dan zelf ook 1 Haha! misschien als ik kan kom ik dan zelf ook nog. (heb geen gratis benzine maar als die van jullie net zo gezellie is als die van ons heb ik daar echt wel een lange rit voor over!)
Dan nog wel 1 vraagje van mij, geef er wel een andere naam aan, de Bokt snuffelmarkt wordt gewoon bij mij meerdere malen per jaar gehouden en het is verwarrend als de andere de zelfde naam heeft, dan weten veel mensen niet meer waar ze op inschrijven en heb je kans dat ze bij mij voor de deur staan als er helemaal geen snuffelmarkt is Haha! (niet dat het niet gezellig zal zijn hoor, maar een beetje sneu als je met een bus vol spullen staat.....)

Maarten! Onze Bokt kok! Dat vind ik een heel goed plan! Ik zou het echt ontzettend leuk vinden als jij het eet gedeelte zou kunnen verzorgen. Bij de vorige snuffelmarkt had ik ook al het idee iets van voedsel te gaan verkopen maar als je zelf met spullen staat kom je daar gewoon niet aan toe. En daarbij komt ook nog eens, als jij het doet, weten we tenminste zeker dat we ook echt eetbaar spul krijgen, dat moet je bij mij nog maar afwachten Haha!

Ik ga de datum nu vastzetten op Zaterdag 7 juni, dus mensen, kom op! Het wordt weer een ontzettende gezellige dag en Maarten gaat lekkers maken!!! Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 01:26

Huilen Huilen Laten we het hier alstjeblieft gezellig houden, net zo gezellig als op de Bokt Snuffelmarkt Haha!
Ik heb al gezegt dat een ieder vrij staat het dichter bij huis te organiseren en dat wordt nu dus ook gedaan, ik zag dat er al een nieuw topic voor is geopend dus probleem uit de wereld! En zo als ik al zei, als jullie een datum hebben en ik kan op die dag zal ik waarschijnlijk ook van de partij zijn!

Weer terug naar de snuffelmarkt.
-Je mag gewoon iemand meenemen, mocht de vorige keer ook dus nu ook weer.
-Probeer allemaal een beetje verspreid over de dag te komen, vorige keer kwam het gros van de mensen in de ochtend en stonden wij smiddags voor een groot deel uit ons neus te eten.......( Haha! en toen had Maarten achter zijn BBQ moeten staan Haha! )
-Probeer zelf iets van een tafel o.i.d. mee te nemen om je spullen op uit te stallen, ik heb niet veel maar alle spullen van de vorige keer staan er nog dus die kunnen we nog gebruiken. Hihi, als je de schuur in komt verwacht je gewoon bokkers want alles staat nog precies zo als het was toen jullie vertrokken, is alleen wat troep van mij bijgekomen....
-het zal niet koud zijn, hopelijk is het ook droog en schijnt het zonnetje dus zouden we ook een deel buiten kunnen doen, anders misschien nog de garage, die is ook groot zat, kunnen ook wel een bokkertje of 30 in schat ik zo.

Maarten, ik vind het helemaal te gek dat jij de catering voor je rekening neemt! de prijs die je noemt is prima hoor, van mij mag je er zelfs nog wel wat aan verdienen ook, je bent natuurlijk wel aan het werk he! Is het een goed plan dat we jouw in de garage neerzetten met je eet gebeuren? ik ben bang dat waneer we het in de schuur doen, dat we dan een tikkie last van rook overlast krijgen binnen, de schuren zijn vrij laag......
De bak/paddock zal ik helaas niet kunnen gebruiken daar deze net ingezaaid zal zijn dus die is verboden toegang maar voor de stallen is nog wel wat te doen denk ik, moet ik alleen de knollies ergens anders plaatsen want Kevin zal zijn poezelige voetjes kapot schoppen met al dat volk voor de deur....maar daar kom ik wel uit hoor.

Maar Napoleon, kom je nog wel? Ik laat je voorlopig nog even op de lijst staan, ik hoor nog van je.

De lijst tot nu toe:

1.Honeybee
2.Von
3.Cody
4.Sjuimpje
5.Billy
6.Obsession
7.Belker
8.Merilyn
9.Naz
10.Mayo
11.Kitty+Robert
12Clautje
13.Homiafortuna
14.Napoleon
15.Batje
16.BOKT KOK MAARTEN!
17.Gomir?
18. Maaike van de vis
19.Kimnor + vriendin.

Gomir, ik heb bij jouw een ? gezet want het was nog niet zeker toch?


Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 11:22

Dat is nou echt balen! Maar ik had het gisteren al van Karin gehoord dus het is niet anders.......
Maar we gaan sowieso wel iets van eten verzorgen, misschien doe ik het zelf maar ik kan ook proberen Wendy (Rubywhite) voor dit karretje te spannen, ga ik maar even proberen!
Maarten, heel jammer maar wel begrijpelijk, een team is een team dus niets aan te doen.
Volgende snuffelmarkt dan maar?

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 00:56

Mayo, de knollies zullen waarschijnlijk bij de overburen op het land staan (freddy en Eirian dan he) en om daar te komen moet je over hun erf, ik weet niet of ze het leuk vinden een kudde bokkers op het erf te krijgen maar ik zal vragen of ze voor jouw een uitzondering willen maken Haha! Kevin en Lorenzo zullen achter buiten staan dus die zijn wel bereikbaar en Mambo staat dan waarschijnlijk in Amsterdam een paar merries te bevruchten maar ik weet nog niet waneer hij precies weggaat dus hij kan er dan nog zijn, als Mambo er niet is heb ik een hengstje van Afke op stal staan, ook leuk knuffel materiaal hoor Kwijl

Maar wat het eten betreft, er wordt sowieso een BBQ neergezet, wie erachter gaat is nog niet helemaal duidelijk, ik moet even contact opnemen met Wendy (Rubywhite) maar ik denk dat ze op dit moment erg druk is met van alles te regelen voor haar bruiloft dus ik wacht nog even af. Maar is het niets voor jouw om de Bokkers van het nodige voer te voorzien??????

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 12:47

Ja dat kan wel hoor! Alleen weet ik niet of je vroeg kan komen? dan kan je zelfs je auto nog in de garage zetten, als iedereen er dan is heb je kans dat je er niet meer makkelijk uit kan met je auto (mocht het mooi weer zijn staan we ook buiten) maar er valt vast wel wat te regelen hoor!
Misschien kan ik een schuur afzetten voor de honden zodat ze lekker los kunnen lopen? Ik heb er zelf ook 1 die erg gek is op andere honden.
Je honden uitlaten is hier ook geen probleem, op een paar meter afstand (eehh 100 meter) is een heel lang pad naar het bos (is ook 100 meter) op dat pad komen bijna geen auto's dus daar kan je hond al los, kom je in het bos moet je ze echter weer aanlijnen want daar mogen ze helaas niet los lopen maar je kan hier een aardig eind lopen met je honden hoor!

Ik wil wel dat meer mensen zich inschrijven hoor Haha! en ook komen natuurlijk!
We gaan er echt een bere gezellige dag van maken en we hebben ook lekker eten! (saté, hamburgers enz.) dus mensen kom op! Vorige keer was het ook ontzettend gezellig!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 01:27

Mayo"]
[quote="T@nj@ schreef:
Mayo, de knollies zullen waarschijnlijk bij de overburen op het land staan (freddy en Eirian dan he) en om daar te komen moet je over hun erf, ik weet niet of ze het leuk vinden een kudde bokkers op het erf te krijgen maar ik zal vragen of ze voor jouw een uitzondering willen maken Haha! Kevin en Lorenzo zullen achter buiten staan dus die zijn wel bereikbaar en Mambo staat dan waarschijnlijk in Amsterdam een paar merries te bevruchten maar ik weet nog niet waneer hij precies weggaat dus hij kan er dan nog zijn, als Mambo er niet is heb ik een hengstje van Afke op stal staan, ook leuk knuffel materiaal hoor Kwijl

Maar wat het eten betreft, er wordt sowieso een BBQ neergezet, wie erachter gaat is nog niet helemaal duidelijk, ik moet even contact opnemen met Wendy (Rubywhite) maar ik denk dat ze op dit moment erg druk is met van alles te regelen voor haar bruiloft dus ik wacht nog even af. Maar is het niets voor jouw om de Bokkers van het nodige voer te voorzien??????


Zo lang er maar goed knuffelmateriaal is Haha! Eirian was toch de kussert? *snif* wil ik wel zien hoor Lovers

Ik wil best helpen met Bokkers van voer te voorzien, zo lang ik ook goed de kans krijg om bankroet te raken en te knuffelen Tong uitsteken
[/quote]

Haha, ja dat klopt, Eirian is de kussert, dat is ons zuigelingetje want ze zoent niet alleen heel erg lekker (en nat!) maar zuigt daarbij ook als het kan al je ledematen meteen mee naar binnen Haha!
Misschien kunnen we de BBQ naast mijn handel zetten, en jij jouw handel daarbij (als je handel hebt), kunnen we afwisselen. Ik heb nog geen tijd gehad om contact op te nemen met Wendy maar ze trouwt Vrijdag dus dan vraag ik het haar wel op het feest (als ik nog nuchter ben dan....) dan kunnen we ook nog met haar afwisselen, maar eten zullen we!
Bankroet zal je wel weer raken hoor, ik heb nog steeds hele leuke handschoenen liggen...............
Al de spullen die ik nog over heb van de vorige keer gaan nu trouwens volop in de aanbieding! Nog goedkoper dan de vorige keer en alles natuurlijk gloedje nieuw Ik wil aan het eind van de dag niets meer hebben liggen want ik moet een Torsion kopen en heb er nog niets voor kunnen sparen dus mensen die voor komend winter seizoen een winterdeken nodig hebben.........ik heb er nog een paar liggen! Reserveren van te voren kan, net als vorige keer met de fleece dekens.
Als ik klaar ben met opschrijven wat ik allemaal nog heb start ik wel weer even een nieuw topic (of iemand anders moet dat al willen doen) net als vorig jaar, titel: Ik ga naar de snuffelmarkt en neem mee......
Dan weten mensen die komen om te kopen ook een beetje wat ze kunnen verwachten.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 01:43

Youngster, ik zet je gewoon op de lijst met een ? achter je naam, wie weet dat je nog met iemand mee kan rijden, het is nog lang geen 7 Juni dus er kan nog van alles gebeuren!

Dees, je mag me best Tetnjet noemen hoor Haha! Het duurde even voor het kwartje viel bij mij maar nu begrijp ik hem helemaal!!!! ( en dat voor iemand met een bedrijf dat de naam @vise business Consultancy draagt Frusty Frusty Haha! )

Hier nog even de lijst met mensen zo als het er nu uitziet:

1. Honeybee
2. Von
3. Cody
4. Sjuimpje
5. Billy
6. Obsession
7. Belker
8. Merilyn
9. Naz
10. Mayo
11. Kitty&Robert
12. Clautje
13. Homiafortuna
14. Napoleon
15. Batje
16. Dees
17. Gomir?
18. Maaike van de Vis
19. Kimnor&vriendin
20. Yougster?

Ik vind dit nog lang niet genoeg dus kom op mensen, schrijf je in! Je hoeft echt niet de hele dag te blijven, het is gewoon een markt dus je kan komen en gaan waneer je wil!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 01:52

Mayo schreef:
Klinkt als een goede deal Knipoog

Handschoenen??? Nee, nee!!! Niet nog meer, ik heb er al zoveel Haha!

Eirian is lieeeeeffffff! Lovers Ze sabbelt idd flink, ik kan me nog goed heugen dat m'n jas ineens donkerrood was *LOL*


Ja, het is een echte kwijlebabbel!
Maar wat ik helemaal vergeet, ik heb nog een nieuwe knuffel! Lorenzo, die heb jij nog niet in rl gezien maar dat is zo een kjoetie!!!!! ik weet zeker dat je daar ook helemaal gek van wordt! Voor hem moet je alleen wel even door de knieen want hij is maar 80cm of zo, maar voor jouw geen probleem toch? Dus knuffel materiaal genoeg zou ik zo zeggen, daar komt Mayo de dag wel mee door!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 01:55

Billy schreef:
Hoe vroeg ik kom hangt een beetje af van wat voor dienst ik daarvoor heb, en of ik me 's ochtends verslaap Bloos
Maar ip moet vroeg komen kunnen natuurlijk Haha!
Als ze bijv in een box of zo kunnen kan de auto ook aan de weg, dat is geen probleem. Het gaat om 2 Labradors, die heel sociaal zijn, dus met andere honden nooit problemen.
Ze zijn alleen wel erg druk Haha! , maar ja, jachtlijn he, dan krijg je dat


Ik denk dat ik wel een box vrij heb hoor, ik zal de knollies toch zo veel mogelijk buiten hebben staan.
Leuk, mijn hond is een kruizing tussen een Labrador en een Appenzellersennen, ook zo ontzettend druk! Af en toe wil ik hem wel eens achter het behang plakken maar ja, hij is pas 5 maanden dus zal nog wel wat rustiger worden. Maar nu weet ik zeker dat het drukke bij de Labrador vandaan komt Haha!
Moet lukken met de honden, we verzinnen wel wat hoor!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 15:12

Sandra, ik heb je op de lijst gezet!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 22:49

Mayo"]
[quote="T@nj@ schreef:
Ja, het is een echte kwijlebabbel!
Maar wat ik helemaal vergeet, ik heb nog een nieuwe knuffel! Lorenzo, die heb jij nog niet in rl gezien maar dat is zo een kjoetie!!!!! ik weet zeker dat je daar ook helemaal gek van wordt! Voor hem moet je alleen wel even door de knieen want hij is maar 80cm of zo, maar voor jouw geen probleem toch? Dus knuffel materiaal genoeg zou ik zo zeggen, daar komt Mayo de dag wel mee door!


Mooi, ik heb dus lekker knuffelmateriaal! Lovers Ik ga gewoon op m'n kont zitten, dan zit ik op ooghoogte Haha!

Enne m'n kofferbak is dan vast wel groot genoeg, anders de achterbank wel Tong uitsteken
[/quote]

Hahaha! You dream on girl Haha! Haha! Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 23:53

Haha! Haha! Rieja gaat idd GEEN wedstrijd of wat dan ook plannen, je komt gewoon met vriendin en een hoop handel!!!

Ik heb inmiddels de eerste schuur waar de snuffelmarkt vorig jaar ook in gehouden werd standaart gereserveerd voor de snuffelmarkt, dat is dus de Bokt snuffelschuur geworden Haha!
We gaan dit gewoon een paar keer per jaar doen, traditie van maken dus!
Ik vind het ook gewoon ontzettend leuk om te doen hier bij ons want ik heb ook meteen een hele leuke dag Haha!
Wordt Mantinge ook iets bekender want de meeste mensen hebben er nog nooit van gehoord. (heeft slechts 3 straten of zo maar toch nog verdwalen hier hoor...... Haha! )

Zie je 7 Juni!


Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 22:08

Uriah schreef:
Ik kom zoals ik het nu kan overzien wel op 7 juni,ik heb nog wel spullen liggen die ik kan en wil verkopen.En tegen die tijd heb ik misschien nog wel meer!
Gelukkig woon ik vlakbij.


Leuk! en dan kan je meteen kennis maken met je ex bijna bijrijd paard Haha! Hahaha!!
Trouwens, misschien kan je samen met Rieja komen?

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 22:15

O, trouwens, ik ben bezig met een routebeschrijving van af de A28, ik neem aan dat iedereen wel de A28 op eigen houtje kan vinden? (dan wel de goede kant op rijden dus....) 2 weken voor de snuffelmarkt kan iedereen mijn adres en de routebeschrijving krijgen, dus stuur mij tegen die tijd even een pb met de richting waar je vandaan komt en je krijgt adres + route van mij!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 22:23

machie schreef:
jaaaaa, ik wil ook komen
Mag dat?


Ja natuurlijk mag dat!
Ik zet je op de lijst! Je bent al nr. 26 maar ik wil nog veeeeel meer Bokkers!!!!!!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 23:29

Rieja"]
[quote="T@nj@ schreef:
:Wordt Mantinge ook iets bekender want de meeste mensen hebben er nog nooit van gehoord. (heeft slechts 3 straten of zo maar toch nog verdwalen hier hoor...... Haha! )



Hee, maar het was de vorige keer ook echt heel mistig, hè Lielle?? Schijnheilig Schijnheilig en die drie straten bij jullie zijn wel best ingewikkeld, ze gaan immers alle drie een andere kant op... Haha!

[/quote]

Hihi, ja dat is waar, en het werkt ook erg prettig dat de Mantingerdijk ineens verder gaat na een afslag.........iedereen mist dat stuk en laat ik nou net op dat stukkie wonen Haha! Vorig jaar was het idd verschrikkelijk mistig! laten we hopen dat het nu mooi en lekker warm weer zal zijn

Update van de lijst:

1. Honeybee
2. Von
3. Cody
4. Sjuimpje
5. Billy
6. Obsession
7. Belker
8. Merilyn
9. Naz
10. Mayo
11. Kitty&Robert
12. Clautje
13. Homiafortuna
14. Napoleon
15. Batje
16. Dees
17. Gomir?
18. Maaike van de Vis
19. Kimnor&vriendin
20. Yougster?
21. Picasso
22. Sandra1977
23. Rieja+vriendin
24. Kheops
25. Uriah
26. Machie

Ik wil een topic starten waarin iedereen een lijstje kan zetten wat er meegenomen wordt voor de verkoop maar waar moet ik dat eigenlijk doen? Gewoon hier bij boktmeetings of bij eenmaal andermaal of bij algemeen? Ik heb eigenlijk geen idee.....Help!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 10:05


Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 13:53

Billy schreef:
Nadeel hiervan was wel dat heel veel mensen al vooraf begonnen te bieden en er dus al veel spullen verkocht waren voor de eigenlijke snuffelmarkt. Haha!

Ja, dat is wel een beetje waar, bij mij was dat alleen het geval met de fleece dekens die ik toen had liggen, weken voor de snuffelmarkt waren die al uitverkocht Haha!
Maar toch vind ik het voor de mensen die iets specifieks zoeken wel handig om te weten wat er zo al aangeboden wordt.
Ik bied nl. ook een aantal zadels aan, en Kitty volgens mij ook, dan heb je toch wat meer geld nodig dan waneer je alleen voor een dekje o.i.d. komt Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 01:03

Uriah schreef:
ja zie ik kevin ook! als hij me in iedergeval wil zien,misschien had hij er toen al helemaal op gerekend! hihi! ik weet nu alleen nog niet wat ik dan wil verkopen,er komt ook altijd weer wat bij ,dus weet niet wat ik 7 juni mee neem. ik ben in iedergeval vooral geinteresseerd in western spullen,iemand daar wat van over???????


Hmm, zadel nodig? Ik heb er nog 1 in de aanbieding Haha!
Misschien komt Rina ook nog, die doet in western spullen dus bij haar genoeg keus, weet alleen niet zeker of ze komt want ze hebben net een grote boerderij in Duitsland gekocht.
Btw, in het andere topic mag je ook aangeven wat je nodig hebt hoor, kunnen mensen kijken of ze het toevallig hebben liggen.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 01:23

Uriah schreef:
Ik zal eens naar het zadel kijken neem ik mn eigen western zadel ook mee,die is te groot of te klein ,ik weet het niet! hij glijd als een gek!!!


Je woont zo dichtbij, ik kan ook wel even met zadel langskomen hoor Haha! Maar ik heb je er een pb over gestuurd.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 21:51

Wat betreft de touwhalsters, dit zijn geen "gewone" toewhalsters, ze hebben een touw padding op de neus en andere modellen ook op het kopstuk.
Ik heb waarschijnlijk alleen een voorbeeld liggen in een ponymaatje, er zijn er wel meer onderweg maar ik haal ze uit het buitenland en het duurt ontzettend lang voor ik ze binnen heb.
Ik ben mij ook meer aan het richten op allemaal super klein spul dus grotere maten heb ik niet besteld maar op de snuffelmarkt heb ik een catalogus liggen van mijn handeltje (tenminste, als ik eindelijk eens tijd heb om dat ding af te maken) waar iedereen uit kan bestellen (tenminste, de mensen met geduld dan...) daar heb ik wel wat foto's in staan en natuurlijk heb ik nog wel een voorbeeld (maar dan in een kleine maat) hangen mits die dan nog niet verkocht is.

Belker, over het voorbreng hoofdstel pb ik je wel even.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 bezoekers