Mogelijke data Katja-clinic in Mijdrecht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Mogelijke data Katja-clinic in Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 21:29

Jullie kunnen een keuze doorgeven uit de volgende dagen:

zaterdag 31 mei

zondag 1 juni

zaterdag 7 juni

zondag 8 juni

Vermeld ajb ook of je mee wil doen het dressuur gedeelte van de clinic of met het springen. Bedankt!

Reacties kunnen of in dit topic of per pb (Mijn eigen voorkeur gaat stiekem uit naar 7 juni... dan moeten de paardjes toch zeker al de hele dag op het land staan... maar ¨Katja¨ en jullie krijgen ook inspraak natuurlijk...als het je niet uit maakt, dan graag je keuze ¨blanco¨ laten zodat zoveel mogelijk mensen -hopelijke alle- de kans hebben om ook werkelijk te komen).

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 22:01

Is er evt. ook de mogelijkheid om alleen te komen kijken? Ik woon nl. in Wilnis (lekker dichtbij dus) en mijn paardjes staan in Vinkeveen, maar de een is nog te jong en de andere is met pensioen min of meer, maar van naar een clinic kijken kan altijd geleerd worden toch?!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 22:51

Kijkers zijn zeker nog van harte welkom (zie ook het andere topic) Er zal een kleine bijdrage aan verbonden zijn, niets buitensporigs. Dus erg leuk als je ook komt. De kosten zal ik zodra ik meer weet in het ander topic vermelden... maar hoe meer kijkers er komen hoe lager de kosten worden natuurlijk. Haha! Als ik nu een ruwe schatting moet maken dan denk ik misschien 2.50 euro voor kijkers, maar dat weet ik nog niet zeker. Daar kom zsm meer informatie over.

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 23:45

Mij komt 31 mei beter uit, omdat ik 1 juni Pregini ophaal en meteen door verhuis naar Friesland. 1 Juni kan ik dus iig niet, de overige lukt eventueel ook nog wel maar liefst 31 mei.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 00:41

31 mei voor mij ook het makkelijkst, aangezien mijn paard dan in Mijdrecht staat en dan waarschijnlijk nog enigszins in conditie is Knipoog Onder voorbehoud, aangezien mei/juni voor mij een beetje vage maanden worden... Dus met paard.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 09:08

Ik heb mijn agenda niet bij de hand, maar zal zo snel mogelijk ff data die ik kan posten. Wel op zaterdag het liefst.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 10:29

Zaterdag 31 mei of zondag 1 juni
Het weekend daarop kan ik niet.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 11:46

Ik vind 7 juni ook best, zal je zo ff PBen
Dan is er alleen wel een vet zuipfeest hier bij me pa, dus ben rond 3 uur pas thuis. Ach, dast wordt een kort tukkie Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 13:32

Ik kan alle twee de weekenden als het goed is. Zal voor de zekerheid nog even de menclubkrant nakijken of er dan geen rit is, maar ja, Jurres kan dan toch niet mee, dus of ik daarmee meega is vraag twee.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:05

hele domme vraag hoor, maar waar ligt mijdrecht zo ongeveer?
ik hoop tegen die tijd m'n E te hebben, dus ben van plan wel wat te gaan karren en leuke dingen ermee te gaan doen.

Maar is het ook voor B ruiters met een E pony????
Dressuur?
En niet achteraf alleen maar afgekraakt worden hier op bokt?????????
dan hoef ik namelijk niet......ik kom om wat te leren!!!!!!

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:58

Ik hoop dat ik kan, ik hou de data wel in de gaten want € 2,50 kan ik wel missen hoor voor een clinicje Knipoog , misschien komt er ook een vriendinnetje van mij mee, maar dat is dan ook geen probleem neem ik aan. Misschien tot dan (ik ben nog niet zo lang op bokt dus kan ik misschien meteen wat bokkers ontmoeten, lijkt me gezellig)

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 23:21

Timbers: Natuurlijk is dat geen probleem, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Party!!

MirageGidran: Mijdrecht ligt tegen Uithoorn aan, een stukje boven Utrecht. (Als je op de woonplaats "Wilnis" klikt onder de naam van Timbers zit je ook erg dichtbij... Haha! ) En misschien zit de clinic met paard al vol, maar misschien niet, ik kan je sowieso op de reserve lijst zetten dan kom je als eerste aan de beurt als er iemand uitvalt. Lachen En als je komt kijken is natuurlijk ook leuk!!! Niveau maakt niet uit en soort paard ook niet hoor (er komen meer B ruiters met E ponies... sterker nog, er komt ook nog een D pony... als hij dat al haalt Haha! ), iedereen komt om te leren en als er uberhaupt al mensen zouden zijn die iemand af zouden kraken dan zegt dat meer over hen dan over de ruiter Daar moet je je zeker niet druk om maken hoor! Dat is de reden waarom mensen deel nemen aan een clinic; om iets te leren. En ik neem bij voorbaat vast mijn petje af voor een ieder die mee doet aan een clinic Dus hopelijk tot ziens in mei!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 01:38

Als ik er ben kom ik kijken !

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 01:43

Oh, en mijn paard is nog geeneens B hoor... en ook alleen maar een groot uitgevallen E pony.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 01:55

Ik wil ook wel graag meedoen, ik moet alleen even kijken welke datum i.v.m. wedstrijden etc.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 14:15

Ik pas mij aan... Lachen

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 11:33

Het lijkt me niet dat mensen elkaar achteraf op Bokt gaan afkraken. Is de vorige keer ook niet gebeurt, iedereen komt om iets te leren. Of zie ik het nu weer te simpel?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 12:15

Ik geloof ook niet dat mensen elkaar af gaan kraken hoor... en mochten ze het wel doen dan ga ik wel even langs met de hamer om te ... Extreme duivel Nee, alle gekheid op een stokje, ik snap wel waarom iemand daar bang voor is, want helaas is het zo dat sommige mensen niet zo makkelijk leuke, positieve en opbouwende kritiek kunnen hebben... maar die zijn verreweg in de minderheid... maar ik neem mijn petje vast af voor een ieder die komt, ik vind het heel knap als je uberhaupt voor publiek durft te rijden en niveau maakt niets uit... we gaan er gewoon met zijn allen een gezellige dag van maken. En Katja heeft helemaal gelijk, iedereen komt om te leren. Gewoon komen dus! En oh... Katja heeft ook gelijk dat het de vorige keer ook heel leuk en gezellig was, ruiters van verschillende niveas en niemand die iemand af kraakte. Erg leuk!

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:27

Hallo jasja leuk zo'n clinic bij ons !!
13 April ook een Halter/Toiletteer clinic !
Zie : Western !

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:39

Ik wil graag meedoen, morgen weet ik pas of ik een paard heb. Morgen wordt namelijk mijn toekomstige paard gekeurd

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:09

Wat spannend Clau! ben benieuwd!

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 09:11

Jurga schreef:
Wat spannend Clau! ben benieuwd!


Als ze alles goed oppakt ben ik van de partij.